Ja dat ie daar niet op afgewezen isquote:Op zondag 13 november 2005 10:24 schreef Cee het volgende:
"Hallo zoalsjullieweten benikNeilHendrix en ikgavandaag een lekkernummertjevoorjulliedoen."
Dat was egt leip..quote:Op zondag 13 november 2005 10:24 schreef Cee het volgende:
"Hallo zoalsjullieweten benikNeilHendrix en ikgavandaag een lekkernummertjevoorjulliedoen."
Als die Neill niet door was had Henk Jan een bom onder zijn auto gekregen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef rashudo het volgende:
Het zijn tenminste aardige mensen en ze zeggen vriendelijk gedag tegen de camera.
Idd, dit viel me ook al op. Vond het wel vervelend.quote:Op zondag 13 november 2005 16:23 schreef LeBeau het volgende:
Ze konden allemaal geen Engels. "Tink".![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef sjak het volgende:
foto!
Aaaah daarvan herkende ik die vader! Wat erg dat ik dat onthoud en dat ik naar zo'n TROS-programma kijkquote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Cee het volgende:
Hij won toch een jaar of zo geleden een Idols-achtig smartlappenprogramma bij de TROS?
Maar ja, dat betekent natuurlijk nog niks...
Zoals Youp van 't Hek al zei:quote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef Dementor het volgende:
Het is zo overduidelijk dat die vader eigenlijk een succesvol zanger had willen worden.
Lijkt me wel lachen eigenlijkquote:
Een soort sudoku?quote:
volgens mij waren dat toch de vriendinnetjes..en bah, wat een vieze paupersnollen waren dat zeg. Passen wel goed bij die jongens. Ook allemaal leuk de kraag omhoog. Dat is zo 2001.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:38 schreef Molluck het volgende:
Die snor
Maar die zusjes daar wil ik wel een keer overheen fietsen!![]()
Eendjesquote:
Ja, lijkt mij ook.. hij kon toch al niks, volgens mij werken ze alledrie in Sociale Werkplaatsenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
Dat ventje moet er trouwens al uitliggen, anders mag zo'n interview helemaal niet.
Hij won vorige jaar het TROS-programma "Een Ster In 40 Dagen", hij mocht daardoor een plaatje opnemen met Johnny Hoes. Hij komt af en toe langs in Tros Muziekfeesten.quote:Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
Kan die vader uberhaupt wel zingen?
Dan past ie met zijn grote familie wel bij de grootste familie van Nederland!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Die vader heeft alleen maar geneukt om zoveel mogelijk sterretjes te kweken.
Kansspreiding heet dat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Correctie: die vader heeft alleen maar zoveel geneukt om een kans te maken dat een van z'n kinderen een ster is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Hij zong zeker wel goed dit keer!quote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef Rnnz het volgende:
Hij zong idd niet goed maar hij heeft wel iets.
Wel hoor, of ie door naar de workshops is zien we vanavond pas.quote:
O ok, ik dacht dat hij was afgevallen, omdat hij al te zien was bij Jensen en dat het geven van interviews niet mag indien je nog in de race bent.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel hoor, of ie door naar de workshops is zien we vanavond pas.
Tenzij via RTL geregeld natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
O ok, ik dacht dat hij was afgevallen, omdat hij al te zien was bij Jensen en dat het geven van interviews niet mag indien je nog in de race bent.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
O ok, ik dacht dat hij was afgevallen, omdat hij al te zien was bij Jensen en dat het geven van interviews niet mag indien je nog in de race bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Daar staat het ook al lang hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
Dat kun je ook in Voor- & Theaterrondes Spoilertopic neerzetten.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja sorry, het was toch niet om aan te horen?quote:
Gewoon, die vader wilde niet op één paard wedden. En "maakte" nog een kindje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af waar die vijfde Hendriks vandaan kwam!
De vader...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whaha, ik dacht echt toen ze gingen optreden iets van OMG, maar het viel best wel meeDie Jim ofzo die al vaak had meegedaan zong wel oke. En ééntje zat er de hele tijd vals doorheen te brommen.
Precies, daar zouden ze het inderdaad wel goed doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:40 schreef RnB-girliej het volgende:
Lachuh was datLeuk voor de carnaval en in de kroeg maar verder.....
![]()
Vijfmaal kansloos. Maar waarom laten ze dit nou zien op tv. Niemand zit daar op te wachten. Nodig dan popartiesten uit ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 10:14 schreef TheVulture het volgende:
ik heb hier maar een woord voor: KANSLOOS!
het budget was opquote:Op zondag 19 februari 2006 10:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vijfmaal kansloos. Maar waarom laten ze dit nou zien op tv. Niemand zit daar op te wachten. Nodig dan popartiesten uit ofzo.
Niveautje mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Eerst The Sugababes, vorige week Lucie Silvas en deze week de Hendriksjes
Markie, fix die icon eensquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
en volgende week ? En op 4 maart nodigen ze gewoon een Daniel Munoz uit, die prachtig zijn auditienummer gaat zingen met gitaar, van DSDS!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik had gehoopt op wat leukers...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en volgende week ? En op 4 maart nodigen ze gewoon een Daniel Munoz uit, die prachtig zijn auditienummer gaat zingen met gitaar, van DSDS!
Ja, Kelly Clarkson ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op wat leukers...
Daniel is geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op wat leukers...
Denk je?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en volgende week ? En op 4 maart nodigen ze gewoon een Daniel Munoz uit, die prachtig zijn auditienummer gaat zingen met gitaar, van DSDS!
Die is veel te onbekend in Nederland.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet![]()
Dat is wat ik hoop
hij is ook in rtl boulevard geweestquote:Op zondag 19 februari 2006 14:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Die is veel te onbekend in Nederland.
Precies, daar zouden ze het wel goed doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:04 schreef WithMe het volgende:
Leuk voor in een hele pauperige kroeg, meer niet.
Zit je bij een liveshow, en dan krijg je dátquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
lolquote:Op zondag 19 februari 2006 16:28 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er niet helemaal bij
Ik was zo blij dat ik het filmpje had gewonnen
whehe jah iddquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
Geef een van die kinderen gewoon een platencontract, voor je het weet maakt die vader nog 10 kinderen erbij zodat er mogelijk wle een succesvolle bijzit.
Hier ook nietquote:
als je de auditierondes nog in gedachten terughaaltquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
Geef een van die kinderen gewoon een platencontract, voor je het weet maakt die vader nog 10 kinderen erbij zodat er mogelijk wle een succesvolle bijzit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |