Zoals Youp van 't Hek al zei:quote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef Dementor het volgende:
Het is zo overduidelijk dat die vader eigenlijk een succesvol zanger had willen worden.
Lijkt me wel lachen eigenlijkquote:
Een soort sudoku?quote:
volgens mij waren dat toch de vriendinnetjes..en bah, wat een vieze paupersnollen waren dat zeg. Passen wel goed bij die jongens. Ook allemaal leuk de kraag omhoog. Dat is zo 2001.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:38 schreef Molluck het volgende:
Die snor
Maar die zusjes daar wil ik wel een keer overheen fietsen!![]()
Eendjesquote:
Ja, lijkt mij ook.. hij kon toch al niks, volgens mij werken ze alledrie in Sociale Werkplaatsenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
Dat ventje moet er trouwens al uitliggen, anders mag zo'n interview helemaal niet.
Hij won vorige jaar het TROS-programma "Een Ster In 40 Dagen", hij mocht daardoor een plaatje opnemen met Johnny Hoes. Hij komt af en toe langs in Tros Muziekfeesten.quote:Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
Kan die vader uberhaupt wel zingen?
Dan past ie met zijn grote familie wel bij de grootste familie van Nederland!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Die vader heeft alleen maar geneukt om zoveel mogelijk sterretjes te kweken.
Kansspreiding heet dat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Correctie: die vader heeft alleen maar zoveel geneukt om een kans te maken dat een van z'n kinderen een ster is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Hij zong zeker wel goed dit keer!quote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef Rnnz het volgende:
Hij zong idd niet goed maar hij heeft wel iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |