Niveautje mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Eerst The Sugababes, vorige week Lucie Silvas en deze week de Hendriksjes
Markie, fix die icon eensquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
en volgende week ? En op 4 maart nodigen ze gewoon een Daniel Munoz uit, die prachtig zijn auditienummer gaat zingen met gitaar, van DSDS!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik had gehoopt op wat leukers...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en volgende week ? En op 4 maart nodigen ze gewoon een Daniel Munoz uit, die prachtig zijn auditienummer gaat zingen met gitaar, van DSDS!
Ja, Kelly Clarkson ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op wat leukers...
Daniel is geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op wat leukers...
Denk je?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en volgende week ? En op 4 maart nodigen ze gewoon een Daniel Munoz uit, die prachtig zijn auditienummer gaat zingen met gitaar, van DSDS!
Die is veel te onbekend in Nederland.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet![]()
Dat is wat ik hoop
hij is ook in rtl boulevard geweestquote:Op zondag 19 februari 2006 14:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Die is veel te onbekend in Nederland.
Precies, daar zouden ze het wel goed doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:04 schreef WithMe het volgende:
Leuk voor in een hele pauperige kroeg, meer niet.
Zit je bij een liveshow, en dan krijg je dátquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:
lolquote:Op zondag 19 februari 2006 16:28 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er niet helemaal bij
Ik was zo blij dat ik het filmpje had gewonnen
whehe jah iddquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
Geef een van die kinderen gewoon een platencontract, voor je het weet maakt die vader nog 10 kinderen erbij zodat er mogelijk wle een succesvolle bijzit.
Hier ook nietquote:
als je de auditierondes nog in gedachten terughaaltquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
Geef een van die kinderen gewoon een platencontract, voor je het weet maakt die vader nog 10 kinderen erbij zodat er mogelijk wle een succesvolle bijzit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |