Hij had wel mooie blauwe ogen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind het maar een engert
en dan moet je bedenken dat in werkelijkheid dat hele stukje misschien een heel droog gebeuren wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
"De Waarheid" terwijl Raffaela haar vriend omhelsde... dat was echt brilliant!
ze mag wel meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat snap ik, ze mag best giechelen, maar wel met een reden!
quote:Er zijn in Nederland veel mensen die – als het zou kunnen - direct hun huidige beroep zouden inruilen voor dat van zanger of zangeres. Een top 3 van meest voorkomende beroepen bij Idols 3:
1) Student docent(e) basisonderwijs
2) Leraar
3) Kapper
die gast die die muziekjes eronder zet verdient een prijs!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
"De Waarheid" terwijl Raffaela haar vriend omhelsde... dat was echt brilliant!
2 van de 3. De kans dat hij het zou doen is groot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Sven, geef maar toe, jij hebt ook meegedaan dit jaar!
[..]
dit is engquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Volgens mij hebben die lui echt een onwijze lol met hun baan!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
die gast die die muziekjes eronder zet verdient een prijs!![]()
Ja hij is het helemaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Die onderkinquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
ZWIJG! En adoreer samen met ons Rafaela!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond de wenkbrauwen van Raffaella eng.
1 van de 3.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
2 van de 3. De kans dat hij het zou doen is groot.![]()
Hij heeft wel een woeste bos krullenquote:
Elke willekeurige andere vrouwelijke kandidaat adoreer ik liever op ongepaste lesbisch-erotische wijze dan Rafaella..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZWIJG! En adoreer samen met ons Rafaela!!!!Op ongepaste lesbisch-erotische wijze graag.
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Kan mij die wenkbrauwen nou schelen..
Filmpje.!!
#10431quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Sven, geef maar toe, jij hebt ook meegedaan dit jaar!
[..]
allemaal ¤ 1.10 betalen en die auditie opzoekenquote:
OMG, ze is zoooo leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Kan mij die wenkbrauwen nou schelen..
Filmpje.!!
Mijn lush-objectquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Elke willekeurige andere vrouwelijke kandidaat adoreer ik liever op ongepaste lesbisch-erotische wijze dan Rafaella..
linkje naar SHO?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn lush-objectKom eens in SHO, ze doen daar moeilijk om Raffaella
Dat zal jou wel staan, met je haren naar vorenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:26 schreef PeRi het volgende:
Maar haar bril vind ik wel tof. Ik denk dat ik mezelf er zo een ga aanmeten. Moet toch een nieuwe. Hm.
ik herinner mij váág iemand anders van idols met nét zo'n bril.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:26 schreef PeRi het volgende:
Maar haar bril vind ik wel tof. Ik denk dat ik mezelf er zo een ga aanmeten. Moet toch een nieuwe. Hm.
Ik heb ook altijd al zulke brillen gehadquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik herinner mij váág iemand anders van idols met nét zo'n bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |