In het ziekenhuis? Dat had ik nou niet van je verwacht, Koenraad.quote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echte schrijvers werken als nachtportier.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Because the air is for free, Jerry!"!
Giphartquote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echte schrijvers werken als nachtportier.
Op de Wallen, equiminodii.quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? Dat had ik nou niet van je verwacht, Koenraad.
lekker slaan.quote:Op zondag 13 november 2005 19:19 schreef Monidique het volgende:
http://media.putfile.com/Sloan-pa---wwwadotdr-aadotnl.
Dat vind ik ook meer bij je passen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk echte schrijvers die Great American Novels maken.
De Great American Pizza's zijn voor die handarbeider.quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meer bij je passen.
Zonde van die garnalen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef Monidique het volgende:
Nu moet ik urineren.
Leuk filmpje @ ned3quote:De nieuwe Lola's: www.eenzaam.nl
Nederlandse (NL) dramafilm uit 2003 van Marc van Uchelen. Met: Kees Hulst, Angelique de Bruijne, Abdenbi Azzaoui e.a. Nico werkt op een callcentre. De telefonische contacten die hij daar heeft, vanuit een saai kantoor waar iedereen vanuit zijn eigen hokje zit te bellen, zijn nagenoeg zijn enige contacten. In de metro na zijn werk wordt zijn mobiele telefoon gestolen door een 28-jarig meisje, Tanja. Vanaf zijn eigen mobiele telefoon belt Tanja die avond naar Nico. Ze raken aan de praat, met name over haar onzekerheid, en Tanja laat de telefoon aanstaan als ze in de clinch raakt met Najib en Marcel. Nico hoort het, al solo-pingpongend aan, en biedt haar uiteindelijk aan naar hem toe te komen om hen te ontvluchten. Zodra ze elkaar in levende lijve ontmoeten stokt het gesprek. Script: Marc van Uchelen. Herhaling van maart 2003.
Enorm langdradig ook.quote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klinkt immens lamlending, Harry.
schizofrenen zijn altijd grappig om te zien, net als dronkelappen, maar dan moet je wel hebben geblowdquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klinkt immens lamlending, Harry.
hmm, ik vind dat juist tof. Wat is er leuker dan menselijk onvermogen? Nou?quote:
ze denkt dat ze aids heeft, dus dat belooft veel goedsquote:Op zondag 13 november 2005 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De vraag is wat er plaatsvindt nadat de conversatie ophoudt.
Ik weet niet, ik ben nooit bij SP-ALV's geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmm, ik vind dat juist tof. Wat is er leuker dan menselijk onvermogen? Nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |