Swear It All Over Again volgens mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef LeBeau het volgende:
Welk nummer van Westlife deed Ace?
Ah. Als hij Flying Without Wings had gedaan dan had hij nog een excuus gehad omdat Ruben die ook deed tijdens AI2.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Swear It All Over Again volgens mij.
Hij doet m wel redelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah. Als hij Flying Without Wings had gedaan dan had hij nog een excuus gehad omdat Ruben die ook deed tijdens AI2.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Andiyan het volgende:
Dit is AI 5 hè?
En in welke steden zijn de audities?
Of je leest even de OP door?quote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Randy Jackson, Paula Abdul en Simon Cowell gaan voor de 5e keer op zoek naar het nieuwste Idool voor Amerika
Dit keer zijn de audities in San Francisco. Austin. Boston. Chicago. Denver. Greensboro en Las Vegas.
LV zat er vorig jaar idd tussen..toen kreeg je toch al die mensen die voor een 2e keer kwamen opdraven?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef LeBeau het volgende:
Waren ze vorig jaar ook al niet in San Fransisco en Las Vegas?
Ryan doet iets wat andere Idols presentatoren wel eens vergeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een figuren weer, die FlawlessEn dan die uitvinder, tjezis.
Overigens zie ik de auditie-afleveringen altijd maar alleen als puurvermaak. Talentvolle mensen komen er uiteindelijk toch pas in de theaterrondes echt doorheen en dan kun je echt zien en horen wie er goed zijn. Zingen ze allemaal dezelfde liedjes, zie je allemaal achterelkaar, kun je beter vergelijken. De audities zijn gewoon erg vermakelijk door het hele plaatje; de soms debiele mensen, de opmerkingen van Simon, Paula en Randy en daaroverheen dan nog het commentaar van Ryan Seacrest, die ik echt heel grappig vind tijdens AI.
Dat 16jarig meisje was trouwens wel heel erg goed.
Dat ie met die zweetplek gozer de straat op ging, werd aangesproken en toen die opmerking erachter aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad, van die kleine opmerkingen, subtiel kijken. Mooi is dat
Over die sheriff was k gewoon speechless..quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel met die zweetplekken ja
Trouwens, ik lees hier geen reacties op die deputy-sheriff die "I shot the sheriff" zong, maar alleen ook die zinEn maar doorgaan, en weer, en weer, en weer
Ik heb me echt kapot gelachen gisteravond
Voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
Oh. My. God.
Volgens mij word ik een beetje een vieze oude man, want die 17 jarige Zachary and David vond ik echt zo...
![]()
![]()
!!
You are noot alone!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
Oh. My. God.
Volgens mij word ik een beetje een vieze oude man, want die 17 jarige Zachary and David vond ik echt zo...
![]()
![]()
!!
Ja, maar jij bént 17, niet 24.quote:
Age aint nothing but a number.quote:
ERG jammer, ik vond die tweeling écht goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef katjaschuurman het volgende:
Dat waren de Brittenum twins...
AMERICAN IDOL SCANDAL OF THE WEEK!! NEWS FLASH!! One of the Brittenum twins
is currently IN JAIL. Terrell is being held for authorities in Rockdale Co.
GA on charges of forgery. He was picked up in Memphis, released on bond, and
then picked up on a Georgia warrant. Derrell also has a criminal record.
Derrell is currently wanted on charges in Georgia including forgery,
financial identity fraud, and theft by deception. Derrell will turn himself
in to authorities either tonight or tomorrow morning.
Ohja, sorry. Ik ben lui.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je leest even de OP door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |