Hij had wel mooie blauwe ogen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind het maar een engert
en dan moet je bedenken dat in werkelijkheid dat hele stukje misschien een heel droog gebeuren wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
"De Waarheid" terwijl Raffaela haar vriend omhelsde... dat was echt brilliant!
ze mag wel meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat snap ik, ze mag best giechelen, maar wel met een reden!
quote:Er zijn in Nederland veel mensen die – als het zou kunnen - direct hun huidige beroep zouden inruilen voor dat van zanger of zangeres. Een top 3 van meest voorkomende beroepen bij Idols 3:
1) Student docent(e) basisonderwijs
2) Leraar
3) Kapper
die gast die die muziekjes eronder zet verdient een prijs!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
"De Waarheid" terwijl Raffaela haar vriend omhelsde... dat was echt brilliant!
2 van de 3. De kans dat hij het zou doen is groot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Sven, geef maar toe, jij hebt ook meegedaan dit jaar!
[..]
dit is engquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Volgens mij hebben die lui echt een onwijze lol met hun baan!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
die gast die die muziekjes eronder zet verdient een prijs!![]()
Ja hij is het helemaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
Die onderkinquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]Lekker ding
ZWIJG! En adoreer samen met ons Rafaela!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond de wenkbrauwen van Raffaella eng.
1 van de 3.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
2 van de 3. De kans dat hij het zou doen is groot.![]()
Hij heeft wel een woeste bos krullenquote:
Elke willekeurige andere vrouwelijke kandidaat adoreer ik liever op ongepaste lesbisch-erotische wijze dan Rafaella..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZWIJG! En adoreer samen met ons Rafaela!!!!Op ongepaste lesbisch-erotische wijze graag.
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Kan mij die wenkbrauwen nou schelen..
Filmpje.!!
#10431quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Sven, geef maar toe, jij hebt ook meegedaan dit jaar!
[..]
allemaal ¤ 1.10 betalen en die auditie opzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |