Maar hee, ik heb dan weer nooit iets van Giphart uitgelezenquote:Op zondag 13 november 2005 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben nooit bij SP-ALV's geweest.
14.gif
quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Happiness dat is wel een koele film.
Ik wel soms?quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar hee, ik heb dan weer nooit iets van Giphart uitgelezen
ach mens, veins niet!quote:
Ik zou de neger Braafheid of Guldenloon noemen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Monidique het volgende:
'Jackson zat in zijn kleine kamer op het schip toen de negerknecht op de deur klopte. “Dokter, ben ik het waardig deze keer uw verblijf te betreden?” “Natuurlijk, Donkere Winter, natuurlijk. Deze keer wel, mits je een goede reden hebt.”'
Of is dit een beetje overdreven?
En de dictator Monidique gaf zijn poetskleurigen niet slechts koddige bijnamen omdat hij een slecht geheugen had, maar omdat hij een oprechte aanhanger der rassenleer was.quote:Op zondag 13 november 2005 20:04 schreef Monidique het volgende:
De Zogenaamd Rationalistische Geschiedkundige Visie: Hitler wilde alle joden doden omdat hij zo het volk achter zich kon krijgen, Mohammed deed slechts alsof hij religieus was om zo een groot Arabisch rijk te creëeren, religie werd slechts misbruikt tijdens de Kruistochten om het gepeupel te mobiliseren. Terwijl net zo goed Hitler natuurlijk van mening was dat alle joden dood moesten om hun, nou ja, jood-zijn, Mohammed dacht bezocht te zijn door de engelen van God en christelijke krijgers in de twaalfde eeuw daadwerkelijk hoopten dat hun zonden vergeven zouden worden.
Om het volk het idee te geven dat men luisterdquote:Op zondag 13 november 2005 20:08 schreef Tafkahs het volgende:
Wat is er zo belangrijk dat een niet-bindend referendum ingevoerd moet worden
Het komt op mij ook over als de afdeling werkverschaffing eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2005 20:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Om het volk het idee te geven dat men luisterd
net zoals jury in proberen te voeren bij moord -en doodslagzaken, van de zotten natuurlijk
we zijn geen amerika, thank god
Lambique.quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Ik gebruik Garamond en anderhalve regelafstand om de illusie te wekken dat er wat zinnigs of leeswaardigs staat. Zo lijkt het, althans dat vind ik, alsof mijn posts op dit forum soms nog ergens op slaan, maar dat is slechts omdat de lezer zich dan laat beduvelen door mijn ikoon en mijn naam die eindigt op -ique.
Nog iets, dat volksinitiatief. Dat stond in die afgeschoten en voor altijd van tafel geveegde europeese grondwet.quote:Op zondag 13 november 2005 20:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het komt op mij ook over als de afdeling werkverschaffing eigenlijk
De voorwaarden zijn dat je een voorstel kunt indienen bij 300.000 handtekeningen (op 17 mln mensen). De voorstellen zijn bedoeld voor die zaken waar partijen zich niet over willen uitspreken of waar zij niet herkenbaar in zouden zijn ().
Pathetique.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Polemique, dramatique, elastique, mensenwique.
Dat blijft inderdaad een schemergebied. Ik ben benieuwd wanneer het volgende voorstel gepresenteerd wordtquote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nog iets, dat volksinitiatief. Dat stond in die afgeschoten en voor altijd van tafel geveegde europeese grondwet.
er stond iets in in de trend van 'bij een miljoen handtekeningen moet de EU van de demonstratie een agendagpunt maken'
Ik weet niet hoor, maar is dat niet al zo? Ok, tegenwoordig wijst Zalm ook 50.000 handtekeningen van de hand alsof het niets is. Maar zie eens de demonstraties tegen de oorlog in Irak, elk land gingen er wel 100.000 de straat op, wereldwijd.
System of a Down maakte schreef zelfs een liedje met bijbehorende clip als demonstratie. (System of a Down - Boom! )
Maar men was van mening dat Irak zeker weten massavernietigingswapens had, dus ging die oorlog door.
Luisteren en politiek, dat heeft volgens mij nog nooit in 1 zin gestaan.
Als je ergens als demonstrant 300.000 handtekeningen weet los te krijgen dan is er toch iets gruwelijks mis gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |