abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34217720
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb hem over 4 uur
Slome boel. Ik had hem hier binnen 20 minuten. Ga 'm vanavond na de herhaling van 'onze' Idols wel even bekijken vanaf de luie bank via de TV-out.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:52:48 #102
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34219382
Mijn bronnen vallen weer flink tegen. Ik wil ook AI.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_34219473
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Riparius het volgende:

[..]

Slome boel. Ik had hem hier binnen 20 minuten. Ga 'm vanavond na de herhaling van 'onze' Idols wel even bekijken vanaf de luie bank via de TV-out.
misschien heb jij wel een snelllere verbinding?

En het was al geen 4 uur meer, maar 1,5 uur
Ik heb hem nu over 20 minuutjes
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:57:06 #104
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34219602
Azureus zegt 1u39min
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34220402
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Azureus zegt 1u39min
20u15
pi_34220547
Letten we wel even op dat we niet te duidelijk over warez gaan praten? Want dat is stout.
pi_34220593
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Letten we wel even op dat we niet te duidelijk over warez gaan praten? Want dat is stout.
sorry

Ik zal er op letten
pi_34220798
Ja, posten dat je een aflevering hebt mag wel, maar hoe en waar je het hebt gedownload moet je gewoon niet doen. Het is gewoon een opmerking in het algemeen, maar als iedereen zich daar braaf aan houdt is er verder niks aan de hand.
pi_34220898
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, posten dat je een aflevering hebt mag wel, maar hoe en waar je het hebt gedownload moet je gewoon niet doen. Het is gewoon een opmerking in het algemeen, maar als iedereen zich daar braaf aan houdt is er verder niks aan de hand.
okidoki

Ik heb de aflevering nu Maar zit nog te twijfelen.... idols afkijken of AI?
pi_34220916
@Charmed: Kijk je de nederlandse idols dan nog als je gewend bent aan AI?... Hetzelfde als de Llama's, geen zak meer aan als je eenmaal Who's line is it anyway gezien hebt.

En het leukste nieuws van de avond: Morgenavond allemaal weer flink zoeken naar de nieuwe aflevering hahaha
Beetje overkill misschien, maar het blijft 1 van de leukste tv programma's om naar te kijken. Als Simon net zo op dreef blijft als in deze aflevering... Miauw miauw miauw
pi_34221158
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef DinoPK het volgende:

@Charmed: Kijk je de nederlandse idols dan nog als je gewend bent aan AI?... Hetzelfde als de Llama's, geen zak meer aan als je eenmaal Who's line is it anyway gezien hebt.
Dit is de eerste keer dat ik AI ga volgen.....
Maar weet wel zeker dat ik Idols gewoon blijf volgen
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:28:38 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34221275
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef DinoPK het volgende:

En het leukste nieuws van de avond: Morgenavond allemaal weer flink zoeken naar de nieuwe aflevering hahaha
Beetje overkill misschien, maar het blijft 1 van de leukste tv programma's om naar te kijken. Als Simon net zo op dreef blijft als in deze aflevering... Miauw miauw miauw
Die ruzie van Simon en Paula vorig seizoen staat nog steeds op mn pc
En ik vind de NL idols soms wel beter dan een aantal Amerikaanse..ik vond Mario vorige seizoen eigenlijk helemaal nix
pi_34221437
Alleen in deze 1e auditie ronde zitten er zo al 10 die hier in NL makkelijk zouden winnen (floortje zou daar net doorgaan naar hollywood). Het niveau is zoveel hoger, de show is zoveel leuker, de jury (lees Simon) is geniaal. AI > iedere entertainment show.
pi_34222136
Ik vind dit wel heeeeeeeeel erg leuk..... ik ga dit zeker volgen!!!!!!!
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:46:14 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34227099
Got it:
Carrie i/d leader
34545 is huge!
36456 is idd cute LeBeau, al moet ie niet Westlife doen bij zn auditie Paula vond m wel
D'amn.die tweeling is wel goed.
2202 is cute in een flits!
Die gezusters..t kleintje vond k nix..
1590
Mawn him down Paula is so right haha
die Paris lookalike.. incl mum.
maar t hoogtepunt was Crazy Dave
OMG wat was dat melig..Paula en Randy
Ze zijn zo lekker keihard en bitter dit jaar..

Die Lady Marmelade was leuk..laten ze alle auditanten hetzelfde nummer doen ofzo?

En yeehaw Denver's next..

[ Bericht 44% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 19-01-2006 02:49:18 ]
pi_34227917
Whehe, mooi dat het weer begonnen is

Simon Cowell vs Paula blijft elke keer weer grappig Paar goede mensen al gezien .. en allemaal beter dan wat hier rond loopt
pi_34229907
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef DinoPK het volgende:
Alleen in deze 1e auditie ronde zitten er zo al 10 die hier in NL makkelijk zouden winnen (floortje zou daar net doorgaan naar hollywood). Het niveau is zoveel hoger, de show is zoveel leuker, de jury (lees Simon) is geniaal. AI > iedere entertainment show.
Tja, ik heb (voor het eerst) eens een complete aflevering bekeken, en ik moet zeggen: I'm not impressed. Tuurlijk zie je veel mensen langskomen die goed kunnen zingen, maar dat is ook volkomen logisch als je 100.000 auditanten kunt laten opdraven in plaats van - pakweg - 10.000 zoals hier, terwijl de zendtijd die voor de audities wordt uitgetrokken echt niet het tienvoudige is van de zendtijd die er hier voor wordt uitgetrokken. Er wordt in Nederland overigens naar gestreefd om bij de audities zoveel mogelijk minkukels en 'aparte gevallen' te laten zien, met af en toe een goede, terwijl dat bij AI wat evenwichtiger is verdeeld. Maar dat is dan meteen een mooi voorbeeld van de manier waarop televisie de werkelijkheid niet alleen registreert maar vooral ook manipuleert.

Het lijkt er bij AI op dat je vooral hard (maar wel zuiver) moet kunnen zingen en that's it. Of je ook een echt mooie stem hebt en of je ook bezieling in je performance kunt leggen lijkt de jury minder te interesseren. Ik heb maar weinig kandidaten gehoord die mij iets 'deden' en bij de vrouwen was er echt niemand die ik zou willen 'ruilen' voor Floortje (of Angelique). No way. En natuurlijk is het waar dat Floortje daar ternauwernood door de auditie zou komen, maar dat zegt meer over het cultuurverschil dan over de zangkwaliteiten van Floortje.

Over het algemeen vind ik de kandidaten - ook de goede - nogal 'over the top'. Eén van de beste audities was die van de Brittenum brothers - echt klasse. En ook die Mandisa Hundley was goed, maar die zou hier waarschijnlijk weer niet door de auditie zijn gekomen (maatje XXL, commentaar van Simon: do we have a bigger stage this year?). En dan die Amanda Rabideau (leek een beetje op Ariel, maar dan na het leegvreten van een heel potje peppillen). Vertelt dat ze meubels verkoopt en als Simon vraagt of ze ook nog iets interessants te melden heeft zegt ze dat ze koeienshows doet. Simon: You're judged together? En als ie dan hoort dat het alleen om de koeien gaat: Well Ok, I thought it was some strange competition... Hilarisch natuurlijk, en die Simon is gewoon prettig gestoord. Is inderdaad prima entertainment, maar de jury levert nauwelijks vaktechnische kritiek, niet bij de audities en - voor zover ik daar wat van heb gezien - ook niet in de liveshows, en vermoedelijk zijn ze daar ook nauwelijks toe in staat.
pi_34230088
Hmm ik denk dat je meer van de show moet zien om te kunnen beoordelen welke mensen er wel doorgaan en niet. Hard zingen is zeker geen vereiste, men moet gewoon kunnen zingen. Er wordt hier tenminste niet beoordeeld op uiterlijk (zoals HJ in nederland wel doet..). Floortje zou daar best meekomen tot hollywood hoor, theater ronde.... wordt moeilijker. Dan gaat men ook kijken naar star quality, iets wat floortje mijns inziens wat mist (ze zingt nou juist wel aardig).

Ennuh de jury niet gekwalificeerd? OK, Jerney heeft meer te bieden dan Paula, dat geef ik toe. Maar vergelijk deze jongens eens met de nederlandse mannetjes:

Simon Cowell
A 20-year veteran of the music industry, Cowell is an executive with BMG Records. He has helped to shape the modern pop music industry. Over the last 15 years his acts have achieved sales of more than 100 million albums, and he has had over 50 No. 1 records. His most recent discovery is the pop-opera quartet Il Divo, whose debut album has sold over 5 million copies around the world and has entered into the top 5 in 23 countries. The UK version of AMERICAN IDOL, “Pop Idol,” is where Cowell became a celebrity in his own right.

Randy Jackson (is het iemand opgevallen dat Randy achter Mariah Carey stond te spelen tijdens live 8?..):
Randy Jackson is a Grammy Award-winning producer and a 20-year music industry veteran. He started his music career at the age of 13 playing the bass, which led to playing with the band Journey. For eight years, he was the vice president of A&R at Columbia Records, followed by four years as senior vice president of A&R at MCA Records. Jackson has recorded, toured and performed with the likes of Mariah Carey, Whitney Houston, Celine Dion, *NSYNC, Madonna, Elton John, Destiny’s Child and many more.
Jackson has worked on over 1,000 gold and multi-platinum albums. His contributions have helped to sell over 200 million albums worldwide. With his talent, immense studio knowledge and performing, touring and record company experience, he is one of today’s most highly regarded music industry experts.
pi_34230103
tvp
pi_34230421
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 06:22 schreef DinoPK het volgende:
Hmm ik denk dat je meer van de show moet zien om te kunnen beoordelen welke mensen er wel doorgaan en niet. Hard zingen is zeker geen vereiste, men moet gewoon kunnen zingen. Er wordt hier tenminste niet beoordeeld op uiterlijk (zoals HJ in nederland wel doet..). Floortje zou daar best meekomen tot hollywood hoor, theater ronde.... wordt moeilijker. Dan gaat men ook kijken naar star quality, iets wat floortje mijns inziens wat mist (ze zingt nou juist wel aardig).
Ik heb net naar de audities in Denver zitten kijken (is overigens maar 1 uur) en daar zat nu eindelijk iemand in die echt prettig op mij overkwam en ook nog eens heel goed zong: Lisa Tucker (16). Absoluut niet over the top, had nog wel een klein beetje de neiging om iets te hard te gaan bleren maar verder uitstekend. Kreeg ook veel airtime en unaniem lovende kritieken, dus die gaat vast ver komen. Ook nog een andere dame, Rochelle Elaine Dye, die ik wel goed vond, maar verder zat er (weer) niet zoveel bij dat mij aansprak.
quote:
Ennuh de jury niet gekwalificeerd? OK, Jerney heeft meer te bieden dan Paula, dat geef ik toe. Maar vergelijk deze jongens eens met de nederlandse mannetjes:
[snip]
Ja, indrukwekkende staat van dienst allebei, maar zoals ze daar achter die tafel zitten merk ik er nog niet zoveel van.
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:16:33 #121
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34231213
quote:
The ratings juggernaut that is "American Idol" had a monster season premiere Tuesday night, coming back with a vengeance to become the show's highest opener ever with more than 35 million viewers.

That propelled Fox to a historic night, its highest ratings ever for entertainment programming in total viewers and, among adults 18-49, second only to the "Joe Millionaire" finale on Feb. 17, 2003.

The fifth season premiere averaged 35.5 million viewers and a 15.2 rating/34 share in the adults 18-49 demographic, according to preliminary data released Wednesday by Nielsen Media Research. That was up 6% in total viewers and up 9% in the demo compared to last year's premiere of 33.6 million viewers and a 14.0/33
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:17:54 #122
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34231240
quote:
Singer Kelly Clarkson, who vaulted to fame as the first "American Idol" winner in 2002, is not letting any of her songs be used by new contestants on the show. A spokesperson for Clarkson insisted it's nothing personal, but the stance prompted a public scolding from "American Idol" judge Simon Cowell.

"I think that by ignoring the show you're ignoring the audience who put you there," Cowell said today (Jan. 18).

Clarkson has become a major star in the past year, with her hit "Since U Been Gone" earning both massive sales and critical respect, particularly from a rock community that has looked upon "American Idol" contestants warily. Her latest RCA album, "Breakaway," earned a Grammy nomination for best pop vocal album.

Yet it may have cost her a good relationship with the nation's most popular talent show. "American Idol" must obtain permission from owners of song licenses before the music can be used on the show. While many love the exposure, some artists rigidly control use of their music.

The show's executive producer, Nigel Lythgoe, said he requested songs to be used on this year's show. He said he's not even sure Clarkson herself is aware of the situation. But Clarkson is not allowing any of her songs to be licensed for other uses, according to a spokesperson, who added "It has nothing to do with 'Idol.'"

Before "Breakaway," Clarkson fired Simon Fuller, the "American Idol" creator, as her manager, saying that although he is a "great guy," she needed someone who could give her career more attention. She teamed with Swedish hitmaker Max Martin on "Since U Been Gone."

It's the same delicate position faced by countless other musicians through show biz history, wanting to break away and show artistic independence without alienating those who gave them their start.

Cowell said he hoped Clarkson would let her music be used on "American Idol." "No matter how talented Kelly Clarkson is, she would not be in the position she's in now without winning this show," he said. "And forget the way she feels about us or the producers or anybody else, or the terrible songwriters she alleges she was with which sold her millions of records.

"It's the public who bothered to pick up the phone to vote for her," he continued. "If she refuses to give songs to be used on the show, it's like saying to every person who voted for you, 'You know what? Thank you. I'm not interested in you anymore.'"
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:34:09 #123
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34232998
Denver komt nu binnen stromen
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:09:24 #124
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34233951
Ik ga Denver kijken
Lisa Tucker Blaast je ff weg..
Ace Young is leuk maar moet ffkes zn haar knippen en westlife doen op je auditie is gewaagd..
Die gozer met die krukken
Ryan"no dude I rooock"
Die rocker was tof.. die Heather Cox een beetje te gewoontjes.
Die cowboy is keischattig..met zn kalkoen
Hoe kun je eigenlijk zo'n geel ding aandoen en er goed uitzien?
Nerdjes met uitvindingen:
"you're engaging".."wanna get engaged? " "no"

[ Bericht 33% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 19-01-2006 12:00:24 ]
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:36:18 #125
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34234690
Welk nummer van Westlife deed Ace?
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:37:28 #126
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34234723
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef LeBeau het volgende:
Welk nummer van Westlife deed Ace?
Swear It All Over Again volgens mij.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:42:13 #127
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34234864
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Swear It All Over Again volgens mij.
Ah. Als hij Flying Without Wings had gedaan dan had hij nog een excuus gehad omdat Ruben die ook deed tijdens AI2.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:46:02 #128
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34234970
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ah. Als hij Flying Without Wings had gedaan dan had hij nog een excuus gehad omdat Ruben die ook deed tijdens AI2.
Hij doet m wel redelijk.
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:10:23 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34235768
Denver was tof
Nu wachten op Greensborough
pi_34235894
Dit is AI 5 hè?
En in welke steden zijn de audities?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:05:20 #131
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_34237527
Vanavond ook kijken

Heb alle seizoenen behalve de eerste gezien en ik ben het overigens niet eens met de stelling dat Floortje amper door de audities zou zijn gekomen. Met haar uiterlijk en zangtalent had ze ongetwijfeld de workshops wel gehaald. Vanaf daar had ze moeten concurreren met dames die er net zo leuk uitzien, net zo goed kunnen zingen of een enorme uitstraling hebben. Dan was het moeilijk geworden.
Nu met gitaar!
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:15:50 #132
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34237904
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:13 schreef Andiyan het volgende:
Dit is AI 5 hè?
En in welke steden zijn de audities?
quote:
Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Randy Jackson, Paula Abdul en Simon Cowell gaan voor de 5e keer op zoek naar het nieuwste Idool voor Amerika

Dit keer zijn de audities in San Francisco. Austin. Boston. Chicago. Denver. Greensboro en Las Vegas.
Of je leest even de OP door?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:33:16 #133
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34238610
Waren ze vorig jaar ook al niet in San Fransisco en Las Vegas?
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:34:07 #134
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34238645
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef LeBeau het volgende:
Waren ze vorig jaar ook al niet in San Fransisco en Las Vegas?
LV zat er vorig jaar idd tussen..toen kreeg je toch al die mensen die voor een 2e keer kwamen opdraven?
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:04:13 #135
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34239760
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true

Relletje opgelost
pi_34239930
Wat een figuren weer, die Flawless En dan die uitvinder, tjezis.

Overigens zie ik de auditie-afleveringen altijd maar alleen als puurvermaak. Talentvolle mensen komen er uiteindelijk toch pas in de theaterrondes echt doorheen en dan kun je echt zien en horen wie er goed zijn. Zingen ze allemaal dezelfde liedjes, zie je allemaal achterelkaar, kun je beter vergelijken. De audities zijn gewoon erg vermakelijk door het hele plaatje; de soms debiele mensen, de opmerkingen van Simon, Paula en Randy en daaroverheen dan nog het commentaar van Ryan Seacrest, die ik echt heel grappig vind tijdens AI.

Dat 16jarig meisje was trouwens wel heel erg goed.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:11:46 #137
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34239997
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een figuren weer, die Flawless En dan die uitvinder, tjezis.

Overigens zie ik de auditie-afleveringen altijd maar alleen als puurvermaak. Talentvolle mensen komen er uiteindelijk toch pas in de theaterrondes echt doorheen en dan kun je echt zien en horen wie er goed zijn. Zingen ze allemaal dezelfde liedjes, zie je allemaal achterelkaar, kun je beter vergelijken. De audities zijn gewoon erg vermakelijk door het hele plaatje; de soms debiele mensen, de opmerkingen van Simon, Paula en Randy en daaroverheen dan nog het commentaar van Ryan Seacrest, die ik echt heel grappig vind tijdens AI.

Dat 16jarig meisje was trouwens wel heel erg goed.
Ryan doet iets wat andere Idols presentatoren wel eens vergeten.
door minieme grapjes en erg op de achtergrond te blijven word ie juist genialer
pi_34240292
Inderdaad, van die kleine opmerkingen, subtiel kijken. Mooi is dat
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:21:11 #139
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34240333
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad, van die kleine opmerkingen, subtiel kijken. Mooi is dat
Dat ie met die zweetplek gozer de straat op ging, werd aangesproken en toen die opmerking erachter aan

Die opmerking over die cowboy"All he ever sang to had a fluffed up chest and a strangled neck, well not much difference there'
pi_34240593
Die kerel met die zweetplekken ja

Trouwens, ik lees hier geen reacties op die deputy-sheriff die "I shot the sheriff" zong, maar alleen ook die zin En maar doorgaan, en weer, en weer, en weer

Ik heb me echt kapot gelachen gisteravond
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:31:20 #141
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34240704
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel met die zweetplekken ja

Trouwens, ik lees hier geen reacties op die deputy-sheriff die "I shot the sheriff" zong, maar alleen ook die zin En maar doorgaan, en weer, en weer, en weer

Ik heb me echt kapot gelachen gisteravond
Over die sheriff was k gewoon speechless..
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:56:36 #142
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34243760
Oh. My. God.

Volgens mij word ik een beetje een vieze oude man , want die 17 jarige Zachary and David vond ik echt zo... !!
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:03:45 #143
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34244064
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
Oh. My. God.

Volgens mij word ik een beetje een vieze oude man , want die 17 jarige Zachary and David vond ik echt zo... !!
Voor de duidelijkheid:

En

LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_34244837
OMG.

Zojuist voor het eerst AI gekeken en ik ben keihard fan . DIe jury, die kandidaten, die presentator . Mên, wat een show.

Diegast in het heidijurkje en blonde vlechtjes is mijn held.
pi_34245989
Dat waren de Brittenum twins...

AMERICAN IDOL SCANDAL OF THE WEEK!! NEWS FLASH!! One of the Brittenum twins
is currently IN JAIL. Terrell is being held for authorities in Rockdale Co.
GA on charges of forgery. He was picked up in Memphis, released on bond, and
then picked up on a Georgia warrant. Derrell also has a criminal record.
Derrell is currently wanted on charges in Georgia including forgery,
financial identity fraud, and theft by deception. Derrell will turn himself
in to authorities either tonight or tomorrow morning.
ex-Graz stalker
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:05:21 #146
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34246093
quote:
Oh. My. God.

You are noot alone!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:24:53 #147
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34250854
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

You are noot alone!
Ja, maar jij bént 17, niet 24.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:25:50 #148
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34250893
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:24 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ja, maar jij bént 17, niet 24.
Age aint nothing but a number.
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:27:17 #149
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34250957
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef katjaschuurman het volgende:
Dat waren de Brittenum twins...

AMERICAN IDOL SCANDAL OF THE WEEK!! NEWS FLASH!! One of the Brittenum twins
is currently IN JAIL. Terrell is being held for authorities in Rockdale Co.
GA on charges of forgery. He was picked up in Memphis, released on bond, and
then picked up on a Georgia warrant. Derrell also has a criminal record.
Derrell is currently wanted on charges in Georgia including forgery,
financial identity fraud, and theft by deception. Derrell will turn himself
in to authorities either tonight or tomorrow morning.
ERG jammer, ik vond die tweeling écht goed.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_34251752
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je leest even de OP door?
Ohja, sorry. Ik ben lui.
pi_34253524
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denver komt nu binnen stromen
bij mij stroomt de rivier wel heel erg langzaam. Ik heb hem in een andere winkel gevonden die rivier In mijn vertrouwde winkeltje was hij nog niet binnen
pi_34253879
Kunnen we misschien ophouden met dit soort 'hints'. Het is echt niet moeilijk te vinden dit jaar, van nieuwsgroepen tot allerlei torrents, van 50kb/sec stroompjes, tot 1.7mb/sec stroompjes (:P). Kan je het niet vinden, zorg er dan gewoon voor dat je mail adres in je profiel staat en wie weet is er iemand wel zo vriendelijk om je te helpen. Ik neem aan dat de mods daar niet moeilijk over doen omdat deze show anders never nooit bekeken gaat worden.
De helft van dit topic gaat over het verkrijgen van de afleveringen, laten we het nou gewoon eens inhoudelijk houden.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:46:10 #153
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34253935
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef DinoPK het volgende:
Kunnen we misschien ophouden met dit soort 'hints'. Het is echt niet moeilijk te vinden dit jaar, van nieuwsgroepen tot allerlei torrents, van 50kb/sec stroompjes, tot 1.7mb/sec stroompjes (:P). Kan je het niet vinden, zorg er dan gewoon voor dat je mail adres in je profiel staat en wie weet is er iemand wel zo vriendelijk om je te helpen. Ik neem aan dat de mods daar niet moeilijk over doen omdat deze show anders never nooit bekeken gaat worden.
De helft van dit topic gaat over het verkrijgen van de afleveringen, laten we het nou gewoon eens inhoudelijk houden.
huilie
pi_34254075
Mannetjes met slechte bronnen Ontopic!
pi_34254143
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

huilie
Hij heeft wel gelijk.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:52:45 #156
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34254182
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
Ja, maar t word gebracht als pocherij van"Ik krijg m toch wel snel dus jullie mogen niet miepen".
pi_34254258
Als je het niet kan vinden is dit niet de plek om ernaar te vragen, mail is dan idd de beste optie .
pi_34256715
omg die vent/vrouw* op het eind

*doorhalen wat niet van toepassing is
pi_34256795
Ik ga hem om half 11 even kijken..... daarna zeg ik wel wat ik er van vond
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:04:28 #160
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34257376
Leuk, er wordt in Nederland ook naar American Idol gekeken.... Ik heb Maandagavond de 2-uur special gezien vanuit Chicago, en gisteravond gekeken naar de aflevering vanuit Denver, Colorado.

Simon Cowell was inderdaad weer heerlijk scherp zoals gewoonlijk!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_34257507
Net voor het eerst een aflevering van AI gekeken ( .) en ik ben helemaal om! .

De kwaliteit van de deelnemers (uitzonderingen daargelaten) ligt vele malen hoger dan en ook de jury en prestatie vind ik veel beter/leuker.
quote:
Oh. My. God.

Beautje, Beautje, Beautje .

Die mennekes zijn 17 en jij bent... zo niet 17. .
en dan nog dat haar van Zachary .
David had wel een mooie stem. .
En dat stukje dat ie in de auto aan het zingen was, was ook erg .

Ik ben nu al fan van Crazy Dave . .

En van Paula vs. Simon. .

En nu ga ik aflevering 2 (Denver toch?) kijken. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:12:24 #162
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34257741
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef Liene het volgende:
Mag ik vragen waar want ik kan t ech niet vinden?
. De rest mag je zelf uitzoeken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Svensational op 19-01-2006 22:31:19 (:()) ]
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_34258307
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef maartena het volgende:

[..]
. De rest mag je zelf uitzoeken.
Heb gedownloadt... Hij kan niks vinden van American Idol 5

[ Bericht 9% gewijzigd door Svensational op 19-01-2006 22:31:45 ]
pi_34258615
Superhero87 laatste waarschuwing! Kappen met vragen naar warez.
  ESF Reporter donderdag 19 januari 2006 @ 22:30:21 #165
87554 Cee
Welluk?
pi_34258617
Zo, pfoehee, 't eerste deel van de eerste aflevering is eindelijk binnen dus die kan ik morgen gaan kijken. Geduld is een schone zaak.
For old times' sake ga ik in de tussentijd maar weer eens seizoen 1 of 2 bekijken. Dat ze al aan 't vijfde seizoen bezig zijn 't is niet te geloven!
pi_34258706
Wie heeft Denver al gekeken?
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:33:06 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34258751
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik
Zie post van gisternacht.
pi_34258764
pi_34258818
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik
Zie post van gisternacht.
Wow...

ok dan kan ik gewoon lullen erover
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:35:56 #170
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34258894
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wow...

ok dan kan ik gewoon lullen erover
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:37:13 #171
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34258955
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Net voor het eerst een aflevering van AI gekeken ( .) en ik ben helemaal om! .

De kwaliteit van de deelnemers (uitzonderingen daargelaten) ligt vele malen hoger dan en ook de jury en prestatie vind ik veel beter/leuker.
Eindelijk kijk je ook AI. Het is zoooo leuk!
quote:
Beautje, Beautje, Beautje .

Die mennekes zijn 17 en jij bent... zo niet 17. .
Meer 17 dan dat jij bent, meneer bijna 30!
quote:
en dan nog dat haar van Zachary .
En die ogen. En die glimlach. En dat open shirt. Jammer van die zonnebril.
quote:
David had wel een mooie stem. .
En dat stukje dat ie in de auto aan het zingen was, was ook erg .
Hij had kuiltjes in z'n wangen .
quote:
Ik ben nu al fan van Crazy Dave . .
Ik kan dat soort mensen echt niet uitstaan! Hij was zo hyper en overdreven en luidruchtig.
quote:
En van Paula vs. Simon. .
Dat was m'n favoriete ding uit AI4.
quote:
En nu ga ik aflevering 2 (Denver toch?) kijken. .
Die moet ik ook nog kijken. M'n moeder wil het ook zien ( ), en toen ik eerder stukjes aan het kijken was kreeg ik gelijk een sjaggo reactie omdat ik het samen met haar moest kijken.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:37:52 #172
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34258981
Tering, wat een gequote.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_34258985
WOW LISA TUCKER
pi_34259149
Amanda Berg

OMG..... jeetje.... mijn oren doen pijn
pi_34259580
Brett Hij heeft rode wangentjes

Rochelle geweldig gezongen, maar ze staat er een beetje raar bij

Jacob.... whahahaha die met die krukken....

Chris.... hij lijkt een beetje op die gast van Intwine
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:53:50 #176
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34259755
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik. Zo goed als live, ben 15 minuten na het begin van de uitzending begonnen met kijken om de reclames te kunnen skippen met mijn fast forward knop.
-
pi_34260048
Garet, die cowboy die door is.... homo?
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:00:37 #178
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34260094
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
of een boer..
pi_34260137
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

of een boer..
ik vond hem wel wat trekjes hebben.....
pi_34260358
Superhero87: Warez is de verzamelnaam voor digitale content onder copyright die op het internet illegaal te downloaden is. Op de websites waarop warez aangeboden wordt, kunnen (veelal gekraakte) programma's gedownload worden. Vaak met een crack, bijvoorbeeld een serial number dat kan worden gebruikt om het programma te kunnen installeren.

zie ook : http://nl.wikipedia.org/wiki/Warez

En omdat het dus illegaal is mag dat niet op FOK!, geen links er naar toe, maar vragen ernaar mag ook niet. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is ?
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:06:48 #181
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34260405
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:40 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand mij dan helpen? omrielevie@hotmail.com
Zucht
Ik geloof dat svensational je al een laatste waarschuwing heeft gegeven, en aangezien ie ook mijn posts heeft ge-edit ga ik niet nogmaals herhalen wat ik heb neergezet.

De enige hint die ik je kan geven is dat je gewoon eens wat topics in TV moet doorbladeren, heel af en toe word daar ook melding gemaakt van de wijze waarop TV programma's uit de VS worden gehaald. Google is verder een hele goede tool, en verder lijkt het me gewoon verstandig dat je niet meer vraag hoe je aan afleveringen van American Idol kunt komen.

Ik kijk American Idol trouwens 100% legaal.
-
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:09:42 #182
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34260547
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Die gaat het nog moeilijk krijgen. Van een dorpje met 4 inwoners naar een agglomeratie van 10 miljoen inwoners is nogal een cultuurschok natuurlijk. Verder vondt ik dat Cowell gelijk had, hij HEEFT de stem.... maar hij moet eerst op zangles om het naar voren te halen. Hij is te onervaren, te jong, en te weinig in een grote stad geweest. Zijn publiek was een kalkoen, dat zegt wel wat natuurlijk.....

Hopelijk zal ie wat lessen krijgen ergens.
-
pi_34260568
er gaan wel een paar vage figuren door hoor...
pi_34260599
Zachary kleed zich ook als een wijf hoor....

jezus.... wtf! Whahaahahhahaha

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2006 23:12:40 ]
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:13:03 #185
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34260693
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
er gaan wel een paar vage figuren door hoor...
Ja inderdaad, bij een paar had ik echt zoiets van...... waar zijn ze mee bezig?? Maar goed, die zullen er de volgende ronde wel uit liggen. Er moet ook een beetje sensatie zijn natuurlijk, een paar hele slechten erbij trekt kijkers!
-
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:16:24 #186
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34260876
Zoals Paula zei:
Simon will kill you with his landmower in Hollywood
pi_34261321
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef maartena het volgende:

[..]

Die gaat het nog moeilijk krijgen. Van een dorpje met 4 inwoners naar een agglomeratie van 10 miljoen inwoners is nogal een cultuurschok natuurlijk. Verder vondt ik dat Cowell gelijk had, hij HEEFT de stem.... maar hij moet eerst op zangles om het naar voren te halen. Hij is te onervaren, te jong, en te weinig in een grote stad geweest. Zijn publiek was een kalkoen, dat zegt wel wat natuurlijk.....

Hopelijk zal ie wat lessen krijgen ergens.
Hij was wel erg schattig. Zo zenuwachtig en daarna zo vreselijk blij met die hele familie erom heen. . En dat ie geen zanglessen kon betalen .
Ik was het wel met Paula eens. Hij is er nu nog niet klaar voor. Eerst maar eens zanglessen nemen en dan volgend jaar weer proberen.
Maar ik gun het hem wel. Al denk ik niet dat ie heel ver komt.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:26:28 #188
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34261368
Toch vind k t raar dat t boertje met gimmick wel doorging en een aantal van die jonge meiden worden weggestuurd...
pi_34261611
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef LeBeau het volgende:

Meer 17 dan dat jij bent, meneer bijna 30!
Zeg! No need for that kind of language! .

Sven! Doe de post van Beau eens editten! Dit kan natuurlijk niet!
Een ban moet ie krijgen! .

Ace was trouwens erg... nou ja, laten we zeggen, niet geheel ongeil. .

Ik weet niet wat ie zong en hoe ie zong en ik heb drie keer moeten terugspoelen voordat ik z'n naam doorhad maar ik ben fan. .
pi_34261738
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef maartena het volgende:

[..]

De enige hint die ik je kan geven is dat je gewoon eens wat topics in TV moet doorbladeren, heel af en toe word daar ook melding gemaakt van de wijze waarop TV programma's uit de VS worden gehaald. Google is verder een hele goede tool, en verder lijkt het me gewoon verstandig dat je niet meer vraag hoe je aan afleveringen van American Idol kunt komen.

Ik kijk American Idol trouwens 100% legaal.
Thnx
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:42:18 #191
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_34265969
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Thnx
Jezus, ben jij dom ofzo? vul een willekeurig p2p programma in met american idol in je google zoekvenstertje en je hebt zo beet.

Dat je uberhaupt weet hoe je moet fokken

Sorry hoor, dat moest ik effe kwijt

Ontopic: 2e aflevering was ook weer geweldig. Dat boertje had nog zelfhumor ook "I should sing more for people instead of a turkey":D
Dat 16 jarige meisje was echt goed. Eigenlijk zou Roger van Intwine ook eens mee moeten doen. Die komt ook best wel ver, hij zingt beter dan die look-a-like!
Nu met gitaar!
  ESF Reporter vrijdag 20 januari 2006 @ 07:13:44 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_34268193
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik. Zo goed als live, ben 15 minuten na het begin van de uitzending begonnen met kijken om de reclames te kunnen skippen met mijn fast forward knop.
Tivo?
Of gewoon heel banaal, dvd-recorder?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 07:57:20 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34268365
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 07:13 schreef Cee het volgende:
Tivo?
Yup Of in ieder geval een concurrent van Tivo.

Ik kan niet meer zonder
-
pi_34270709
Tivo lijkt me tof. Is dat in Nederland al? Of komt dat snel?
pi_34273989
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is Tivo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:31:12 #196
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_34282626
Wat me trouwens ook opvalt aan de Amerikaanse audities:
* Veel rustgevender. Niet dat snelle gemonteer van de NL Idols met 'matrix' effecten.
* Ongeveer 10x zoveel audities in dezelfde tijd
* Juryleden die immens veel grappiger zijn.
* Backstage presentator die grappig is
* audities die volledig worden getoond.

Je ziet gewoon dat al dat snelle gemix en gedoe helemaal niet nodig is. Zo is het veel beter.
Nu met gitaar!
pi_34282808
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is niet echt nodig. Koop een DVD recorder zoals de Sony RDR-HX910. Daar zit een functie op waarmee je live tv kunt pauseren. Aan het begin van de uitzending zet je die op pause, en na een kwartiertje ga je dan uitgesteld kijken. Het apparaat plaatst ook automatisch indexpunten bij begin en einde van reclameblokken, zodat je die (meestal) kunt skippen met één druk op de knop van de afstandsbediening.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:04:15 #198
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34287320
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Tivo
Tivo is de merknaam van een digitale videorecorder, ofwel een videorecorder met een harde schijf ingebouwd. Tivo is de uitvinder van dit apparaat, vandaar dat alle apparaten die een vergelijkbare functie uitvoeren vaak Tivo worden genoemd. De algemene benaming is DVR ofwel "Digital Video Recorder".

In de Verenigde Staten kun je bij zowel je satelliet als je kabelprovider ook zo'n ding krijgen. Hen die in Nederland al digitale kabel hebben weten dat je er een tuner bij krijgt. De DVR apparaten hebben dan de tuner al ingebouwd, hetzij voor kabel, hetzij voor de satelliet.

Ik heb dus zo'n apparaat via mijn kabelmaatschappij.

Ik kan hiermee:

- Live TV pauzeren, terugspoelen, etc. (automatisch altijd 1 uur)
- 2 programma's tegelijk opnemen (dubbele tuner)
- Een 3e programma bekijken van de harde schijf als er 2 worden opgenomen.
- Ik kan +/- 80 uur televisie opnemen op de 160 Gb harde schijf. Eventueel kun je een extra externe HD aansluiten.
- Series inprogrammeren met de naam uit de gids, en dan worden alle afleveringen opgenomen. Je kunt hier dan kiezen voor alleen nieuw of herhalingen, welke kanalen, etc.
- Je kunt een programma beginnen met opnemen, en dan 20 minuten later bij het begin beginnen zodat je zonder reclame kan kijken.
- Verder zitten er allerlei leuke features op, HDTV outputs, Digitale audio met glasvezel, 3 RCA outputs zodat je ook een videorecorder en dvd recorder kunt aansluiten om je opgenomen spul definitief op tape of dvd te zetten, etc etc.

Ik heb dit apparaat om precies te zijn.

Het is een IDEAAL apparaat, en ik kan niet meer zonder.

Ik zet nu echt vaak de TV op pauze als ik eventjes wat wil vragen aan mijn vrouw, of als ik naar de WC moet, de telefoon gaat, iemand aan de deur staat, ik even wat te drinken haal in de keuken, etc, etc,etc....

-
pi_34288688
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef maartena het volgende:

[..]

[snip]

- Verder zitten er allerlei leuke features op, HDTV outputs, Digitale audio met glasvezel, 3 RCA outputs zodat je ook een videorecorder en dvd recorder kunt aansluiten om je opgenomen spul definitief op tape of dvd te zetten, etc etc.
Jammer dat je toch weer terug moet naar analoog om iets op DVD te zetten. Ik wil een apparaat waarmee ik alles in het digitale domein kan houden maar dat kan hier dus niet mee vanwege HDCP. Verder heb ik diverse alarmerende berichten gezien van mensen die plotseling een complete opgenomen serie kwijt waren omdat de cable company maar even had besloten dat de mensen er nu wel lang genoeg naar hadden gekeken. Toevallig lag dan net wel de dvd box van die serie in de winkel, rara hoe kan dat ...

En om weer even on-topic te komen: de beeldkwaliteit van de afleveringen van American Idol die ik hier heb gezien is wel verrekte goed, dus ik vermoed dat de mensen die dat opnemen van HDTV wel alles in het digitale domein kunnen doen. Zelf ben ik bezig afleveringen van 'onze' Idols om te zetten naar Xvid, maar zó goed krijg ik de kwaliteit toch niet. Maar ja, we hebben hier dan ook geen HDTV natuurlijk en RTL4 zendt het ook nog eens uit in 4:3 letterbox i.p.v. anamorf wat ook weer kwaliteitsverlies geeft. Maar goed ik dwaal af ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 20-01-2006 20:03:45 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:08:50 #200
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34289324
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef Riparius het volgende:
Jammer dat je toch weer terug moet naar analoog om iets op DVD te zetten. Ik wil een apparaat waarmee ik alles in het digitale domein kan houden maar dat kan hier dus niet mee vanwege HDCP. Verder heb ik diverse alarmerende berichten gezien van mensen die plotseling een complete opgenomen serie kwijt waren omdat de cable company maar even had besloten dat de mensen er nu wel lang genoeg naar hadden gekeken. Toevallig lag dan net wel de dvd box van die serie in de winkel, rara hoe kan dat ...
De kabelbedrijven zenden de zenders ook uit, en hebben dus allerlei belangen bij het zorgen dat er geen perfecte digitale kopieen kunnen worden gemaakt van tv shows. Heb je echter een onafhankelijk apparaat zoals TiVo of ReplayTV, dan kun je meestal gewoon digitaal naar DVD kopieren.

Sterker nog: Tivo heeft een box met ingebouwde DVD recorder.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')