maar styling is wel goed.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
Raffaella is wel door. Met d'r bling bling.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Gatver, die streepjes wenkbrauwen.
idemquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:03 schreef Croupouque het volgende:
BEL MIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar deed ze me idd aan denkenquote:
EERST MIJ!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:03 schreef Croupouque het volgende:
BEL MIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien komt ie ook nog langsquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Die vriend is een stuk leuker dan Henk Jan. Een soort Moby.
*stemt voor eigen programma!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel die de muziek onder de beelden zet, is echt geniaal
Ze zou het proberen, maar het lukt niet echt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
Kan Jerney eigenlijk lachen met al die botox?
Ik heb haar echt nog nooit zien lachenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze zou het proberen, maar het lukt niet echt.![]()
daar krijgt ze voor betaald.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
Martijn Krabbe: "Volgende week"
Chantal Janzen giechelt.
WAAROM GIECHELT DIE HOER OPEENS??????????????????
Gewoon uit het niets!!! Is ze aan de drugs, die hoer?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
Chantal Janzen giechelt.
Ze zag er geil uit. Maar het is zo'n huppelkutjequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
Chantal Janzen giechelt.
De audities waren leuk, maar ik ben blij dat we nu naar het theater gaan.quote:
JA WE STYLEN JE HELE ROTKOP ERAF, HOER!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef Ole het volgende:
WE ZULLEN JOU EENS STYLEN JERNEY!!!!!
Ja maar dat is niet grappig en zo...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
De audities waren leuk, maar ik ben blij dat we nu naar het theater gaan.
precies, leedvermaak, daarvoor kijk ik juisyt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet grappig en zo...
Die lach!quote:
ik vind het maar een engertquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil die vriend van Rafaella wel opvangen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die lach!Wat een vrolijkheid straalt daar vanuit!!!!
![]()
Hij had leuke glunderoogjes. Hij keek zo vlieft naar die hoer. Zieligquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind het maar een engert
Dat snap ik, ze mag best giechelen, maar wel met een reden!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar krijgt ze voor betaald.
Hij had wel mooie blauwe ogen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind het maar een engert
en dan moet je bedenken dat in werkelijkheid dat hele stukje misschien een heel droog gebeuren wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
"De Waarheid" terwijl Raffaela haar vriend omhelsde... dat was echt brilliant!
ze mag wel meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat snap ik, ze mag best giechelen, maar wel met een reden!
quote:Er zijn in Nederland veel mensen die – als het zou kunnen - direct hun huidige beroep zouden inruilen voor dat van zanger of zangeres. Een top 3 van meest voorkomende beroepen bij Idols 3:
1) Student docent(e) basisonderwijs
2) Leraar
3) Kapper
die gast die die muziekjes eronder zet verdient een prijs!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
"De Waarheid" terwijl Raffaela haar vriend omhelsde... dat was echt brilliant!
2 van de 3. De kans dat hij het zou doen is groot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Sven, geef maar toe, jij hebt ook meegedaan dit jaar!
[..]
dit is engquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Volgens mij hebben die lui echt een onwijze lol met hun baan!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
die gast die die muziekjes eronder zet verdient een prijs!![]()
Ja hij is het helemaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Die onderkinquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
ZWIJG! En adoreer samen met ons Rafaela!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond de wenkbrauwen van Raffaella eng.
1 van de 3.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
2 van de 3. De kans dat hij het zou doen is groot.![]()
Hij heeft wel een woeste bos krullenquote:
Elke willekeurige andere vrouwelijke kandidaat adoreer ik liever op ongepaste lesbisch-erotische wijze dan Rafaella..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZWIJG! En adoreer samen met ons Rafaela!!!!Op ongepaste lesbisch-erotische wijze graag.
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Kan mij die wenkbrauwen nou schelen..
Filmpje.!!
#10431quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Sven, geef maar toe, jij hebt ook meegedaan dit jaar!
[..]
allemaal ¤ 1.10 betalen en die auditie opzoekenquote:
OMG, ze is zoooo leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Filmpje.!!
Mijn lush-objectquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Elke willekeurige andere vrouwelijke kandidaat adoreer ik liever op ongepaste lesbisch-erotische wijze dan Rafaella..
linkje naar SHO?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn lush-objectKom eens in SHO, ze doen daar moeilijk om Raffaella
Dat zal jou wel staan, met je haren naar vorenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:26 schreef PeRi het volgende:
Maar haar bril vind ik wel tof. Ik denk dat ik mezelf er zo een ga aanmeten. Moet toch een nieuwe. Hm.
ik herinner mij váág iemand anders van idols met nét zo'n bril.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:26 schreef PeRi het volgende:
Maar haar bril vind ik wel tof. Ik denk dat ik mezelf er zo een ga aanmeten. Moet toch een nieuwe. Hm.
Ik heb ook altijd al zulke brillen gehadquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik herinner mij váág iemand anders van idols met nét zo'n bril.
Da's alleen maar heel gezond.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik die auditie nu al een keer of 10 beluisterd heb?.
Die met dat roze hoedje.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat een dom wijf was dat zegMet d'r neppe kop
ik maar denken dat hij het nog niet wist, dat had het wel spannender gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2005 09:43 schreef Sannelie het volgende:
Ook zo geestig was dat toen ze weg was Henk Jan zei: dat die nou verliefd op mij is....![]()
Hahahahaa wat schattigquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Filmpje.!!
Ja, maar dat is altijd het domme, sommige mensen maken ze keihard af om de dingen die ze van tevoren zeggen. Of die zijn al kansloos voor ze binnen komen door die dingen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik maar denken dat hij het nog niet wist, dat had het wel spannender gemaakt.
De jury krijgt het van tevoren te horen als er iets bijzonders met de kandidaten is.quote:Op zondag 13 november 2005 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik maar denken dat hij het nog niet wist, dat had het wel spannender gemaakt.
Ik vraag me dan wel af of die mensen hun eigenaardigheden opgeven op papier, of dat de interviewers alle vergaarde info tijdens de audities zelf doorspelen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
[..]
De jury krijgt het van tevoren te horen als er iets bijzonders met de kandidaten is.
Zoals van die ene dat hij Jim niks vindt, van Jochanan dat hij Jamie Cullum een slechte zanger vindt en dat hij zelf op het conservatorium zit, en van Raffaella dus dat ze verliefd is op HJ..
Bij je inschrijving krijg je inderdaad al wel een aardige lijst met vragen, het meeste zal daar wel al staan. Aan de hand van die lijsten hebben ze ook kandidaten uitgekozen bij wie ze thuis langs zijn gegaan om daar opnames te maken.quote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af of die mensen hun eigenaardigheden opgeven op papier, of dat de interviewers alle vergaarde info tijdens de audities zelf doorspelen.
Hij heeft best ietsquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Dom wijf.. Gebeurde ook al eens bij de vorige idols en als ze een beetje heeft gekeken weet ze dat dit niet gebruikelijk is..quote:Op maandag 14 november 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dit vond ik ook wel grappig!
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Remzz het volgende:
Net ff in de herhaling gezien, zoals al gezegd verdient die kerel van de muziekjes een prijs
Baantjer onder dat toveren mens
Eens zien of ik zus + vriend van de tv weg kan slaan zodat ik de TV op Idols kan afstemmenquote:
Stalk jij me?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eens zien of ik zus + vriend van de tv weg kan slaan zodat ik de TV op Idols kan afstemmen
Ik had eerder dan jou in dit topique gepost hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stalk jij me?
Ik heb de zaterdagavond gewoon standaard gereserveerd, omdat ik toch eigenlijk verder nooit tv kijk
Ik heb maar 1pagina joh piemol! En je stalkt me heus overal wel ja!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had eerder dan jou in dit topique gepost hoor
kijk maar naar de eerste pagine!
Ik dacht dat er nóg een auditieronde kwam... Maar dat is dus niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef MissX het volgende:
komen nu de theaterronde's?
Nog een paar maanden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
89 lijkt inderdaad weinig. Hoeveel afleveringen Idols komen er nog?
Ja. De spoeling is dun?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
Er waren er toch altijd 90 bij de theaterronde's
3 groepen van 30
Sneu inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een gebrek aan mp3-spelers hoort zeker ook bij het idol zijn.
Doei inderdaadquote:
Imagequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft ie die rare pet op? Beetje oversized.
NY aight!quote:
Dat is die Armand lookalike....quote:
Gaat zeker niet doorquote:
Diep van binnen wil hij rapper worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
NY aight!
Neem dan een witte of blauwe pet.
dat is ze ongetwijfeld ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat meisje die bang is dat ze hees wordt, wat wordt die irritant neergezet op tv.![]()
Precies, die Mercha was niks en Mailah nog minder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
Dat hele groepje is vreselijk irritant.
Hoop 't voor d'r...ze is best...gezet. En echt geweldig zingen deed ze ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maike gaat afvallen, denk ik.
Die maike moet optiefen. Dat is toch geen idol?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef Dizer het volgende:
Maaike... wat is er aan de hand? Waarom zong je vandaag niet zo mooi?
En Maike, waarom ben je nou nog steeds hees?
NEEN! Mercha is leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb al een hekel aan 1 persoon.... dat is wel heel erg snel! En dat is dit mens:
[afbeelding]
Kurt Nilson wel dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die maike moet optiefen. Dat is toch geen idol?
Ik ben nou al fan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die maike moet optiefen. Dat is toch geen idol?
Jaaaaaaaaaaaaa, maar ze stopt *NU* met roken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:18 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat het Maike dr eigen stem is. Dat hese is echt een nepexcuus. En ze rookt er ook nog 's bij.![]()
![]()
Kamperquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb al een hekel aan 1 persoon.... dat is wel heel erg snel! En dat is dit mens:
[afbeelding]
Die lange?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Wie was dat leuke blondje uit groepje 2?
Ik kreeg bij haar meteen Sunny flashbacks....quote:
nee op het eind komt het vast dat ze zo spannend in verschillende kamers zitten. En dan loopt de Jury naar binnen voor de uitslag. En dan komt de reclame en de rest volgende week.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef veldmuis het volgende:
Vandaag zie je toch nog niet op tv wie er wel of niet uitgetieft is?
Die heet tegenwoordig toch anders?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg bij haar meteen Sunny flashbacks....
Echt waar...?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig toch anders?.
Jullie bedoelen niet Marescha?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die lange?
Die vond ik ook leuk..
Layla inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig toch anders?.
Dat zou best kunnen. Weet het niet (meer).quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie bedoelen niet Marescha?
Opzouten inderdaad!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |