abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 02:10:09 #251
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34402028
quote:
Is "American Idol" homophobic?

PHOTO GALLERY
'American Idol:' A Look Back

The Fox talent show elicited a response from the Gay and Lesbian Alliance Against Defamation (GLADD) after judges Simon Cowell and Randy Jackson made what the gay rights group deemed questionable comments on last week's premiere episode.

On Tuesday's show, seen by a Nielsen-chart topping 35.5 million viewers, Cowell told one male contestant to "wear a dress" and Jackson asked another, "are you a girl?"

"GLAAD is reaching out to the show's producers to discuss our concerns and the concerns of community members and allies who have contacted us about this matter," said Damon Romine, a spokesman for GLAAD, in a statement published on the group's Web site.

Romine was also quoted as saying, "The real offense here was in the producer's decision to add insult to injury by turning a contestant's gender expression into the butt of a joke."

"American Idol" did not immediately return a call Monday.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34402460
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 02:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
God, het volkje daar heeft ook weer wat te zeiken. What's next? Een Obesitas-vereniging die gaat stampvoeten omdat Cowell zei dat ze een groter podium nodig hebben? Of valt dat onder racisme, omdat het dikkerdje in kwestie zwart was?

Daarnaast geloof ik nog altijd niet dat dat geval een leuter in z'n broek heeft zitten. Of het moet een hééle kleine zijn. Maar goed, vast staat wel dat hij iig het bukkertje is dan .
  ESF Reporter dinsdag 24 januari 2006 @ 07:23:24 #253
87554 Cee
Welluk?
pi_34403473
Eerlijk gezegd ben ik 't helemaal eens met dat artikel dat CDP postte. Ik heb nu ook de eerste episode gezien ('t was even wat zwoegen en zweten maar 't is gelukt, hij is binnen! ), en het commentaar van Simon was echt belachelijk. "Putting on a dress is just as worse as dressing up as a rat" was het volgens mij, wat hij zei?
En oké, die gast was niet super-speciaal talentvol of zo, maar slecht was hij niet. In plaats van zijn stem en uitstraling samen te bekritiseren, pikt Cowell alleen 't feit uit dat de kandidaat hoogstwaarschijnlijk homo is, en gaat er mee aan de haal. Zwak hoor.

Doe 't dan subtiel als HJ met z'n 'Dancing queen'.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:42:47 #254
124789 superhero87
Playin my game
pi_34413724
Heb net de audities in Chicago gezien. Echt American Idol is zoveeeeel leuker dan Idols

Vooral de Jury zorgt ervoor dat het zo leuk is

En die kandidaten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:43:15 #255
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34413738
Die Nikki McKibbin toch.

Liveshow 1: bottom 3
Liveshow 3: bottom 3
Liveshow 4: bottom 3
Liveshow 5: bottom 2
Liveshow 6: bottom 2
Liveshow 7: bottom 2 en eruit

! Daar kan Alice niet tegenop.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:45:07 #256
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34413798
Ik vond de vraag aan die Zachary of het een jongen of een meisje was niet zo raar. Hij had een babydoll aan leek het (dat shirt), nogal vrouwlijke schoenen, lang haar en geen tikkeltje testosteron. Ik zou het minder raar gevonden hebben als het wel een meisje was geweest.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:49:57 #257
124789 superhero87
Playin my game
pi_34413948
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de vraag aan die Zachary of het een jongen of een meisje was niet zo raar. Hij had een babydoll aan leek het (dat shirt), nogal vrouwlijke schoenen, lang haar en geen tikkeltje testosteron. Ik zou het minder raar gevonden hebben als het wel een meisje was geweest.
was dat die jongen waar tegen gezegd werd dat ie zn bakkebaarden af moest scheren en een jurk aan moest trekken?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:05:24 #258
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34414460
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef superhero87 het volgende:

[..]

was dat die jongen waar tegen gezegd werd dat ie zn bakkebaarden af moest scheren en een jurk aan moest trekken?
Nee, dat was uit de eerste aflevering. Die Zachary zat in de tweede en zag er ECHT uit als een meisje.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_34418322
Zachary

Dat was gewoon een meisje. Punt. Er is juist iets mis als je dat niet direct denkt
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:40:39 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34419161
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zachary

Dat was gewoon een meisje. Punt. Er is juist iets mis als je dat niet direct denkt
Het was een jongen. Maar dan alleen biologisch gesproken. Psychologisch gesproken was het een meisje inderdaad....

* maartena denkt dat die gast over een paar jaar carriere maakt in een drag queen bar ergens.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:41:21 #261
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34419187
Overigens: Vanavond weer een nieuwe aflevering, morgen in Nederland wel te vinden via de bekende kanalen.

Een 2-uur special vanavond, en morgen een aflevering van 1 uur.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:43:08 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34419259
Trouwens..hoe de fuck heeft Simon dat gedaan? Want tot half december zat ie elke zaterdag in London voor The X Factor..die gozer heeft flink wat airmiles haha
pi_34419691
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef maartena het volgende:
Overigens: Vanavond weer een nieuwe aflevering, morgen in Nederland wel te vinden via de bekende kanalen.

Een 2-uur special vanavond, en morgen een aflevering van 1 uur.
Greensboro
pi_34420540
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 07:23 schreef Cee het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik 't helemaal eens met dat artikel dat CDP postte. Ik heb nu ook de eerste episode gezien ('t was even wat zwoegen en zweten maar 't is gelukt, hij is binnen! ), en het commentaar van Simon was echt belachelijk. "Putting on a dress is just as worse as dressing up as a rat" was het volgens mij, wat hij zei?
En oké, die gast was niet super-speciaal talentvol of zo, maar slecht was hij niet. In plaats van zijn stem en uitstraling samen te bekritiseren, pikt Cowell alleen 't feit uit dat de kandidaat hoogstwaarschijnlijk homo is, en gaat er mee aan de haal. Zwak hoor.

Doe 't dan subtiel als HJ met z'n 'Dancing queen'.
Kom op, hij vroeg erom. Z'n kleding, z'n make-up z'n stem. En dan ook nog 'queen of the night'(?) zingen.
  ESF Reporter dinsdag 24 januari 2006 @ 19:03:43 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_34421591
Ach ja, hij vroeg om 'n pas naar Hollywood, niet naar een bekrompen kut-opmerking van Simon. Maar, eerlijk is eerlijk, na 4 seizoenen van American Idol had je 't kunnen verwachten.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:32:11 #266
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34422224
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..hoe de fuck heeft Simon dat gedaan? Want tot half december zat ie elke zaterdag in London voor The X Factor..die gozer heeft flink wat airmiles haha
De audities voor American Idol zijn in de zomer gehouden over een periode van 2 maanden of zoiets.... tijdens die periode was Simon dus gewoon continue in de Verenigde Staten. Het zou goed kunnen dat ie bijv. van September tot December de hele herfst een show in de UK heeft gedaan, en nu weer terug is in de VS voor American Idol.
-
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:39:28 #267
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34422463
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef maartena het volgende:

[..]

De audities voor American Idol zijn in de zomer gehouden over een periode van 2 maanden of zoiets.... tijdens die periode was Simon dus gewoon continue in de Verenigde Staten. Het zou goed kunnen dat ie bijv. van September tot December de hele herfst een show in de UK heeft gedaan, en nu weer terug is in de VS voor American Idol.
mwjah want New Orleans werd afgelast en dat was eind augustus...
Maar aangezien Hollywood ook al redelijk vroeg moet zijn opgenomen omdat de top 24 al bekend is vroeg ik het me af .
pi_34423015
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
omdat de top 24 al bekend is
Ja? .
Niet dat ik het wil weten. Denk ik. Voorlopig niet. Ik ga nog niet Googlen. Ik wacht nog even.

.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:57:37 #269
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34423049
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja? .
Niet dat ik het wil weten. Denk ik. Voorlopig niet. Ik ga nog niet Googlen. Ik wacht nog even.

.
LeBeau postte een tijdje terug een site waarop dat stond.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:03:20 #270
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34423216
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mwjah want New Orleans werd afgelast en dat was eind augustus...
Waar haal jij vandaan dat er dit jaar (in 2005 dus) audities zijn gehouden in New Orleans?

Ik heb alleen dit schema:
quote:
Buried in the rules for auditioning are the dates that six cities will host auditions for American Idol 5. Auditions begin August 18 and end Sept. 16. The specific locations and dates are as follows:

San Francisco, California
Thursday, August 18, 2005
Cow Palace

Austin, Texas
Thursday, August 25, 2005
Frank C. Erwin, Jr., Special Events Center

Boston, Massachusetts
Wednesday, August 31, 2005
Gillette Stadium

Memphis, Tennessee
Monday, September 5, 2005
FedEx Forum

Denver, Colorado
Sunday, September 11, 2005
Pepsi Center

Chicago, Illinois
Friday, September 16, 2005
Soldier Field
De audities in Memphis, Tennesee zijn inderdaad afgelast omdat het Stadion of Congresscenter waar ze gehouden zouden worden nodig was voor hulpgoederen en opvang voor de slachtoffers van Katrina.

Daarvoor in de plaats is zijn Greensboro en Las Vegas toegevoegd. Greensboro omdat het engizins in de regio is, en Las Vegas omdat er ALTIJD goedkope vluchten mogelijk zijn naar Las Vegas...
quote:
GREENSBORO AUDITIONS
WHO: Men and women 16 to 28 years old on Aug. 15, 2005, and eligible to work
in the United States. Restrictions apply – please see idolonfox.com for specifics.

WHEN: MONDAY, OCTOBER 3, 2005

WHERE: GREENSBORO COLISEUM
1201 S. Chapman Street
Greensboro, NC 27401

LAS VEGAS AUDITIONS
WHO: Men and women 16 to 28 years old on Aug. 15, 2005, and eligible to work
in the United States. Restrictions apply – please see idolonfox.com for specifics.

WHEN: MONDAY, OCTOBER 10, 2005

WHERE: LAS VEGAS CONVENTION CENTER
3150 Paradise Road
Las Vegas, NV 89109
quote:
Maar aangezien Hollywood ook al redelijk vroeg moet zijn opgenomen omdat de top 24 al bekend is vroeg ik het me af .
Volgens mij zijn ze begin Januari pas weer begonnen met opnames, en inderdaad de eerste twee opnames ofzo worden van de meer dan 100 hollywood-gangers er een flinke zooi weer naar huis gestuurd, en hou je er zo 24 over. De afleveringen waar de top 12 gaat strijden wordt vervolgens semi-live uitgezonden. (DWZ live voor de oostkust, en 3 uur later herhaald op prime time aan de westkust.)

Op TV vinden we pas in Februari uit wie de beste 24 zijn.... 12 meisjes, 12 jongens.
-
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:03:25 #271
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34423224
quote:
Remember Jessica Nelson from Chicago? She's the contestant who sang a bleep-filled song, after which Simon commented that her performance was a "right mess." Swearing, she burst out of the audition room. According to Jessica, she NEVER auditioned in front of the celebrity judges! A poster from Survivor Sucks found her My Space page, and if what she says here is true, it's a pretty interesting example of how the producers edit the show "creatively" for maximum effect. Her blog, which has been recently edited (probably at AI's request) said she got through the first round with positive feedback, then a ton of waiting, and finally to the second round in front of Nigel Lythgoe. He got angry when the song she sang contained some swear words. After, he asked her to sing "Lady Marmalade" (they asked all the auditioners to learn 6 lines). He chewed her out for not learning more of the song, and told her she wasn't "strong" enough. What we saw on TV were the celebrity judges reactions to God-knows-what edited into Jessica's audition in front of Nigel, after which she stormed out swearing. Reality TV you say?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:55:36 #272
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34427632
Leuke schandaaltjes altijd!
-
pi_34427795
Whehehe
pi_34431447

En dat maakt AI nou zo leuk!
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:25:52 #275
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34436722
Ik heb de aflevering van Greensboro gezien, en er zitten weer wat leuke bij.... met name die negerin aan het einde waar ze de halve show voor adverteren als ze naar de reclame switchen...
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')