Album van Carrie is overwegend country ja.quote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga het zeker weer volgen. Amerikanen zijn net weer een tikkie debieler en Simon Cowell is altijd lekker scherp
Album van Carrie nog niet geluisterd trouwens, maar het schijnt country te zijn? Hebben andere finalisten nog een album uitgebracht? Bo Bice?
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 13 november 2005 10:52 schreef Jelleee het volgende:
Komt American Idol wel op Nederlandse TV?
Mooi zo.quote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Nikki McKibbin.
.
En Cee, voor iedere buitenlandse reeks mag je een topic openen.
Is dat niet Warez bespreken?quote:Op zondag 13 november 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
Moet je de hele aflevering als geheel downloaden of kan je ook de optredens afzonderlijk doen?
Datalimiet () enzo
.
Oh ja, die ook! Jasmine op de Filipijnen. Diana's carriere wil niet zo vlotten, ze gaat in 'n musical spelen. Kimberly Caldwell zag ik afgelopen zomer op tv de TV Guide Channel presenteren. Een of ander showbiz-programma was 't.quote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef LeBeau het volgende:
Joshua Gracin heeft volgens mij een aardige country carriere opgebouwd in de US, dus die doet het ook nog wel aardig. Jasmine Trias heeft wat dingen in Azië en Hawaii gedaan, en Diana DeGarmo heeft volgens mij ook wat dingen in de VS uitgebracht.
Ik heb wel weer zin in AI, het niveau ligt daar toch altijd wat hoger dan hier.
Alsof jullie ze allemaal via FOX bekijken.quote:Op zondag 13 november 2005 13:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat niet Warez bespreken?![]()
http://www.idolsmusic.com/intro.htmquote:Op zondag 13 november 2005 13:25 schreef Cee het volgende:
We zouden eigenlijk zo'n rijtje moeten hebben met alle obscure officiele sites van de AI schnabbelaars.
Geef dan wel de goede link zodat mensen ook het menu bovenaan de pagina hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 17:06 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
http://www.idolsmusic.com/intro.htm![]()
Die halve finale, is dat vergelijkbaar met onze workshops of zijn die eerder/later?quote:Op zondag 13 november 2005 13:25 schreef Cee het volgende:
Enne, BVO, er doen ook mensen mee die eerder meededen aan AI, maar ze mogen niet mee doen als ze al eerder in de halve-finale hebben gestaan. De leeftijdsgrens was voor AI4 opgekrikt naar 29. Dus nu is 't 16 - 29. Eerst was de grens 24 of 25.
Die zijn vergelijkbaar met onze workshops, al hebben ze bij de laatste AI de structuur wel wat veranderd. Was het voorheen zo:quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Die halve finale, is dat vergelijkbaar met onze workshops of zijn die eerder/later?
quote:"Beste Idols"
Het vijfde seizoen van ‘American Idol’ zou wel eens de beste tot nu toe kunnen worden.
Dat voorspelt zangeres/jurylid Paula Abdul. “Als de audities die momenteel worden gehouden, een indicatie zijn voor wat we kunnen verwachten aan talenten, zal de show heel wat popidolen opleveren”, zegt Abdul. “Er zitten echt fantastische talenten tussen. Ik denk dat dit seizoen zo goed is omdat we dit jaar de beste zangers en zangeressen hebben.”
Of er dit jaar meer meisjes dan jongens met talent tussen zitten, kan Abdul niet goed beantwoorden. “Ik denk dat er iets meer meiden zijn met talent”, meent ze. “Aan de andere kant zijn de mannelijke kandidaten ook heel erg goed. Dit jaar zitten er veel verschillende talenten tussen. Het wordt heel anders dan voorgaande jaren.”
Ook Abdul's collega Simon Cowell heeft toegegeven dat hij al een aantal favorieten heeft. Eén opvallende kandidaat is een Ierse vrouw die in Las Vegas auditie deed voor het aankomende seizoen. Cowell die al eerder mogelijke Idols-winnaars heeft getipt, zit er niet vaak naast. Zo maakte hij vorig seizoen bij de eerste auditie de voorspelling dat Carrie Underwood de titel zou binnenslepen. Deze voorspelling kwam uit.
Voor Abdul is het nog te vroeg om dat soort conclusies te trekken. “Het Ierse meisje is inderdaad heel goed, maar ze is nog lang niet klaar om nu al tot potentiële winnaar te worden uitgeroepen”, aldus Abdul. “Ik vind het niet leuk dat Simon vooraf al de winnaar voorspelt. Amerika moet het zelf uitvinden. Het is een competitie met heel veel goede kandidaten, laat dat zo blijven.”
quote:American Idol" runner-up Bo Bice will release his as-yet-untitled debut album Dec. 13 via RCA. Although the track list for the set is not finalized, tunes have been submitted by Nickelback frontman Chad Kroeger, former Evanescence guitarist Ben Moody, Bon Jovi guitarist Richie Sambora in collaboration with producer John Shanks, Desmond Child and Marty Frederiksen.
It is unknown if Bice's debut single, "Inside Your Heaven," will re-appear on the album. The track debuted in July at No. 2 on the Billboard Hot 100, two weeks after "Idol" champ Carrie Underwood took the song to No. 1.
Bice and his band have also been performing two songs inspired by the recent hurricanes, "We Can't Change This World" and "Changing for the Better," at their live shows, but it is unclear if they will make the cut.
Clive Davis is serving as executive producer on the set, while additional production was turned in by Shanks, Moody, Frederiksen and Max Martin.
As previously reported, Bice can be heard guesting on Carlos Santana's new album, "All That I Am,"
Bo Bice's debut album, "The Real Thing," due Dec. 13 from 19 Recordings/RCA), will be available as a standard CD as well as a DualDisc, with equal parts video (acoustic performances of Bice originals) and audio (bonus tracks not on the CD). One song ("Nothing Without You") was written by Jon Bon Jovi, Richie Sambora and John Shanks, while Nickelback's Chad Kroeger contributed "You're Everything."
On Dec. 30, CMT will air the one-hour special "In the Moment With Bo Bice." According to a source, cameras have been following Bice around since July, capturing recording-studio moments and the arrival of Bice and wife Caroline's baby, Aidan Michael.
Is ie al uit de kastquote:Op woensdag 30 november 2005 08:53 schreef Cee het volgende:
Nickelback, Evanescence, Bon Jovi
, mijn Bo wat doe je me aan?
Ik ben ook erg benieuwd naar die sitcom van Constantine. En in ander gerelateerd AI-nieuws: happy birthday voor Clay Aiken, die wordt 27 vandaag.![]()
Kortom..2 auditie uitzendingen per week!quote:The guessing is over as "AMERICAN IDOL" returns TUESDAY and WEDNESDAY on FOX beginning JANUARY 17 AND 18
AMERICAN IDOL's fifth season will launch with a two-hour premiere on Tuesday, Jan. 17 (8:00-10:00 PM ET/PT) and a one-hour episode on Wednesday, Jan. 18 (8:00-9:00 PM ET/PT),). The AMERICAN IDOL results show will move to its regular 9:00-9:30 PM time slot at a date TBA.
TUESDAYS
8:00-9:00 PM AMERICAN IDOL (premieres Jan. 17)
WEDNESDAYS
8:00-9:00 PM AMERICAN IDOL Audition Episodes (premieres Jan. 18)
Ben benieuwd!!!quote:Fox Reality continues its core promise of giving its viewers "more" as it embraces one of the most successful reality franchises on television, "American Idol." "American Idol" Season 4 with RealityRevealed gives fans the complete experience with never before seen content. Now viewers will have the opportunity to see the entire "Idol" aftermath through the eyes of the stars themselves. With exclusive footage and interviews with the contestants, the whole "Idol" story unfolds giving fans more of what they want to know. On January 17, Fox Reality will air an "American Idol" season 4 marathon with RealityRevealed followed by a special Season 5 "American Idol" episode of "Reality Remix," hosted by Kennedy.
Fox Reality is the destination this March for "Idol" fans who want more of this season's "American Idol" when it airs exclusive "American Idol" original aftermath programming and counts down with America. Every week following elimination shows, Fox Reality goes behind the scenes and follows the contestants America voted off. Reality fans will get up close and personal with the voted off "Idol" contestants, the competition, the families and their fans.
Scherpe observatie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:18 schreef Fokyou2 het volgende:
Dat ze in The USA nog een programma als IDOLS nodig hebben![]()
Als er een land is waar je door een scheet die gelaten wordt
beroemd kan worden is het daar wel![]()
Die CD is dus echt tofquote:
Mikalah..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:31 schreef LeBeau het volgende:
Mikalah.![]()
Zingen kon ze niet, maar wat een te gekke persoonlijkheid was het toch!
Internetquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Liene het volgende:
Mensen hoe kunnen jullie al die amerikaanse seisoenen gezien hebben?
Je mag het vragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef Liene het volgende:
Mag ik vragen waar want ik kan t ech niet vinden?
Heb je op de link geklikt>?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
17 Januari weer
En die foto van Mikalah
Bronquote:Jennifer's 'Dream' role
Fantasia Barrino may have bested Jennifer Hudson in last year's "American Idol" competition, but the runner-up may have the last laugh.
Jennifer just landed the role of Effie White in the film adaptation of "Dreamgirls."
Fantasia seemed to have had a lock on the part, which turned Jennifer Holliday into a Broadway star. Jamie Foxx, already cast for the movie, was pulling for her. Denzel Washington directed her screen test, reportedly promising that he'd do a cameo if she was cast.
But, in the end, director Bill Condon and co-producer David Geffen picked Jennifer to team with Beyoncé in the story of a soul trio pressured to go pop.
"I was sure Fantasia got it," Jennifer tells Daily News contributor Jawn Murray. "But they said they wanted me. They said I was born for this."
A rep for Fantasia had no immediate comment.
Still unclear is who'll play the third member of the Dreamettes (Vivian Green, Kerry Washington, Kelly Price and Jill Scott are among those said to have tried out) and Effie's brother, C.C. White (singer Omarion is said to have replaced Usher).
Dat waren Renee Zelweger en Catherine Zeta Jones ook niet echt, en zij hebben ook in een filmmusical gespeeld. Die zijn over het algemeen minder veeleisend dan een echte musicalrol.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef Sneeze het volgende:
Ik wist niet dat Eddy Murphy zo'n zangalent was
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:33 schreef LeBeau het volgende:
Nog niks gezien en nu heb ik al een favoriet.
[afbeelding]
Geen idee hoe hij zingt, by the way.
de rechter?quote:
Duh.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Skaai het volgende:
Die Mikalah, wat een onwijs gaaf wijf is dat zeg
neen, hint?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand m al gevonden?
De episodes zijn 2 uur per stuk!
Dan rauzen ze idd de audities dr lekker snel doorheen!
Nee ik kan m ook niet vinden.quote:
Nee volgende week is weer ook 2 uur!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is alleen de aflevering van gisteren 2 uur. Was vorig jaar ook zo, de eerste aflevering duurt 2 uur en de rest gewoon 1 uur.
quote:That’s just the start! Tonight at 8/7c, the season premiere continues with an all-new hour. This time, the auditions march on to Denver. How many hopefuls will have mile high opinions of themselves? The only way to find out is to watch!
And make sure you come back next Tuesday at 8/7c for another two-hour episode, only on FOX
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee volgende week is weer ook 2 uur!
[..]
Als het uberhaupt erop staat..heb die van gister nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
M'n pc gaat denk ik nachtuurtjes draaien om dat allemaal binnen te krijgen.
Als je t niet kan vinden.. "spioneer" dan even verder naar de bekende soort bestandenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Cee het volgende:
* Cee's zoektocht gaat geduldig voort. Is 3 jaar lang goed gegaan, nu zal 't ook moeten lukken goddomme!
Maybe, maybe notquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je t niet kan vinden.. "spioneer" dan even verder naar de bekende soort bestanden
*en hopelijk snapt alleen Cee deze hint*
je maakt me nieuwsgierig....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef DinoPK het volgende:
Net gekeken. Suntan Girl is het meest freaky figuur dat ik ooit in een idols auditie heb gezien.
Hoogtepunt voor mij: de 1e tweeling, man wat waren die muzikaal.
Slome boel. Ik had hem hier binnen 20 minuten. Ga 'm vanavond na de herhaling van 'onze' Idols wel even bekijken vanaf de luie bank via de TV-out.quote:
misschien heb jij wel een snelllere verbinding?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Riparius het volgende:
[..]
Slome boel. Ik had hem hier binnen 20 minuten. Ga 'm vanavond na de herhaling van 'onze' Idols wel even bekijken vanaf de luie bank via de TV-out.
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Letten we wel even op dat we niet te duidelijk over warez gaan praten? Want dat is stout.
okidokiquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, posten dat je een aflevering hebt mag wel, maar hoe en waar je het hebt gedownload moet je gewoon niet doen. Het is gewoon een opmerking in het algemeen, maar als iedereen zich daar braaf aan houdt is er verder niks aan de hand.
Dit is de eerste keer dat ik AI ga volgen.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef DinoPK het volgende:
@Charmed: Kijk je de nederlandse idols dan nog als je gewend bent aan AI?... Hetzelfde als de Llama's, geen zak meer aan als je eenmaal Who's line is it anyway gezien hebt.
Die ruzie van Simon en Paula vorig seizoen staat nog steeds op mn pcquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef DinoPK het volgende:
@Charmed: Kijk je de nederlandse idols dan nog als je gewend bent aan AI?... Hetzelfde als de Llama's, geen zak meer aan als je eenmaal Who's line is it anyway gezien hebt.
En het leukste nieuws van de avond: Morgenavond allemaal weer flink zoeken naar de nieuwe aflevering hahaha
Beetje overkill misschien, maar het blijft 1 van de leukste tv programma's om naar te kijken. Als Simon net zo op dreef blijft als in deze aflevering...Miauw miauw miauw
Tja, ik heb (voor het eerst) eens een complete aflevering bekeken, en ik moet zeggen: I'm not impressed. Tuurlijk zie je veel mensen langskomen die goed kunnen zingen, maar dat is ook volkomen logisch als je 100.000 auditanten kunt laten opdraven in plaats van - pakweg - 10.000 zoals hier, terwijl de zendtijd die voor de audities wordt uitgetrokken echt niet het tienvoudige is van de zendtijd die er hier voor wordt uitgetrokken. Er wordt in Nederland overigens naar gestreefd om bij de audities zoveel mogelijk minkukels en 'aparte gevallen' te laten zien, met af en toe een goede, terwijl dat bij AI wat evenwichtiger is verdeeld. Maar dat is dan meteen een mooi voorbeeld van de manier waarop televisie de werkelijkheid niet alleen registreert maar vooral ook manipuleert.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef DinoPK het volgende:
Alleen in deze 1e auditie ronde zitten er zo al 10 die hier in NL makkelijk zouden winnen (floortje zou daar net doorgaan naar hollywood). Het niveau is zoveel hoger, de show is zoveel leuker, de jury (lees Simon) is geniaal. AI > iedere entertainment show.
Ik heb net naar de audities in Denver zitten kijken (is overigens maar 1 uur) en daar zat nu eindelijk iemand in die echt prettig op mij overkwam en ook nog eens heel goed zong: Lisa Tucker (16). Absoluut niet over the top, had nog wel een klein beetje de neiging om iets te hard te gaan bleren maar verder uitstekend. Kreeg ook veel airtime en unaniem lovende kritieken, dus die gaat vast ver komen. Ook nog een andere dame, Rochelle Elaine Dye, die ik wel goed vond, maar verder zat er (weer) niet zoveel bij dat mij aansprak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 06:22 schreef DinoPK het volgende:
Hmm ik denk dat je meer van de show moet zien om te kunnen beoordelen welke mensen er wel doorgaan en niet. Hard zingen is zeker geen vereiste, men moet gewoon kunnen zingen. Er wordt hier tenminste niet beoordeeld op uiterlijk (zoals HJ in nederland wel doet..). Floortje zou daar best meekomen tot hollywood hoor, theater ronde.... wordt moeilijker. Dan gaat men ook kijken naar star quality, iets wat floortje mijns inziens wat mist (ze zingt nou juist wel aardig).
Ja, indrukwekkende staat van dienst allebei, maar zoals ze daar achter die tafel zitten merk ik er nog niet zoveel van.quote:Ennuh de jury niet gekwalificeerd? OK, Jerney heeft meer te bieden dan Paula, dat geef ik toe. Maar vergelijk deze jongens eens met de nederlandse mannetjes:
[snip]
quote:The ratings juggernaut that is "American Idol" had a monster season premiere Tuesday night, coming back with a vengeance to become the show's highest opener ever with more than 35 million viewers.
That propelled Fox to a historic night, its highest ratings ever for entertainment programming in total viewers and, among adults 18-49, second only to the "Joe Millionaire" finale on Feb. 17, 2003.
The fifth season premiere averaged 35.5 million viewers and a 15.2 rating/34 share in the adults 18-49 demographic, according to preliminary data released Wednesday by Nielsen Media Research. That was up 6% in total viewers and up 9% in the demo compared to last year's premiere of 33.6 million viewers and a 14.0/33
quote:Singer Kelly Clarkson, who vaulted to fame as the first "American Idol" winner in 2002, is not letting any of her songs be used by new contestants on the show. A spokesperson for Clarkson insisted it's nothing personal, but the stance prompted a public scolding from "American Idol" judge Simon Cowell.
"I think that by ignoring the show you're ignoring the audience who put you there," Cowell said today (Jan. 18).
Clarkson has become a major star in the past year, with her hit "Since U Been Gone" earning both massive sales and critical respect, particularly from a rock community that has looked upon "American Idol" contestants warily. Her latest RCA album, "Breakaway," earned a Grammy nomination for best pop vocal album.
Yet it may have cost her a good relationship with the nation's most popular talent show. "American Idol" must obtain permission from owners of song licenses before the music can be used on the show. While many love the exposure, some artists rigidly control use of their music.
The show's executive producer, Nigel Lythgoe, said he requested songs to be used on this year's show. He said he's not even sure Clarkson herself is aware of the situation. But Clarkson is not allowing any of her songs to be licensed for other uses, according to a spokesperson, who added "It has nothing to do with 'Idol.'"
Before "Breakaway," Clarkson fired Simon Fuller, the "American Idol" creator, as her manager, saying that although he is a "great guy," she needed someone who could give her career more attention. She teamed with Swedish hitmaker Max Martin on "Since U Been Gone."
It's the same delicate position faced by countless other musicians through show biz history, wanting to break away and show artistic independence without alienating those who gave them their start.
Cowell said he hoped Clarkson would let her music be used on "American Idol." "No matter how talented Kelly Clarkson is, she would not be in the position she's in now without winning this show," he said. "And forget the way she feels about us or the producers or anybody else, or the terrible songwriters she alleges she was with which sold her millions of records.
"It's the public who bothered to pick up the phone to vote for her," he continued. "If she refuses to give songs to be used on the show, it's like saying to every person who voted for you, 'You know what? Thank you. I'm not interested in you anymore.'"
Swear It All Over Again volgens mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef LeBeau het volgende:
Welk nummer van Westlife deed Ace?
Ah. Als hij Flying Without Wings had gedaan dan had hij nog een excuus gehad omdat Ruben die ook deed tijdens AI2.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Swear It All Over Again volgens mij.
Hij doet m wel redelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah. Als hij Flying Without Wings had gedaan dan had hij nog een excuus gehad omdat Ruben die ook deed tijdens AI2.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Andiyan het volgende:
Dit is AI 5 hè?
En in welke steden zijn de audities?
Of je leest even de OP door?quote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Randy Jackson, Paula Abdul en Simon Cowell gaan voor de 5e keer op zoek naar het nieuwste Idool voor Amerika
Dit keer zijn de audities in San Francisco. Austin. Boston. Chicago. Denver. Greensboro en Las Vegas.
LV zat er vorig jaar idd tussen..toen kreeg je toch al die mensen die voor een 2e keer kwamen opdraven?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef LeBeau het volgende:
Waren ze vorig jaar ook al niet in San Fransisco en Las Vegas?
Ryan doet iets wat andere Idols presentatoren wel eens vergeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een figuren weer, die FlawlessEn dan die uitvinder, tjezis.
Overigens zie ik de auditie-afleveringen altijd maar alleen als puurvermaak. Talentvolle mensen komen er uiteindelijk toch pas in de theaterrondes echt doorheen en dan kun je echt zien en horen wie er goed zijn. Zingen ze allemaal dezelfde liedjes, zie je allemaal achterelkaar, kun je beter vergelijken. De audities zijn gewoon erg vermakelijk door het hele plaatje; de soms debiele mensen, de opmerkingen van Simon, Paula en Randy en daaroverheen dan nog het commentaar van Ryan Seacrest, die ik echt heel grappig vind tijdens AI.
Dat 16jarig meisje was trouwens wel heel erg goed.
Dat ie met die zweetplek gozer de straat op ging, werd aangesproken en toen die opmerking erachter aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad, van die kleine opmerkingen, subtiel kijken. Mooi is dat
Over die sheriff was k gewoon speechless..quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel met die zweetplekken ja
Trouwens, ik lees hier geen reacties op die deputy-sheriff die "I shot the sheriff" zong, maar alleen ook die zinEn maar doorgaan, en weer, en weer, en weer
Ik heb me echt kapot gelachen gisteravond
Voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
Oh. My. God.
Volgens mij word ik een beetje een vieze oude man, want die 17 jarige Zachary and David vond ik echt zo...
![]()
![]()
!!
You are noot alone!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
Oh. My. God.
Volgens mij word ik een beetje een vieze oude man, want die 17 jarige Zachary and David vond ik echt zo...
![]()
![]()
!!
Ja, maar jij bént 17, niet 24.quote:
Age aint nothing but a number.quote:
ERG jammer, ik vond die tweeling écht goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef katjaschuurman het volgende:
Dat waren de Brittenum twins...
AMERICAN IDOL SCANDAL OF THE WEEK!! NEWS FLASH!! One of the Brittenum twins
is currently IN JAIL. Terrell is being held for authorities in Rockdale Co.
GA on charges of forgery. He was picked up in Memphis, released on bond, and
then picked up on a Georgia warrant. Derrell also has a criminal record.
Derrell is currently wanted on charges in Georgia including forgery,
financial identity fraud, and theft by deception. Derrell will turn himself
in to authorities either tonight or tomorrow morning.
Ohja, sorry. Ik ben lui.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je leest even de OP door?
bij mij stroomt de rivier wel heel erg langzaam. Ik heb hem in een andere winkel gevonden die rivierquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denver komt nu binnen stromen
huiliequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef DinoPK het volgende:
Kunnen we misschien ophouden met dit soort 'hints'. Het is echt niet moeilijk te vinden dit jaar, van nieuwsgroepen tot allerlei torrents, van 50kb/sec stroompjes, tot 1.7mb/sec stroompjes (:P). Kan je het niet vinden, zorg er dan gewoon voor dat je mail adres in je profiel staat en wie weet is er iemand wel zo vriendelijk om je te helpen. Ik neem aan dat de mods daar niet moeilijk over doen omdat deze show anders never nooit bekeken gaat worden.
De helft van dit topic gaat over het verkrijgen van de afleveringen, laten we het nou gewoon eens inhoudelijk houden.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Ja, maar t word gebracht als pocherij van"Ik krijg m toch wel snel dus jullie mogen niet miepen".quote:
Beautje, Beautje, Beautjequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
Oh. My. God.
![]()
![]()
!!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef Liene het volgende:
Mag ik vragen waar want ik kan t ech niet vinden?
Hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef maartena het volgende:
[..]. De rest mag je zelf uitzoeken.
Ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft Denver al gekeken?
Wow...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik
Zie post van gisternacht.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow...
ok dan kan ik gewoon lullen erover![]()
![]()
Eindelijk kijk je ook AI.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Net voor het eerst een aflevering van AI gekeken (.) en ik ben helemaal om!
.
De kwaliteit van de deelnemers (uitzonderingen daargelaten) ligt vele malen hoger dan en ook de jury en prestatie vind ik veel beter/leuker.
Meer 17 dan dat jij bent, meneer bijna 30!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Beautje, Beautje, Beautje.
Die mennekes zijn 17 en jij bent... zo niet 17..
En die ogen. En die glimlach. En dat open shirt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
en dan nog dat haar van Zachary.
Hij hadquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
David had wel een mooie stem..
En dat stukje dat ie in de auto aan het zingen was, was ook erg.
Ik kan dat soort mensen echt niet uitstaan! Hij was zo hyper en overdreven en luidruchtig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben nu al fan van Crazy Dave.
.
Dat was m'n favoriete ding uit AI4.quote:
Die moet ik ook nog kijken. M'n moeder wil het ook zien (quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
En nu ga ik aflevering 2 (Denver toch?) kijken..
Ik. Zo goed als live, ben 15 minuten na het begin van de uitzending begonnen met kijken om de reclames te kunnen skippen met mijn fast forward knop.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft Denver al gekeken?
of een boer..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Garet, die cowboy die door is.... homo?
Ik geloof dat svensational je al een laatste waarschuwing heeft gegeven, en aangezien ie ook mijn posts heeft ge-edit ga ik niet nogmaals herhalen wat ik heb neergezet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand mij dan helpen? omrielevie@hotmail.com
Zucht![]()
Die gaat het nog moeilijk krijgen. Van een dorpje met 4 inwoners naar een agglomeratie van 10 miljoen inwoners is nogal een cultuurschok natuurlijk. Verder vondt ik dat Cowell gelijk had, hij HEEFT de stem.... maar hij moet eerst op zangles om het naar voren te halen. Hij is te onervaren, te jong, en te weinig in een grote stad geweest. Zijn publiek was een kalkoen, dat zegt wel wat natuurlijk.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Garet, die cowboy die door is.... homo?
Ja inderdaad, bij een paar had ik echt zoiets van...... waar zijn ze mee bezig??quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
er gaan wel een paar vage figuren door hoor...![]()
Hij was wel erg schattig. Zo zenuwachtig en daarna zo vreselijk blij met die hele familie erom heen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Die gaat het nog moeilijk krijgen. Van een dorpje met 4 inwoners naar een agglomeratie van 10 miljoen inwoners is nogal een cultuurschok natuurlijk. Verder vondt ik dat Cowell gelijk had, hij HEEFT de stem.... maar hij moet eerst op zangles om het naar voren te halen. Hij is te onervaren, te jong, en te weinig in een grote stad geweest. Zijn publiek was een kalkoen, dat zegt wel wat natuurlijk.....
Hopelijk zal ie wat lessen krijgen ergens.
Zeg! No need for that kind of language!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef LeBeau het volgende:
Meer 17 dan dat jij bent, meneer bijna 30!
Thnxquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef maartena het volgende:
[..]
De enige hint die ik je kan geven is dat je gewoon eens wat topics in TV moet doorbladeren, heel af en toe word daar ook melding gemaakt van de wijze waarop TV programma's uit de VS worden gehaald. Google is verder een hele goede tool, en verder lijkt het me gewoon verstandig dat je niet meer vraag hoe je aan afleveringen van American Idol kunt komen.
Ik kijk American Idol trouwens 100% legaal.
Jezus, ben jij dom ofzo? vul een willekeurig p2p programma in met american idol in je google zoekvenstertje en je hebt zo beet.quote:
Tivo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik. Zo goed als live, ben 15 minuten na het begin van de uitzending begonnen met kijken om de reclames te kunnen skippen met mijn fast forward knop.
Yupquote:
Wat is Tivoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tivo lijkt me tof. Is dat in Nederland al? Of komt dat snel?
Is niet echt nodig. Koop een DVD recorder zoals de Sony RDR-HX910. Daar zit een functie op waarmee je live tv kunt pauseren. Aan het begin van de uitzending zet je die op pause, en na een kwartiertje ga je dan uitgesteld kijken. Het apparaat plaatst ook automatisch indexpunten bij begin en einde van reclameblokken, zodat je die (meestal) kunt skippen met één druk op de knop van de afstandsbediening.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tivo lijkt me tof. Is dat in Nederland al? Of komt dat snel?
Tivo is de merknaam van een digitale videorecorder, ofwel een videorecorder met een harde schijf ingebouwd. Tivo is de uitvinder van dit apparaat, vandaar dat alle apparaten die een vergelijkbare functie uitvoeren vaak Tivo worden genoemd. De algemene benaming is DVR ofwel "Digital Video Recorder".quote:
Jammer dat je toch weer terug moet naar analoog om iets op DVD te zetten. Ik wil een apparaat waarmee ik alles in het digitale domein kan houden maar dat kan hier dus niet mee vanwege HDCP. Verder heb ik diverse alarmerende berichten gezien van mensen die plotseling een complete opgenomen serie kwijt waren omdat de cable company maar even had besloten dat de mensen er nu wel lang genoeg naar hadden gekeken. Toevallig lag dan net wel de dvd box van die serie in de winkel, rara hoe kan dat ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef maartena het volgende:
[..]
[snip]
- Verder zitten er allerlei leuke features op, HDTV outputs, Digitale audio met glasvezel, 3 RCA outputs zodat je ook een videorecorder en dvd recorder kunt aansluiten om je opgenomen spul definitief op tape of dvd te zetten, etc etc.
De kabelbedrijven zenden de zenders ook uit, en hebben dus allerlei belangen bij het zorgen dat er geen perfecte digitale kopieen kunnen worden gemaakt van tv shows. Heb je echter een onafhankelijk apparaat zoals TiVo of ReplayTV, dan kun je meestal gewoon digitaal naar DVD kopieren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef Riparius het volgende:
Jammer dat je toch weer terug moet naar analoog om iets op DVD te zetten. Ik wil een apparaat waarmee ik alles in het digitale domein kan houden maar dat kan hier dus niet mee vanwege HDCP. Verder heb ik diverse alarmerende berichten gezien van mensen die plotseling een complete opgenomen serie kwijt waren omdat de cable company maar even had besloten dat de mensen er nu wel lang genoeg naar hadden gekeken. Toevallig lag dan net wel de dvd box van die serie in de winkel, rara hoe kan dat ...
hmmmzzz dat klinkt erg aantrekkelijk zo'n dingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef maartena het volgende:
Ik zet nu echt vaak de TV op pauze als ik eventjes wat wil vragen aan mijn vrouw, of als ik naar de WC moet, de telefoon gaat, iemand aan de deur staat, ik even wat te drinken haal in de keuken, etc, etc,etc....
![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
2e aflevering was ook weer geweldig. Dat boertje had nog zelfhumor ook "I should sing more for people instead of a turkey":D
Dat 16 jarige meisje was echt goed. Eigenlijk zou Roger van Intwine ook eens mee moeten doen. Die komt ook best wel ver, hij zingt beter dan die look-a-like!
quote:Kaal mannetje met bril: Should i go?![]()
Simon knikt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef Cee het volgende:
Heb in 'n deuk gelegen om die 'Flawless' met de gast van de Cosmic Coaster, net de menselijke versie van Pinky and the Brain!
Thuisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef SunChaser het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk?
En hij blijft er tot het einde in.quote:
De roksjik.quote:
Waarom vind jij die toch zo leuk? Ze verpestte met haar valse gekrijs (alleen maar bedoeld om boven de rest uit te komen) de hele apotheose van dequote:
Ze zong gewoon leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Marble het volgende:
Waarom vind jij die toch zo leuk? Ze verpestte met haar valse gekrijs (alleen maar bedoeld om boven de rest uit te komen) de hele apotheose van deBurt Bacharach-medley
van AI1.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Het was nog erger in Kelly's finalemoment waar ze door de tranen heen A Moment LIke This gaat zingen. En dan komen alle finalemensen op het podium en krijst Nikki de laatste zinnen mee in de microfoon.
Ryan Starr vroeg er wel een beetje om hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En ook altijd tijdens 'n interview met een vrouwelijke kandidaat alleen naar d'r boezem kijken in plaats van in haar ogen.
En toen kwam het finalemoment van Jamai, en dat stak toch maar magertjes af tegenover Kelly's glorieuze victorie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik moet zeggen, ik pinkte een traantje mee. Al die snippers en vreugde, en Kelly die helemaal niet meer uit haar woorden komt.
Met dat stomme duimpje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En toen kwam het finalemoment van Jamai, en dat stak toch maar magertjes af tegenover Kelly's glorieuze victorie.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig moment!!!
Ik kan me nog herinneren dat ik dat op RTL Boulevard zag, of was 't Idols 1? Dat fragment lieten ze zien en ik vroeg me nog af welk gek familielid daar Kelly's moment zat te vergallen.
Ja, maar of dat positief kippenvel was weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
Maar daar stond dan wel weer een SUPERMOOIE Idols-award tegenover, kreeg je daar geen kippenvel van, Tom_Tom?
Jammer dat 't in Amsterdam is en doordeweeks. Kan ik nooit op tijd komen na m'n werk, en zeker niet meer terug naar huis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:Jammer dat haar concert in de HMH 32,50 kost, dat heb ik er niet voor over, maar ik zou haar graag toch in het echt bezig willen zien..
Amerikaanse br33zahs. Hoe noemen ze die?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau luistert/kijkt naar Justin met... whatever hij aan het zingen is.![]()
Zeker na Christina Christian's geweldige "Ain't No Sunshine" is het niet om aan te horen. Hoe is hij in godsnaam bij de laatste 2 gekomen?
Ik heb een filmpje van een optreden van Ruben, Diana, Fantasia en Kelly samen, The Impossible Dream. Op het moment dat Kelly opkomt hangt er echt meteen zo'n sfeer van pakken jullie allemaal je spullen maar in, want de échte ster is binnen. Ze zingt ze compleet van het podium af, en ze doet niet eens haar best. Het maakt het verschil tussen haar en de andere finalisten zo goed duidelijk dat het gewoon pijnlijk is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nu m'n Kelly mp3's weer eens te luisteren, en potver, wat is ze toch ook goed he?
Jammer dat haar concert in de HMH 32,50 kost, dat heb ik er niet voor over, maar ik zou haar graag toch in het echt bezig willen zien..
dat filmpje wil ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje van een optreden van Ruben, Diana, Fantasia en Kelly samen, The Impossible Dream. Op het moment dat Kelly opkomt hangt er echt meteen zo'n sfeer van pakken jullie allemaal je spullen maar in, want de échte ster is binnen. Ze zingt ze compleet van het podium af, en ze doet niet eens haar best. Het maakt het verschil tussen haar en de andere finalisten zo goed duidelijk dat het gewoon pijnlijk is.
Bedoel je deze kop?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
En bah ik haat Ruben echt. Slechtste Idol-winnaar ever, zelfs Alexander van DSDS1 was nog beter. En die kop.
Hij ziet er niet uit en echt goed zingen doet hij ook niet. Waarom heeft Ruben in godsnaam gewonnen, was AI2 echt van zulk slecht niveau? De enige waar ik iets van gehoord heb zijn Kimberly Locke en Clay Aiken. Kim haalt het niet bij een Kelly, Tamyra, La Toya of Jennifer Hudson en Clay zingt erg goed maar heeft zo'n raar hoofd.quote:
Humm.. ben ik de enige die dit filmpje niet werkend krijgt?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
Ik heb het even voor je geupload. (rechtermuisknop --> opslaan als)
AI2 was van goed niveau, er zat een grote mix in van mensen en stemmen. Kimberly Locke was goed, maar kon qua persoonlijkheid niet altijd mensen echt boeien. Dat gold nog meer voor Trenyce, die echt helemaal geweldig was tijdens de '60s/Neil Sedaka liveshow, de beste van de avond zelfs; maar toch werd ze er toen uit geknikkerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit en echt goed zingen doet hij ook niet. Waarom heeft Ruben in godsnaam gewonnen, was AI2 echt van zulk slecht niveau? De enige waar ik iets van gehoord heb zijn Kimberly Locke en Clay Aiken. Kim haalt het niet bij een Kelly, Tamyra, La Toya of Jennifer Hudson en Clay zingt erg goed maar heeft zo'n raar hoofd.
THXquote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
Ik heb het even voor je geupload. (rechtermuisknop --> opslaan als)
Die opkomst van Kelly is echt briljant.
En bah ik haat Ruben echt. Slechtste Idol-winnaar ever, zelfs Alexander van DSDS1 was nog beter. En die kop.
quote:Is "American Idol" homophobic?
PHOTO GALLERY
'American Idol:' A Look Back
The Fox talent show elicited a response from the Gay and Lesbian Alliance Against Defamation (GLADD) after judges Simon Cowell and Randy Jackson made what the gay rights group deemed questionable comments on last week's premiere episode.
On Tuesday's show, seen by a Nielsen-chart topping 35.5 million viewers, Cowell told one male contestant to "wear a dress" and Jackson asked another, "are you a girl?"
"GLAAD is reaching out to the show's producers to discuss our concerns and the concerns of community members and allies who have contacted us about this matter," said Damon Romine, a spokesman for GLAAD, in a statement published on the group's Web site.
Romine was also quoted as saying, "The real offense here was in the producer's decision to add insult to injury by turning a contestant's gender expression into the butt of a joke."
"American Idol" did not immediately return a call Monday.
God, het volkje daar heeft ook weer wat te zeiken. What's next? Een Obesitas-vereniging die gaat stampvoeten omdat Cowell zei dat ze een groter podium nodig hebben? Of valt dat onder racisme, omdat het dikkerdje in kwestie zwart was?quote:
was dat die jongen waar tegen gezegd werd dat ie zn bakkebaarden af moest scheren en een jurk aan moest trekken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de vraag aan die Zachary of het een jongen of een meisje was niet zo raar. Hij had een babydoll aan leek het (dat shirt), nogal vrouwlijke schoenen, lang haar en geen tikkeltje testosteron. Ik zou het minder raar gevonden hebben als het wel een meisje was geweest.
Nee, dat was uit de eerste aflevering. Die Zachary zat in de tweede en zag er ECHT uit als een meisje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
was dat die jongen waar tegen gezegd werd dat ie zn bakkebaarden af moest scheren en een jurk aan moest trekken?![]()
Het was een jongen. Maar dan alleen biologisch gesproken. Psychologisch gesproken was het een meisje inderdaad....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zachary
Dat was gewoon een meisje. Punt. Er is juist iets mis als je dat niet direct denkt
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef maartena het volgende:
Overigens: Vanavond weer een nieuwe aflevering, morgen in Nederland wel te vinden via de bekende kanalen.
Een 2-uur special vanavond, en morgen een aflevering van 1 uur.
Kom op, hij vroeg erom. Z'n kleding, z'n make-up z'n stem. En dan ook nog 'queen of the night'(?) zingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:23 schreef Cee het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik 't helemaal eens met dat artikel dat CDP postte. Ik heb nu ook de eerste episode gezien ('t was even wat zwoegen en zweten maar 't is gelukt, hij is binnen!), en het commentaar van Simon was echt belachelijk. "Putting on a dress is just as worse as dressing up as a rat" was het volgens mij, wat hij zei?
En oké, die gast was niet super-speciaal talentvol of zo, maar slecht was hij niet. In plaats van zijn stem en uitstraling samen te bekritiseren, pikt Cowell alleen 't feit uit dat de kandidaat hoogstwaarschijnlijk homo is, en gaat er mee aan de haal. Zwak hoor.
Doe 't dan subtiel als HJ met z'n 'Dancing queen'.
De audities voor American Idol zijn in de zomer gehouden over een periode van 2 maanden of zoiets.... tijdens die periode was Simon dus gewoon continue in de Verenigde Staten. Het zou goed kunnen dat ie bijv. van September tot December de hele herfst een show in de UK heeft gedaan, en nu weer terug is in de VS voor American Idol.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..hoe de fuck heeft Simon dat gedaan? Want tot half december zat ie elke zaterdag in London voor The X Factor..die gozer heeft flink wat airmiles haha
mwjah want New Orleans werd afgelast en dat was eind augustus...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef maartena het volgende:
[..]
De audities voor American Idol zijn in de zomer gehouden over een periode van 2 maanden of zoiets.... tijdens die periode was Simon dus gewoon continue in de Verenigde Staten. Het zou goed kunnen dat ie bijv. van September tot December de hele herfst een show in de UK heeft gedaan, en nu weer terug is in de VS voor American Idol.
Ja?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
omdat de top 24 al bekend is
LeBeau postte een tijdje terug een site waarop dat stond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja?.
Niet dat ik het wil weten. Denk ik. Voorlopig niet. Ik ga nog niet Googlen. Ik wacht nog even..
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mwjah want New Orleans werd afgelast en dat was eind augustus...
De audities in Memphis, Tennesee zijn inderdaad afgelast omdat het Stadion of Congresscenter waar ze gehouden zouden worden nodig was voor hulpgoederen en opvang voor de slachtoffers van Katrina.quote:Buried in the rules for auditioning are the dates that six cities will host auditions for American Idol 5. Auditions begin August 18 and end Sept. 16. The specific locations and dates are as follows:
San Francisco, California
Thursday, August 18, 2005
Cow Palace
Austin, Texas
Thursday, August 25, 2005
Frank C. Erwin, Jr., Special Events Center
Boston, Massachusetts
Wednesday, August 31, 2005
Gillette Stadium
Memphis, Tennessee
Monday, September 5, 2005
FedEx Forum
Denver, Colorado
Sunday, September 11, 2005
Pepsi Center
Chicago, Illinois
Friday, September 16, 2005
Soldier Field
quote:GREENSBORO AUDITIONS
WHO: Men and women 16 to 28 years old on Aug. 15, 2005, and eligible to work
in the United States. Restrictions apply – please see idolonfox.com for specifics.
WHEN: MONDAY, OCTOBER 3, 2005
WHERE: GREENSBORO COLISEUM
1201 S. Chapman Street
Greensboro, NC 27401
LAS VEGAS AUDITIONS
WHO: Men and women 16 to 28 years old on Aug. 15, 2005, and eligible to work
in the United States. Restrictions apply – please see idolonfox.com for specifics.
WHEN: MONDAY, OCTOBER 10, 2005
WHERE: LAS VEGAS CONVENTION CENTER
3150 Paradise Road
Las Vegas, NV 89109
Volgens mij zijn ze begin Januari pas weer begonnen met opnames, en inderdaad de eerste twee opnames ofzo worden van de meer dan 100 hollywood-gangers er een flinke zooi weer naar huis gestuurd, en hou je er zo 24 over. De afleveringen waar de top 12 gaat strijden wordt vervolgens semi-live uitgezonden. (DWZ live voor de oostkust, en 3 uur later herhaald op prime time aan de westkust.)quote:Maar aangezien Hollywood ook al redelijk vroeg moet zijn opgenomen omdat de top 24 al bekend is vroeg ik het me af .
quote:Remember Jessica Nelson from Chicago? She's the contestant who sang a bleep-filled song, after which Simon commented that her performance was a "right mess." Swearing, she burst out of the audition room. According to Jessica, she NEVER auditioned in front of the celebrity judges! A poster from Survivor Sucks found her My Space page, and if what she says here is true, it's a pretty interesting example of how the producers edit the show "creatively" for maximum effect. Her blog, which has been recently edited (probably at AI's request) said she got through the first round with positive feedback, then a ton of waiting, and finally to the second round in front of Nigel Lythgoe. He got angry when the song she sang contained some swear words. After, he asked her to sing "Lady Marmalade" (they asked all the auditioners to learn 6 lines). He chewed her out for not learning more of the song, and told her she wasn't "strong" enough. What we saw on TV were the celebrity judges reactions to God-knows-what edited into Jessica's audition in front of Nigel, after which she stormed out swearing. Reality TV you say?
Ooooh leuke stad!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef maartena het volgende:
Vanavond is de aflevering uit San Francisco.
Rhonetta.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:25 schreef maartena het volgende:
Ik heb de aflevering van Greensboro gezien, en er zitten weer wat leuke bij.... met name die negerin aan het einde waar ze de halve show voor adverteren als ze naar de reclame switchen...
Ik had het niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die kerel met die Paula en Randy DVD
Hoe Simon daarop reageerde![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die kerel met die Paula en Randy DVD
Hoe Simon daarop reageerde![]()
![]()
quote:
Man, alleen al dat meisje van de beroemde oma zingt alle seizoenen van Idols NL eruitquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:15 schreef Funkytrip het volgende:
Toch lieten ze ook een aantal mensen niet doorgaan, die in NL zeker wel door zouden mogen gaan. Maakt het kwaliteitsverschil toch wel duidelijk.
wie was dat ook alweer? Die met die beroemde oma?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, alleen al dat meisje van de beroemde oma zingt alle seizoenen van Idols NL eruit.
Een donker meisje, ze heette Paris en zong twee nummers..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie was dat ook alweer? Die met die beroemde oma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |