Internetquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Liene het volgende:
Mensen hoe kunnen jullie al die amerikaanse seisoenen gezien hebben?
Je mag het vragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:23 schreef Liene het volgende:
Mag ik vragen waar want ik kan t ech niet vinden?
Heb je op de link geklikt>?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
17 Januari weer
En die foto van Mikalah
Bronquote:Jennifer's 'Dream' role
Fantasia Barrino may have bested Jennifer Hudson in last year's "American Idol" competition, but the runner-up may have the last laugh.
Jennifer just landed the role of Effie White in the film adaptation of "Dreamgirls."
Fantasia seemed to have had a lock on the part, which turned Jennifer Holliday into a Broadway star. Jamie Foxx, already cast for the movie, was pulling for her. Denzel Washington directed her screen test, reportedly promising that he'd do a cameo if she was cast.
But, in the end, director Bill Condon and co-producer David Geffen picked Jennifer to team with Beyoncé in the story of a soul trio pressured to go pop.
"I was sure Fantasia got it," Jennifer tells Daily News contributor Jawn Murray. "But they said they wanted me. They said I was born for this."
A rep for Fantasia had no immediate comment.
Still unclear is who'll play the third member of the Dreamettes (Vivian Green, Kerry Washington, Kelly Price and Jill Scott are among those said to have tried out) and Effie's brother, C.C. White (singer Omarion is said to have replaced Usher).
Dat waren Renee Zelweger en Catherine Zeta Jones ook niet echt, en zij hebben ook in een filmmusical gespeeld. Die zijn over het algemeen minder veeleisend dan een echte musicalrol.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef Sneeze het volgende:
Ik wist niet dat Eddy Murphy zo'n zangalent was
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:33 schreef LeBeau het volgende:
Nog niks gezien en nu heb ik al een favoriet.
[afbeelding]
Geen idee hoe hij zingt, by the way.
de rechter?quote:
Duh.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Skaai het volgende:
Die Mikalah, wat een onwijs gaaf wijf is dat zeg
neen, hint?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand m al gevonden?
De episodes zijn 2 uur per stuk!
Dan rauzen ze idd de audities dr lekker snel doorheen!
Nee ik kan m ook niet vinden.quote:
Nee volgende week is weer ook 2 uur!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is alleen de aflevering van gisteren 2 uur. Was vorig jaar ook zo, de eerste aflevering duurt 2 uur en de rest gewoon 1 uur.
quote:That’s just the start! Tonight at 8/7c, the season premiere continues with an all-new hour. This time, the auditions march on to Denver. How many hopefuls will have mile high opinions of themselves? The only way to find out is to watch!
And make sure you come back next Tuesday at 8/7c for another two-hour episode, only on FOX
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee volgende week is weer ook 2 uur!
[..]
Als het uberhaupt erop staat..heb die van gister nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
M'n pc gaat denk ik nachtuurtjes draaien om dat allemaal binnen te krijgen.
Als je t niet kan vinden.. "spioneer" dan even verder naar de bekende soort bestandenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Cee het volgende:
* Cee's zoektocht gaat geduldig voort. Is 3 jaar lang goed gegaan, nu zal 't ook moeten lukken goddomme!
Maybe, maybe notquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je t niet kan vinden.. "spioneer" dan even verder naar de bekende soort bestanden
*en hopelijk snapt alleen Cee deze hint*
je maakt me nieuwsgierig....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef DinoPK het volgende:
Net gekeken. Suntan Girl is het meest freaky figuur dat ik ooit in een idols auditie heb gezien.
Hoogtepunt voor mij: de 1e tweeling, man wat waren die muzikaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |