quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef Cee het volgende:
Heb in 'n deuk gelegen om die 'Flawless' met de gast van de Cosmic Coaster, net de menselijke versie van Pinky and the Brain!
Thuisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef SunChaser het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk?
En hij blijft er tot het einde in.quote:
De roksjik.quote:
Waarom vind jij die toch zo leuk? Ze verpestte met haar valse gekrijs (alleen maar bedoeld om boven de rest uit te komen) de hele apotheose van dequote:
Ze zong gewoon leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Marble het volgende:
Waarom vind jij die toch zo leuk? Ze verpestte met haar valse gekrijs (alleen maar bedoeld om boven de rest uit te komen) de hele apotheose van deBurt Bacharach-medley
van AI1.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Het was nog erger in Kelly's finalemoment waar ze door de tranen heen A Moment LIke This gaat zingen. En dan komen alle finalemensen op het podium en krijst Nikki de laatste zinnen mee in de microfoon.
Ryan Starr vroeg er wel een beetje om hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
En ook altijd tijdens 'n interview met een vrouwelijke kandidaat alleen naar d'r boezem kijken in plaats van in haar ogen.
En toen kwam het finalemoment van Jamai, en dat stak toch maar magertjes af tegenover Kelly's glorieuze victorie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik moet zeggen, ik pinkte een traantje mee. Al die snippers en vreugde, en Kelly die helemaal niet meer uit haar woorden komt.
Met dat stomme duimpje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En toen kwam het finalemoment van Jamai, en dat stak toch maar magertjes af tegenover Kelly's glorieuze victorie.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig moment!!!
Ik kan me nog herinneren dat ik dat op RTL Boulevard zag, of was 't Idols 1? Dat fragment lieten ze zien en ik vroeg me nog af welk gek familielid daar Kelly's moment zat te vergallen.
Ja, maar of dat positief kippenvel was weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef Cee het volgende:
Maar daar stond dan wel weer een SUPERMOOIE Idols-award tegenover, kreeg je daar geen kippenvel van, Tom_Tom?
Jammer dat 't in Amsterdam is en doordeweeks. Kan ik nooit op tijd komen na m'n werk, en zeker niet meer terug naar huis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:Jammer dat haar concert in de HMH 32,50 kost, dat heb ik er niet voor over, maar ik zou haar graag toch in het echt bezig willen zien..
Amerikaanse br33zahs. Hoe noemen ze die?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau luistert/kijkt naar Justin met... whatever hij aan het zingen is.![]()
Zeker na Christina Christian's geweldige "Ain't No Sunshine" is het niet om aan te horen. Hoe is hij in godsnaam bij de laatste 2 gekomen?
Ik heb een filmpje van een optreden van Ruben, Diana, Fantasia en Kelly samen, The Impossible Dream. Op het moment dat Kelly opkomt hangt er echt meteen zo'n sfeer van pakken jullie allemaal je spullen maar in, want de échte ster is binnen. Ze zingt ze compleet van het podium af, en ze doet niet eens haar best. Het maakt het verschil tussen haar en de andere finalisten zo goed duidelijk dat het gewoon pijnlijk is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nu m'n Kelly mp3's weer eens te luisteren, en potver, wat is ze toch ook goed he?
Jammer dat haar concert in de HMH 32,50 kost, dat heb ik er niet voor over, maar ik zou haar graag toch in het echt bezig willen zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |