hmmmzzz dat klinkt erg aantrekkelijk zo'n dingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef maartena het volgende:
Ik zet nu echt vaak de TV op pauze als ik eventjes wat wil vragen aan mijn vrouw, of als ik naar de WC moet, de telefoon gaat, iemand aan de deur staat, ik even wat te drinken haal in de keuken, etc, etc,etc....
![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:42 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
2e aflevering was ook weer geweldig. Dat boertje had nog zelfhumor ook "I should sing more for people instead of a turkey":D
Dat 16 jarige meisje was echt goed. Eigenlijk zou Roger van Intwine ook eens mee moeten doen. Die komt ook best wel ver, hij zingt beter dan die look-a-like!
quote:Kaal mannetje met bril: Should i go?![]()
Simon knikt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef Cee het volgende:
Heb in 'n deuk gelegen om die 'Flawless' met de gast van de Cosmic Coaster, net de menselijke versie van Pinky and the Brain!
Thuisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef SunChaser het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk?
En hij blijft er tot het einde in.quote:
De roksjik.quote:
Waarom vind jij die toch zo leuk? Ze verpestte met haar valse gekrijs (alleen maar bedoeld om boven de rest uit te komen) de hele apotheose van dequote:
Ze zong gewoon leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Marble het volgende:
Waarom vind jij die toch zo leuk? Ze verpestte met haar valse gekrijs (alleen maar bedoeld om boven de rest uit te komen) de hele apotheose van deBurt Bacharach-medley
van AI1.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Het was nog erger in Kelly's finalemoment waar ze door de tranen heen A Moment LIke This gaat zingen. En dan komen alle finalemensen op het podium en krijst Nikki de laatste zinnen mee in de microfoon.
Ryan Starr vroeg er wel een beetje om hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En ook altijd tijdens 'n interview met een vrouwelijke kandidaat alleen naar d'r boezem kijken in plaats van in haar ogen.
En toen kwam het finalemoment van Jamai, en dat stak toch maar magertjes af tegenover Kelly's glorieuze victorie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik moet zeggen, ik pinkte een traantje mee. Al die snippers en vreugde, en Kelly die helemaal niet meer uit haar woorden komt.
Met dat stomme duimpje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En toen kwam het finalemoment van Jamai, en dat stak toch maar magertjes af tegenover Kelly's glorieuze victorie.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig moment!!!
Ik kan me nog herinneren dat ik dat op RTL Boulevard zag, of was 't Idols 1? Dat fragment lieten ze zien en ik vroeg me nog af welk gek familielid daar Kelly's moment zat te vergallen.
Ja, maar of dat positief kippenvel was weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
Maar daar stond dan wel weer een SUPERMOOIE Idols-award tegenover, kreeg je daar geen kippenvel van, Tom_Tom?
Jammer dat 't in Amsterdam is en doordeweeks. Kan ik nooit op tijd komen na m'n werk, en zeker niet meer terug naar huis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:Jammer dat haar concert in de HMH 32,50 kost, dat heb ik er niet voor over, maar ik zou haar graag toch in het echt bezig willen zien..
Amerikaanse br33zahs. Hoe noemen ze die?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau luistert/kijkt naar Justin met... whatever hij aan het zingen is.![]()
Zeker na Christina Christian's geweldige "Ain't No Sunshine" is het niet om aan te horen. Hoe is hij in godsnaam bij de laatste 2 gekomen?
Ik heb een filmpje van een optreden van Ruben, Diana, Fantasia en Kelly samen, The Impossible Dream. Op het moment dat Kelly opkomt hangt er echt meteen zo'n sfeer van pakken jullie allemaal je spullen maar in, want de échte ster is binnen. Ze zingt ze compleet van het podium af, en ze doet niet eens haar best. Het maakt het verschil tussen haar en de andere finalisten zo goed duidelijk dat het gewoon pijnlijk is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nu m'n Kelly mp3's weer eens te luisteren, en potver, wat is ze toch ook goed he?
Jammer dat haar concert in de HMH 32,50 kost, dat heb ik er niet voor over, maar ik zou haar graag toch in het echt bezig willen zien..
dat filmpje wil ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje van een optreden van Ruben, Diana, Fantasia en Kelly samen, The Impossible Dream. Op het moment dat Kelly opkomt hangt er echt meteen zo'n sfeer van pakken jullie allemaal je spullen maar in, want de échte ster is binnen. Ze zingt ze compleet van het podium af, en ze doet niet eens haar best. Het maakt het verschil tussen haar en de andere finalisten zo goed duidelijk dat het gewoon pijnlijk is.
Bedoel je deze kop?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
En bah ik haat Ruben echt. Slechtste Idol-winnaar ever, zelfs Alexander van DSDS1 was nog beter. En die kop.
Hij ziet er niet uit en echt goed zingen doet hij ook niet. Waarom heeft Ruben in godsnaam gewonnen, was AI2 echt van zulk slecht niveau? De enige waar ik iets van gehoord heb zijn Kimberly Locke en Clay Aiken. Kim haalt het niet bij een Kelly, Tamyra, La Toya of Jennifer Hudson en Clay zingt erg goed maar heeft zo'n raar hoofd.quote:
Humm.. ben ik de enige die dit filmpje niet werkend krijgt?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
Ik heb het even voor je geupload. (rechtermuisknop --> opslaan als)
AI2 was van goed niveau, er zat een grote mix in van mensen en stemmen. Kimberly Locke was goed, maar kon qua persoonlijkheid niet altijd mensen echt boeien. Dat gold nog meer voor Trenyce, die echt helemaal geweldig was tijdens de '60s/Neil Sedaka liveshow, de beste van de avond zelfs; maar toch werd ze er toen uit geknikkerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit en echt goed zingen doet hij ook niet. Waarom heeft Ruben in godsnaam gewonnen, was AI2 echt van zulk slecht niveau? De enige waar ik iets van gehoord heb zijn Kimberly Locke en Clay Aiken. Kim haalt het niet bij een Kelly, Tamyra, La Toya of Jennifer Hudson en Clay zingt erg goed maar heeft zo'n raar hoofd.
THXquote:Op zondag 22 januari 2006 00:48 schreef Marble het volgende:
Ik heb het even voor je geupload. (rechtermuisknop --> opslaan als)
Die opkomst van Kelly is echt briljant.
En bah ik haat Ruben echt. Slechtste Idol-winnaar ever, zelfs Alexander van DSDS1 was nog beter. En die kop.
quote:Is "American Idol" homophobic?
PHOTO GALLERY
'American Idol:' A Look Back
The Fox talent show elicited a response from the Gay and Lesbian Alliance Against Defamation (GLADD) after judges Simon Cowell and Randy Jackson made what the gay rights group deemed questionable comments on last week's premiere episode.
On Tuesday's show, seen by a Nielsen-chart topping 35.5 million viewers, Cowell told one male contestant to "wear a dress" and Jackson asked another, "are you a girl?"
"GLAAD is reaching out to the show's producers to discuss our concerns and the concerns of community members and allies who have contacted us about this matter," said Damon Romine, a spokesman for GLAAD, in a statement published on the group's Web site.
Romine was also quoted as saying, "The real offense here was in the producer's decision to add insult to injury by turning a contestant's gender expression into the butt of a joke."
"American Idol" did not immediately return a call Monday.
God, het volkje daar heeft ook weer wat te zeiken. What's next? Een Obesitas-vereniging die gaat stampvoeten omdat Cowell zei dat ze een groter podium nodig hebben? Of valt dat onder racisme, omdat het dikkerdje in kwestie zwart was?quote:
was dat die jongen waar tegen gezegd werd dat ie zn bakkebaarden af moest scheren en een jurk aan moest trekken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond de vraag aan die Zachary of het een jongen of een meisje was niet zo raar. Hij had een babydoll aan leek het (dat shirt), nogal vrouwlijke schoenen, lang haar en geen tikkeltje testosteron. Ik zou het minder raar gevonden hebben als het wel een meisje was geweest.
Nee, dat was uit de eerste aflevering. Die Zachary zat in de tweede en zag er ECHT uit als een meisje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
was dat die jongen waar tegen gezegd werd dat ie zn bakkebaarden af moest scheren en een jurk aan moest trekken?![]()
Het was een jongen. Maar dan alleen biologisch gesproken. Psychologisch gesproken was het een meisje inderdaad....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zachary
Dat was gewoon een meisje. Punt. Er is juist iets mis als je dat niet direct denkt
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef maartena het volgende:
Overigens: Vanavond weer een nieuwe aflevering, morgen in Nederland wel te vinden via de bekende kanalen.
Een 2-uur special vanavond, en morgen een aflevering van 1 uur.
Kom op, hij vroeg erom. Z'n kleding, z'n make-up z'n stem. En dan ook nog 'queen of the night'(?) zingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:23 schreef Cee het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik 't helemaal eens met dat artikel dat CDP postte. Ik heb nu ook de eerste episode gezien ('t was even wat zwoegen en zweten maar 't is gelukt, hij is binnen!), en het commentaar van Simon was echt belachelijk. "Putting on a dress is just as worse as dressing up as a rat" was het volgens mij, wat hij zei?
En oké, die gast was niet super-speciaal talentvol of zo, maar slecht was hij niet. In plaats van zijn stem en uitstraling samen te bekritiseren, pikt Cowell alleen 't feit uit dat de kandidaat hoogstwaarschijnlijk homo is, en gaat er mee aan de haal. Zwak hoor.
Doe 't dan subtiel als HJ met z'n 'Dancing queen'.
De audities voor American Idol zijn in de zomer gehouden over een periode van 2 maanden of zoiets.... tijdens die periode was Simon dus gewoon continue in de Verenigde Staten. Het zou goed kunnen dat ie bijv. van September tot December de hele herfst een show in de UK heeft gedaan, en nu weer terug is in de VS voor American Idol.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..hoe de fuck heeft Simon dat gedaan? Want tot half december zat ie elke zaterdag in London voor The X Factor..die gozer heeft flink wat airmiles haha
mwjah want New Orleans werd afgelast en dat was eind augustus...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef maartena het volgende:
[..]
De audities voor American Idol zijn in de zomer gehouden over een periode van 2 maanden of zoiets.... tijdens die periode was Simon dus gewoon continue in de Verenigde Staten. Het zou goed kunnen dat ie bijv. van September tot December de hele herfst een show in de UK heeft gedaan, en nu weer terug is in de VS voor American Idol.
Ja?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
omdat de top 24 al bekend is
LeBeau postte een tijdje terug een site waarop dat stond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja?.
Niet dat ik het wil weten. Denk ik. Voorlopig niet. Ik ga nog niet Googlen. Ik wacht nog even..
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mwjah want New Orleans werd afgelast en dat was eind augustus...
De audities in Memphis, Tennesee zijn inderdaad afgelast omdat het Stadion of Congresscenter waar ze gehouden zouden worden nodig was voor hulpgoederen en opvang voor de slachtoffers van Katrina.quote:Buried in the rules for auditioning are the dates that six cities will host auditions for American Idol 5. Auditions begin August 18 and end Sept. 16. The specific locations and dates are as follows:
San Francisco, California
Thursday, August 18, 2005
Cow Palace
Austin, Texas
Thursday, August 25, 2005
Frank C. Erwin, Jr., Special Events Center
Boston, Massachusetts
Wednesday, August 31, 2005
Gillette Stadium
Memphis, Tennessee
Monday, September 5, 2005
FedEx Forum
Denver, Colorado
Sunday, September 11, 2005
Pepsi Center
Chicago, Illinois
Friday, September 16, 2005
Soldier Field
quote:GREENSBORO AUDITIONS
WHO: Men and women 16 to 28 years old on Aug. 15, 2005, and eligible to work
in the United States. Restrictions apply – please see idolonfox.com for specifics.
WHEN: MONDAY, OCTOBER 3, 2005
WHERE: GREENSBORO COLISEUM
1201 S. Chapman Street
Greensboro, NC 27401
LAS VEGAS AUDITIONS
WHO: Men and women 16 to 28 years old on Aug. 15, 2005, and eligible to work
in the United States. Restrictions apply – please see idolonfox.com for specifics.
WHEN: MONDAY, OCTOBER 10, 2005
WHERE: LAS VEGAS CONVENTION CENTER
3150 Paradise Road
Las Vegas, NV 89109
Volgens mij zijn ze begin Januari pas weer begonnen met opnames, en inderdaad de eerste twee opnames ofzo worden van de meer dan 100 hollywood-gangers er een flinke zooi weer naar huis gestuurd, en hou je er zo 24 over. De afleveringen waar de top 12 gaat strijden wordt vervolgens semi-live uitgezonden. (DWZ live voor de oostkust, en 3 uur later herhaald op prime time aan de westkust.)quote:Maar aangezien Hollywood ook al redelijk vroeg moet zijn opgenomen omdat de top 24 al bekend is vroeg ik het me af .
quote:Remember Jessica Nelson from Chicago? She's the contestant who sang a bleep-filled song, after which Simon commented that her performance was a "right mess." Swearing, she burst out of the audition room. According to Jessica, she NEVER auditioned in front of the celebrity judges! A poster from Survivor Sucks found her My Space page, and if what she says here is true, it's a pretty interesting example of how the producers edit the show "creatively" for maximum effect. Her blog, which has been recently edited (probably at AI's request) said she got through the first round with positive feedback, then a ton of waiting, and finally to the second round in front of Nigel Lythgoe. He got angry when the song she sang contained some swear words. After, he asked her to sing "Lady Marmalade" (they asked all the auditioners to learn 6 lines). He chewed her out for not learning more of the song, and told her she wasn't "strong" enough. What we saw on TV were the celebrity judges reactions to God-knows-what edited into Jessica's audition in front of Nigel, after which she stormed out swearing. Reality TV you say?
Ooooh leuke stad!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef maartena het volgende:
Vanavond is de aflevering uit San Francisco.
Rhonetta.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:25 schreef maartena het volgende:
Ik heb de aflevering van Greensboro gezien, en er zitten weer wat leuke bij.... met name die negerin aan het einde waar ze de halve show voor adverteren als ze naar de reclame switchen...
Ik had het niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die kerel met die Paula en Randy DVD
Hoe Simon daarop reageerde![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die kerel met die Paula en Randy DVD
Hoe Simon daarop reageerde![]()
![]()
quote:
Man, alleen al dat meisje van de beroemde oma zingt alle seizoenen van Idols NL eruitquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:15 schreef Funkytrip het volgende:
Toch lieten ze ook een aantal mensen niet doorgaan, die in NL zeker wel door zouden mogen gaan. Maakt het kwaliteitsverschil toch wel duidelijk.
wie was dat ook alweer? Die met die beroemde oma?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, alleen al dat meisje van de beroemde oma zingt alle seizoenen van Idols NL eruit.
Een donker meisje, ze heette Paris en zong twee nummers..quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie was dat ook alweer? Die met die beroemde oma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |