Wel hoor, of ie door naar de workshops is zien we vanavond pas.quote:
O ok, ik dacht dat hij was afgevallen, omdat hij al te zien was bij Jensen en dat het geven van interviews niet mag indien je nog in de race bent.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel hoor, of ie door naar de workshops is zien we vanavond pas.
Tenzij via RTL geregeld natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
O ok, ik dacht dat hij was afgevallen, omdat hij al te zien was bij Jensen en dat het geven van interviews niet mag indien je nog in de race bent.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
O ok, ik dacht dat hij was afgevallen, omdat hij al te zien was bij Jensen en dat het geven van interviews niet mag indien je nog in de race bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Daar staat het ook al lang hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
Dat kun je ook in Voor- & Theaterrondes Spoilertopic neerzetten.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |