In het ziekenhuis? Dat had ik nou niet van je verwacht, Koenraad.quote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echte schrijvers werken als nachtportier.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Because the air is for free, Jerry!"!
Giphartquote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echte schrijvers werken als nachtportier.
Op de Wallen, equiminodii.quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? Dat had ik nou niet van je verwacht, Koenraad.
lekker slaan.quote:Op zondag 13 november 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:
http://media.putfile.com/Sloan-pa---wwwadotdr-aadotnl.
Dat vind ik ook meer bij je passen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk echte schrijvers die Great American Novels maken.
De Great American Pizza's zijn voor die handarbeider.quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meer bij je passen.
Zonde van die garnalen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef Monidique het volgende:
Nu moet ik urineren.
Leuk filmpje @ ned3quote:De nieuwe Lola's: www.eenzaam.nl
Nederlandse (NL) dramafilm uit 2003 van Marc van Uchelen. Met: Kees Hulst, Angelique de Bruijne, Abdenbi Azzaoui e.a. Nico werkt op een callcentre. De telefonische contacten die hij daar heeft, vanuit een saai kantoor waar iedereen vanuit zijn eigen hokje zit te bellen, zijn nagenoeg zijn enige contacten. In de metro na zijn werk wordt zijn mobiele telefoon gestolen door een 28-jarig meisje, Tanja. Vanaf zijn eigen mobiele telefoon belt Tanja die avond naar Nico. Ze raken aan de praat, met name over haar onzekerheid, en Tanja laat de telefoon aanstaan als ze in de clinch raakt met Najib en Marcel. Nico hoort het, al solo-pingpongend aan, en biedt haar uiteindelijk aan naar hem toe te komen om hen te ontvluchten. Zodra ze elkaar in levende lijve ontmoeten stokt het gesprek. Script: Marc van Uchelen. Herhaling van maart 2003.
Enorm langdradig ook.quote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klinkt immens lamlending, Harry.
schizofrenen zijn altijd grappig om te zien, net als dronkelappen, maar dan moet je wel hebben geblowdquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klinkt immens lamlending, Harry.
hmm, ik vind dat juist tof. Wat is er leuker dan menselijk onvermogen? Nou?quote:
ze denkt dat ze aids heeft, dus dat belooft veel goedsquote:Op zondag 13 november 2005 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De vraag is wat er plaatsvindt nadat de conversatie ophoudt.
Ik weet niet, ik ben nooit bij SP-ALV's geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmm, ik vind dat juist tof. Wat is er leuker dan menselijk onvermogen? Nou?
Maar hee, ik heb dan weer nooit iets van Giphart uitgelezenquote:Op zondag 13 november 2005 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben nooit bij SP-ALV's geweest.
14.gif
quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Happiness dat is wel een koele film.
Ik wel soms?quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar hee, ik heb dan weer nooit iets van Giphart uitgelezen
ach mens, veins niet!quote:
Ik zou de neger Braafheid of Guldenloon noemen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Monidique het volgende:
'Jackson zat in zijn kleine kamer op het schip toen de negerknecht op de deur klopte. “Dokter, ben ik het waardig deze keer uw verblijf te betreden?” “Natuurlijk, Donkere Winter, natuurlijk. Deze keer wel, mits je een goede reden hebt.”'
Of is dit een beetje overdreven?
En de dictator Monidique gaf zijn poetskleurigen niet slechts koddige bijnamen omdat hij een slecht geheugen had, maar omdat hij een oprechte aanhanger der rassenleer was.quote:Op zondag 13 november 2005 20:04 schreef Monidique het volgende:
De Zogenaamd Rationalistische Geschiedkundige Visie: Hitler wilde alle joden doden omdat hij zo het volk achter zich kon krijgen, Mohammed deed slechts alsof hij religieus was om zo een groot Arabisch rijk te creëeren, religie werd slechts misbruikt tijdens de Kruistochten om het gepeupel te mobiliseren. Terwijl net zo goed Hitler natuurlijk van mening was dat alle joden dood moesten om hun, nou ja, jood-zijn, Mohammed dacht bezocht te zijn door de engelen van God en christelijke krijgers in de twaalfde eeuw daadwerkelijk hoopten dat hun zonden vergeven zouden worden.
Om het volk het idee te geven dat men luisterdquote:Op zondag 13 november 2005 20:08 schreef Tafkahs het volgende:
Wat is er zo belangrijk dat een niet-bindend referendum ingevoerd moet worden
Het komt op mij ook over als de afdeling werkverschaffing eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2005 20:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Om het volk het idee te geven dat men luisterd
net zoals jury in proberen te voeren bij moord -en doodslagzaken, van de zotten natuurlijk
we zijn geen amerika, thank god
Lambique.quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Ik gebruik Garamond en anderhalve regelafstand om de illusie te wekken dat er wat zinnigs of leeswaardigs staat. Zo lijkt het, althans dat vind ik, alsof mijn posts op dit forum soms nog ergens op slaan, maar dat is slechts omdat de lezer zich dan laat beduvelen door mijn ikoon en mijn naam die eindigt op -ique.
Nog iets, dat volksinitiatief. Dat stond in die afgeschoten en voor altijd van tafel geveegde europeese grondwet.quote:Op zondag 13 november 2005 20:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het komt op mij ook over als de afdeling werkverschaffing eigenlijk
De voorwaarden zijn dat je een voorstel kunt indienen bij 300.000 handtekeningen (op 17 mln mensen). De voorstellen zijn bedoeld voor die zaken waar partijen zich niet over willen uitspreken of waar zij niet herkenbaar in zouden zijn ().
Pathetique.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Polemique, dramatique, elastique, mensenwique.
Dat blijft inderdaad een schemergebied. Ik ben benieuwd wanneer het volgende voorstel gepresenteerd wordtquote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nog iets, dat volksinitiatief. Dat stond in die afgeschoten en voor altijd van tafel geveegde europeese grondwet.
er stond iets in in de trend van 'bij een miljoen handtekeningen moet de EU van de demonstratie een agendagpunt maken'
Ik weet niet hoor, maar is dat niet al zo? Ok, tegenwoordig wijst Zalm ook 50.000 handtekeningen van de hand alsof het niets is. Maar zie eens de demonstraties tegen de oorlog in Irak, elk land gingen er wel 100.000 de straat op, wereldwijd.
System of a Down maakte schreef zelfs een liedje met bijbehorende clip als demonstratie. (System of a Down - Boom! )
Maar men was van mening dat Irak zeker weten massavernietigingswapens had, dus ging die oorlog door.
Luisteren en politiek, dat heeft volgens mij nog nooit in 1 zin gestaan.
Als je ergens als demonstrant 300.000 handtekeningen weet los te krijgen dan is er toch iets gruwelijks mis gegaan.
I’ve been walking through your streets,quote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
System of a Down maakte schreef zelfs een liedje met bijbehorende clip als demonstratie. (System of a Down - Boom! )
Maar men was van mening dat Irak zeker weten massavernietigingswapens had, dus ging die oorlog door.
[..]
Wat is nu 300.000 op 16.000.000?? Dat is nog geen 2%..... Zolang het niet meer dan 8 miljoen handtekeningen zijn is het nog steeds geen meerderheid. En dat is wat democratie is: de meerderheid beslist.quote:
Tjah, wie zegt dat al die handtekening zetters stemmen?quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef Monidique het volgende:
300.000 is bijna tien procent van het aantal mensen dat stemt tijdens verkiezingen.
Ik denk dat als een organisatie 2.000.000 handtekeningen voor elkaar krijgt in Nederland, dat dat wereldnieuws is. Ook dat is nog lang geen meerderheid, maar toch.quote:Op zondag 13 november 2005 20:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat is nu 300.000 op 16.000.000?? Dat is nog geen 2%..... Zolang het niet meer dan 8 miljoen handtekeningen zijn is het nog steeds geen meerderheid. En dat is wat democratie is: de meerderheid beslist.
300.000 is natuurlijk veel maar relatief stelt het geen kont voor.
3%. Als je tenminste uitgaat van Tweede-Kamerverkiezingen, wat me hier wel van toepassing lijkt.quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef Monidique het volgende:
300.000 is bijna tien procent van het aantal mensen dat stemt tijdens verkiezingen.
Dan heb je het ook over een fatsoenlijke percentage.quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk dat als een organisatie 2.000.000 handtekeningen voor elkaar krijgt in Nederland, dat dat wereldnieuws is. Ook dat is nog lang geen meerderheid, maar toch.
Het hangt er ook van af hoe je handtekeningen inzamelt. Als je op straat de handtekeningen in mag zamelen gaat het een stuk makkelijker (hoewel 2 miljoen dan nog bijzonder veel is) dan als de handtekeningen alleen op het gemeentehuis mogen worden gezet (zoals bij de ondersteuningsverklaringen voor verkiezingen).quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk dat als een organisatie 2.000.000 handtekeningen voor elkaar krijgt in Nederland, dat dat wereldnieuws is.
Uitgeslapen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef freako het volgende:
[..]
3%. Als je tenminste uitgaat van Tweede-Kamerverkiezingen, wat me hier wel van toepassing lijkt.
Dan zou hij toch niet naar Den Haag gaan...quote:Leefbaar Rotterdam wil Pastors terug in college
ROTTERDAM - Leefbaar Rotterdam gaat proberen de afgelopen week weggestuurde wethouder Marco Pastors van die partij terug te krijgen in het college van burgemeester en wethouders.
"De PvdA heeft dit weekeinde ingezien dat Pastors volkomen gelijk heeft gehad. Als het ontslag van Pastors in de raad komt, zou de PvdA daartegen kunnen stemmen", aldus fractievoorzitter R. Sörensen van LR zondagavond.
Vertrouwen
Pastors is dinsdag met een motie van wantrouwen weggestuurd uit het Rotterdamse college van LR, CDA en VVD. De wethouder had in het katholieke parochieblad IDee gezegd dat jonge moslims hun gedrag verklaren vanuit hun geloof. De motie was ingediend door GroenLinks. Het CDA zegde eveneens het vertrouwen op in de wethouder en met de steun van de PvdA was er een meerderheid in de raad.
Zaterdag gaf lijsttrekker Peter van Heemst van de PvdA Pastors deels gelijk. Het zou niet goed zijn als moslims hun gedrag goedpraten op basis van hun religie.
Steun
Volgens Sörensen kan Pastors weer terugkeren als hij zijn ontslag nog niet officieel heeft ingediend. De fractievoorzitter weet niet of hij dat al heeft gedaan. Is dat wel het geval, dan kan LR niet veel meer doen. Zo niet dan verwacht Sörensen steun van de PvdA om tegen een ontslagprocedure te stemmen.
Sörensen meldde zondag ook dat Pastors aangifte heeft gedaan bij de politie van bedreigingen in e-mails.
Waarom niet? Volgend jaar zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Kan ie alsnog werkloos worden. En dan heeft ie meer dan een jaar om een partij op te richten.quote:Op zondag 13 november 2005 21:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan zou hij toch niet naar Den Haag gaan....
Je maakt mijn dag weer goed.quote:Op zondag 13 november 2005 21:39 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgend jaar zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Kan ie alsnog werkloos worden. En dan heeft ie meer dan een jaar om een partij op te richten.
Tien miljoen mensen hebben gestemd?quote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef freako het volgende:
[..]
3%. Als je tenminste uitgaat van Tweede-Kamerverkiezingen, wat me hier wel van toepassing lijkt.
quote:Labor force Cuba 4.55 million
note: state sector 78%, non-state sector 22% (2004 est.)
Veel allochtonen daar!quote:Kuwait Population:
2,335,648
note: includes 1,291,354 non-nationals (July 2005 est.)
quote:Pitcairn Islands 15 able-bodied men (2004)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |