quote:
Wie?!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:58 schreef Copycat het volgende:
Ricky Schroder huilt zo zielig...
Die uit 'The Champ'.quote:
Met een brok in mijn keel hoi ik terug.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Ja, MB weet echt altijd iets in mensen los te maken he. Wat een eloquentie!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een brok in mijn keel hoi ik terug.
Kaasschaaf, garde, slagroomspuit, spatel, rasp, nagelschaartje, opwindklok en niet te vergeten: geluidsbox.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Welke huishoudelijke voorwerpen zijn jouw favoriet?
Spatel. Dat is idd zo MB.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaasschaaf, garde, slagroomspuit, spatel, rasp, nagelschaartje, opwindklok en niet te vergeten: geluidsbox.
Heeft ze me verteld op MSN.
Had ik niet verteld dat ik een keer mn nagel eraf heb gesneden met een kaasschijf...?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaasschaaf, garde, slagroomspuit, spatel, rasp, nagelschaartje, opwindklok en niet te vergeten: geluidsbox.
Heeft ze me verteld op MSN.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:26 schreef Copycat het volgende:
![]()
Maar dan niet tweedehands, want dat is onhygiënisch!
Een kaasschijf?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik niet verteld dat ik een keer mn nagel eraf heb gesneden met een kaasschijf...?
Oh en heb je mijn sint-avatar nog?Ik ben bij HW en hier heb ik hem niet.
Poe, hé.quote:
SCHAAF!!1!11!!!!!!quote:
Niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Poe, hé.
Een user op Fok! heeft ook zo'n standaard internet-plaatje gevonden.
quote:
Ja dan ben ik best verliefd jahquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]R
A
F
A
E
L
L
A
natuurlijk.
!!!!!!!!!
HEIDEN!!!!!!!quote:
Ja iddquote:
quote:
Het hele forum is anders in rep en roer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo goed was Raffie nou ook weer niet hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo goed was Raffie nou ook weer niet hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
RAFFAELLA FOR PRESIDENT EN IEDEREEN DIE ZEURT MAG DOOD.
Okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |