quote:Waar het om draait? Vier vrouwen die naast elkaar wonen in een sjieke buurt in het Gooi. En daar heb je natuurlijk enorm met status, geld en andere poeha van doen. Allevier hebben ze hun persoonlijke issues, wat ze, ondanks de kouwe, afstandelijke kak, toch heel menselijk maakt. Drama en intrige en een goed gevulde sterrencast staan garant voor een boel kijkplezier. Zo wordt de Amsterdamse Cheryl gespeeld door Linda de Mol, de artistieke en ietwat mystieke Anouk wordt neergezet door Susan Visser, de moederlijke maar naieve Willemijn is een rol van Annet Malherbe en de koude, kille Claire wordt vertolkt door Tjitske Reidinga. Daarnaast komen we onder meer Victor Reinier, Beau van Erven Dorens en Daniel Boissevain tegen.
ik blijf toch ook maar kijken, maar het is echt opvallend hoor, hoe slecht dat accent van haar is, het ene moment is het er en het andere moment praat ze perfect ABN (of perfect Goois, wat je wil...) En als ze Amsterdams "praat" lijkt het er echt niet op...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb niet echt last van dat accent van Linda. Komt waarschijnlijk ook omdat ik het Amsterdamse accent niet vaak hoor.![]()
Maar het valt mij niet echt op.
Ik ben daar waarschijnlijk te "boers" voor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:18 schreef Samson het volgende:
[..]
ik blijf toch ook maar kijken, maar het is echt opvallend hoor, hoe slecht dat accent van haar is, het ene moment is het er en het andere moment praat ze perfect ABN (of perfect Goois, wat je wil...) En als ze Amsterdams "praat" lijkt het er echt niet op...
Dat hoor je mij niet zeggen hoor. Ik ben alleen in Adam geboren, heb er gewoond, en werk er nu alweer jarenlang dus ik hoor nogal snel of iets Amsterdams is of niet...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben daar waarschijnlijk te "boers" voor.![]()
Ik zeg het zelf hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 15:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen hoor. Ik ben alleen in Adam geboren, heb er gewoond, en werk er nu alweer jarenlang dus ik hoor nogal snel of iets Amsterdams is of niet...
stel oe nie an ewoutquote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef Dos37 het volgende:
die sieb is dood. wat zielig zeg.
Ah, had ik toch gelijk. mmm, ik had t leuker gevonden als ze die vrouw van die reclame in de serie hadden gedaan. Ik zou dr wel willen bellen (compleet offtopic dit, maar toch)quote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Mán wat een irritant wijf is die bediende/oppas zeg..
Samson je bedoelt zeker Essent?De detective (Han Oldigs) speelde ook in Unit 13 en (ik geloof) Russen. Vond het wel een leuke aflevering, maar het sprong nogal van de hak op de tak had ik het idee.
Edit: okee, wel UPC, ik wist niet dat Han Oldigs ook in een reclame speelt
jewahquote:
Hihi.. eensquote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef Dada het volgende:
Moest toch echt wel effe lachen toen Willemijn haar man wilde verrassen en hij zich half dood schrikt en zegt "we hebben bezoek"![]()
Ja, ik dus eerst ook. Maar in deze aflevering zou ze op Engelbert (de hondquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er met de au pair dan? Ik vind haar zo zielig...
hier misschienn?quote:Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb hem gemist! (Fout gegaan met opnemen) Wanneer is de herhaling? (Kan het niet vinden op tvgids.nl) Zeg me niet dat er geen hh is
quote:
steeds dezelfde scenequote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]!
Jeeeej, kan ik de gemiste afleveringen ook kijken.
Ligt het nou aan mij of komt die rukkende vent in de douche in bijna ieder aflevering terug??![]()
Ja, waarom dan?quote:
Was wel goed die scene.quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, waarom dan?
We weten nu wel dat ze het niet doen, en dat hij met zichzelf aan de slag gaat onder de douche.![]()
En die Anouk dan, wanneer de werkster met die verkeerde pindakaas thuis komt.
I HATE STUKJES NOOT.
Dit keer werd ie eindelijk betrapt. Ze vonden het zeker leuk 'de spanning op te bouwen'..quote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]!
Jeeeej, kan ik de gemiste afleveringen ook kijken.
Ligt het nou aan mij of komt die rukkende vent in de douche in bijna ieder aflevering terug??![]()
Toen Willemijn naar beneden liep met die koffie in d'r handen dacht ze vast: "Maar ik had er toch al melk ingedaan? "quote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dit keer werd ie eindelijk betrapt. Ze vonden het zeker leuk 'de spanning op te bouwen'..
We hebben toevallig beide potten thuis.quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, waarom dan?
We weten nu wel dat ze het niet doen, en dat hij met zichzelf aan de slag gaat onder de douche.![]()
En die Anouk dan, wanneer de werkster met die verkeerde pindakaas thuis komt.
I HATE STUKJES NOOT.
I don't get it?quote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef MadGuy het volgende:
[..]
We hebben toevallig beide potten thuis.
Was wel een mooi nachtlampje die "fairy godmother".quote:Op maandag 14 november 2005 11:04 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, als die Thai oppast op Engelbert, ze ketst eerst die hond de deur uit om vervolgens een verkleedpartijtje te houden met de "Fairy Godmother" op de kaptafel...
Wat goed van je! Dat was me helemaal niet opgevallen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Die rondneukende dame is natuurlijk kleptomane, denken jullie niet (er werd zoveel aandacht gevestigd op dat lingeriesetje in de winkel, en later had ze het aan.)
Ja, ze liep daar te opvallend naartoe (dan is er dus iets mee). Vervolgens gebeurde er niets, maar later zag je dat ze de BH droeg (bloes was zover opengeknoopt dat je het randje heel duidelijk zag. In elk geval een teken dat wij dat kennelijk moesten zien vanwege een komende verhaallijn.quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit pakje dus Duderinnetje?
[afbeelding]
dat was me niet eens opgevallen! Ik dacht dat ze door die paspop op het idee kwam om vrouwenlichamen te gaan kleien..quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Die rondneukende dame is natuurlijk kleptomane, denken jullie niet (er werd zoveel aandacht gevestigd op dat lingeriesetje in de winkel, en later had ze het aan.)
O dat had ook nog gekund. Maar het werd later echt heel opvallend in beeld gebracht dat ze die BH droeg (bloes hing heel gekunsteld open aan de bovenkant). Vond ik zo vreemd...quote:Op maandag 14 november 2005 12:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
dat was me niet eens opgevallen! Ik dacht dat ze door die paspop op het idee kwam om vrouwenlichamen te gaan kleien..
Dat dacht ik ook ja, dat ze van het rondneuken maar overstapte naar het rondlikken.. Die afgebroken gipslul stond daar natuurlijk ook symbool voorquote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht trouwens bij het betasten van die pop en het uitnodigen van vrouwen in haar artelier het begin was van haar bisexuele carriere(ze ging niet meer met mannen rondneuken toch...
en zonder seks kan ze toch niet)
Ik lees net op de talpasite dat het maar 8 afleverignen zijn voor dit seizoen.
Ik denk het dat ook meer is.quote:Op maandag 14 november 2005 12:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
dat was me niet eens opgevallen! Ik dacht dat ze door die paspop op het idee kwam om vrouwenlichamen te gaan kleien..
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op maandag 14 november 2005 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
En de Private detective is volgens mij de afperser van wijlen-de-zwembad-duiker.
Jaquote:
Hippie-ouders die de vrije liefde aanhangen maar er na verloop van tijd achter komen dat dat ook niet heeft opgeleverd wat ze ervan verwachtten.quote:
Heet t 2e kind van Isa Hoes en Antonie Kamerling ook nie zo?quote:
Engelbert Humperdink is da bombquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:38 schreef MadGuy het volgende:
Net zoiets als je hond Engelbert noemen...
hm die vond ik niet bijzonder grappigquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:31 schreef MadGuy het volgende:
Je vergeet de tafelscene met Willemijn en haar zogenaamde verkering.Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk...
Zo heet de dochter van Antonie Kamerling en Isa Hoes ookquote:
En dat stalen gezicht van Claire toen Herbert haar dat nieuws vertelde.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:29 schreef dribbel79 het volgende:
En Claire azen op z'n poen, terwijl ie doodleuk teruggaat naar z'n ex ofzo..whehe
Susan pakte d'r ex hard op de bek, recht in Everts gezicht.quote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef babette21 het volgende:
ik heb even een stukje gemist:
wat gebeurde er nou na de reclame, tot het moment dat Evert zat te janken op de trap?
die past goed bij haarquote:Op zondag 27 november 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
Claire in de supermarkt![]()
en voor Anouk hebben ze 'n leuke auto uitgezocht
LOL ik dacht dat ze 'm in z'n gezicht had geslagen ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Susan pakte d'r ex hard op de bek, recht in Everts gezicht.
En dan ook met dat afgriujselijke accent van Willemijn.. ik erger me echt aan haar. Verder leuke aflevering, maar ik heb het einde helaas gemist.. what happened?quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef Fusion het volgende:
Wat een kutstreek van Willemijn tegen Claire.
Sinatra werd bijna aangereden maar de auto stopte nog net op tijd. Ik snapte niet echt wat ze met die scène bedoelden, misschien symbolisch dat er nu goede tijden aan gaan breken voor Cheryl of zo? Of goed karma omdat ze net Claire uit de brand geholpen had.quote:Op zondag 27 november 2005 21:40 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
En dan ook met dat afgriujselijke accent van Willemijn.. ik erger me echt aan haar. Verder leuke aflevering, maar ik heb het einde helaas gemist.. what happened?
quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Shit, ik moet de video nog terugkijken, waarom kijk ik dan ook in dit topic![]()
Ik zag het als een tip aan de Gooise vrouwen was om hun hondje voortaan aan te lijnenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef Fusion het volgende:
Ik snapte niet echt wat ze met die scène bedoelden, misschien symbolisch dat er nu goede tijden aan gaan breken voor Cheryl of zo? Of goed karma omdat ze net Claire uit de brand geholpen had.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 november 2005 21:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Martin Morero wordt zo goed gespeeld.![]()
Ch'rul! Ch'rul! Houw dat vaast Ch'rul!!quote:Op maandag 28 november 2005 15:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Helemaal mee eensGisteren ook als ie zich zogenaamd opeens herinnert dat hij nog een hele hoop liedjes in moet zingen, "Jesus, jessusss"
![]()
Vond het een leuke aflevering maar tot nu toe wel de minste.
Idd, ze begint in haar rol te groeien.quote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me ook minder aan Linda ga ergeren.
Of jullie beginnen te wennen aan haarquote:Op maandag 28 november 2005 18:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Idd, ze begint in haar rol te groeien.
Zal wel zo'n achtergrondzangeresje hebben gezetenquote:Op maandag 28 november 2005 22:23 schreef Aventura het volgende:
Werd-ie nou gepijpt in dat voorstukje?!
En..en..werd ie nou ge..uhm..dingestquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef E.T. het volgende:
Aflevering staat nog op video.. straks ff terugkijken
KEIHARD GEPIJPT bedoel je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
En..en..werd ie nou ge..uhm..dingestoffe was ie zo opgewonden omdat dat Cheryl zo tegen hem praatte?
van mij mag het een hit worden!! was ie op 538?quote:Op maandag 28 november 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
"Echte Liefde" op de radio
Het accent is weggelaten
pfff RTL fm geloof ik....quote:Op woensdag 30 november 2005 13:34 schreef klossie het volgende:
van mij mag het een hit worden!! was ie op 538?
Topper.quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef Fusion het volgende:
Wat een kutstreek van Willemijn tegen Claire.
ik kon alleen de onderste regel lezen: Kortom, traag zaadquote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat stond er nou op het uitslagformulier van de sperma?
Hier is alles terug te kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 09:25 schreef klossie het volgende:
beetje k u t dat het niet meer herhaald wordt, dat was eerst wel het geval!
Bestand openen met lukt wel, maar bestand opslaan als weer nietquote:Op maandag 5 december 2005 17:42 schreef PLAE@ het volgende:
Direct linkje naar echte liefde
http://www.jacovanderstee(...)rk_-_Echte_Liefde.mp
Psst, niet verder vertellen, het wás ook nep...quote:Op maandag 5 december 2005 20:57 schreef Coastertommm het volgende:
Die pijpscene zag er echt nep uit![]()
dan moet je de link hierboven naar die site even gebruiken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bestand openen met lukt wel, maar bestand opslaan als weer niet![]()
Irritant zijn in een serie heeft niks te maken met goed acteren.quote:Op maandag 5 december 2005 12:03 schreef PLAE@ het volgende:
Willemijn is niet leuk meer. Iemand hier opperde dat het zo'n goeie actrice is....ik vind d'r nu zwaar irritant.
Nee echtquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:03 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Psst, niet verder vertellen, het wás ook nep...
Ligt wel heel erg voor de hand..quote:
Die is nu dus bij de psycholoog. Dan snap ik er nog niks van, maar goed..quote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef E.T. het volgende:
Ik verwacht nog een keer iets verassends van die au-pair.
Die kan af en toe zo verongelijkt kijken... (en ik snap de rol verder ook niet zo..)
Ja dusquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ligt wel heel erg voor de hand..
Dus verwacht ik het wel.. :p
d'r komt nog wel wat...quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is nu dus bij de psycholoog. Dan snap ik er nog niks van, maar goed..
quote:Martin in de Top 100
Martin Morero's hitnotering is een feit: deze week kwam 'Echte Liefde' binnen in de Mega Top 100 op nummer 41. Deze positie wordt bepaald door zowel de verkoop van de single in de winkel als het totaal aantal dowloads.
Daarnaast is deze week de videoclip verschenen, die nu al met enige regelmaat op Talpa te zien is. Binnenkort zal de clip ook te zien zijn op de grotere muziekzenders.
deel 7 was vandaagquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
d'r komt nog wel wat...
Bij welk deel zitten we ondertussen? hebben we nu 5 of 6 gehad ofzo?
We hebben dus volgende week nog en daarna moeten we een tijd wachten ?quote:
Mijn aantal tekens zijn op, sorryquote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Duderette. © Xenomaniac.
Jep, het was Tipiwan. En ze zeiden: "droeg ze nu een legging?"quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat tipiwan bij de psych op het laatst?
En wat zeiden de dames na die wijnsessie nou over een legging?
geweldige aflevering trouwens
Aha!quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep, het was Tipiwan. En ze zeiden: "droeg ze nu een legging?"
O ik zocht er veel te veel achterquote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij waren ze een beetje blauw en na de ontboezemingen was dat gewoon een random opmerking die naar mijn idee wel hilarisch was. Ze hebben net naar elkaar flink hun hart gelucht en dan komt Claire ineens met zo'n triviale opmerking...
Tom heeft het (nog) niet verteld.
Helaas toch echt alweer aflevering 7.. Serie is nl begonnen op 30 okt. En dan s 11 dec toch echt nr 7.quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij was het pas aflevering 5 [of evt. 6], maar zeker nog niet nr. 7..... [toch???]
Ze bedoelde volgens mij gewoon dat hij het met haar mocht doen voor geld of te wel hij betaalde haar dure leven en mag dan aan haar zijde lopen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
Ik vroeg me wel af wat Claire nu zat te bekokstoven, met die beleggingen enzo...
ging 'n beetje boven m'n pet
aha een ordinair stukje golddigging... ja dat bleek later inderdaad...quote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef happyme28 het volgende:
Ze bedoelde volgens mij gewoon dat hij het met haar mocht doen voor geld of te wel hij betaalde haar dure leven en mag dan aan haar zijde lopen.
jeetje, da's wel snel gegaan dan.....quote:Op maandag 12 december 2005 12:17 schreef Remidepemi het volgende:
Helaas toch echt alweer aflevering 7..
Vooral meeblaten met de menigtequote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef MadGuy het volgende:
(één van de weinige échte op die zender)
mja maar dat wisten ze bij de opnamen nog niet.........quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef MadGuy het volgende:
GV is zo'n succes op Talpa dus ze zouden gek zijn als ze het niet doen.
Vertel dan maar wat echte leuke successen voor Talpa waren, mèt de door jou zo geweldig gevonden kijkcijfers uiteraard.quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Vooral meeblaten met de menigte![]()
Kijkcijfers heb je zeker nog nooit bestudeerd![]()
De zondagavond gaat heel erg goed. Doordeweeks hebben ze ook niks te klagen (vergelijk het eens met cijfers van Veronica etc). Die Nederlandse series floppen alleen wat en dan is er Barend en van Dorp wat over uit is. Big Brother gaat zoals gepland goed 500k elke avond zo'n beetje.quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Vertel dan maar wat echte leuke successen voor Talpa waren, mèt de kijkcijfers uiteraard.![]()
Link naar prijsvraagquote:Ben jij een fan van Gooische vrouwen en zit je je op de bank ook te vergapen aan de liefdesperikelen tussen Cheryl en Martin Morero? Gelukkig weet je dan ook dat wat er tussen Martin en Cheryl is, Echte Liefde is. Echte Liefde is ook de naam van de single van Martin Morero die de top 100 gehaald heeft en FOK! mag hier namens CNR Entertainment 5 exemplaren van weggeven. Je moet er het volgende voor doen:
Beschrijf wat voor jou Echte Liefde is en mail dit naar weblog@fok.nl. Gebruik als onderwerp van de email de woorden "Echte Liefde", mailtjes die niet aan dit onderwerp voldoen, dingen niet mee voor de 5 singles. Je kan inzenden tot en met 16 december.
Ja, maar op de single staat ook de remix van de Chemical Brothers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef PLAE@ het volgende:
Hij is ook te downloaden (zie wat eerder in dit topic ) Das veel makkelijker![]()
![]()
goed hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
Gooise Vrouwen heeft een Gouden Beeld gewonnen [beste dramaserie]
Zo zie ik het ook ja! Als een soort persiflage.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje vreemde categorie alleen... vind 't meer comedy dan drama
Echt de laatste? Ooit? Of van dit seizoen ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef E.T. het volgende:
Vanavond de teaser voor a.s. zondag gezien.. Cheryl is idd zwanger en zondag is idd de laatste aflevering![]()
En Willemijn wil niks meer met Evert te maken hebben..
Verder heb ik niet zo goed opgelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Echt de laatste? Ooit? Of van dit seizoen ofzo?
Vind het trouwens ook meer comedy-met-serieuze-tintjes hoor. Als dit echt als puur drama bedoeld is dan is het wel slechtGeniaal en humoristisch bijvoorbeeld hoe die vent in aflevering 1 zichzelf te pletter springt in dat zwembad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]Denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
Gooise Vrouwen heeft een Gouden Beeld gewonnen [beste dramaserie]
Met een knuppel neergeslagen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:40 schreef Dementor het volgende:
Is Claire doodgeschoten?
Ik zag het even niet.
Wat een onbevredigend eindequote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Claire in hetzelfde zwembad dood als d'r man.![]()
![]()
![]()
die wordt volgend seizoen vast wel op tijd geredquote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
![]()
of die japquote:Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
Dat zel wel die bewaker van het casino zijn!
Nee, dr man ging dood int zwembad van Cherylquote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
![]()
Oh aha, ja!quote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
Volgens mij was ze toen in de weer met een zwangerschapstest.
Dit was ook Cheryls zwembad.quote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Nee, dr man ging dood int zwembad van Cheryl![]()
Ik wil niet dat Claire dood gaat!
Ik haat die Thai.. stom kreng.
![]()
Kijk, jij valt binnen de doelgroep.quote:Op maandag 19 december 2005 01:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat Bastiaan Ragas (weet niet hoe hij in de serie heet) Claire heeft neergeslagen. Die man van het casino dat ligt te veel voor de hand, en ook dat Tipiwan dat geld heeft gestolen, dat ligt ook te veel voor de hand (en dan zou ze ook geen geld meer aan Evert hebben hoeven vragen). Ik denk dat hij er met het geld vandoor is, dat hij een soort meesteroplichter is.
Ik denk dat Claire's dochter het was...of dokter Rossiquote:Op maandag 19 december 2005 07:58 schreef PowerPoes het volgende:
Claire kan natuurlijk ook neer geknuppeld zijn door Amir
quote:Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef Smittend het volgende:
Zou Tipiwan wel zwanger zijn van Lodewijk Roderick? Ze had toch wat met die psychiater?
Dat was die griet toch die ook de titelsong van westendwind deed en ook aan het Songfestival meedeed ?quote:Op maandag 19 december 2005 09:52 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat Tipiwan-verhaaltje een beetje gejat van Westenwind...
[Aziatische sloeber probeert geld af te troggelen van senior omdat junior haar bezwangerd heeft]
oké 't is niet helemaal hetzelfde, maar toch....
Ja logisch inderdaadquote:Op maandag 19 december 2005 09:36 schreef DeTolk het volgende:
Clair is neergeknuppeld door Ragas, nadat hij ontdekte dat het geld weg was
yepquote:Op maandag 19 december 2005 09:55 schreef DeTolk het volgende:
Dat was die griet toch die ook de titelsong van westendwind deed en ook aan het Songfestival meedeed ? Gut, hoe heet ze ..... Linda Wagemakers,. toch?
Haha, ik dacht het, jij schrijft het.quote:Op maandag 19 december 2005 10:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja logisch inderdaad![]()
Man wil even het geld tellen, doet la van bureau open... O jee, geld weg!!! Niet denken: misschien heeft vriendin het op een ietwat veiligere plaats neergelegd, de schat! Nee man. Zo'n wijf moet dood, hop, knuppel in d'r nek en weg ermee. Dat kutwijf met d'r opruimdrang![]()
Vast niet. Ze moest toch schalen etc. naar Cheryl brengen voor dat feestje?quote:Op maandag 19 december 2005 09:48 schreef Smittend het volgende:
Zou Tipiwan wel zwanger zijn van Lodewijk? Ze had toch wat met die psychiater?
O oké, dat had ik niet gezien!quote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef E.T. het volgende:
je zag Tipiwan wel echt een zwangerschapstest in een glas urine dopen en volens mij was dat in de keuken van Anouk.. dus ik denk wel dat ze echt zwanger is...
alleen van wie![]()
Roderick zei zequote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef E.T. het volgende:
je zag Tipiwan wel echt een zwangerschapstest in een glas urine dopen en volens mij was dat in de keuken van Anouk.. dus ik denk wel dat ze echt zwanger is...
alleen van wie![]()
zéi ze ja... maar volgens mij heeft ze het halve Gooi gehadquote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef DeTolk het volgende:
Roderick zei ze
Martin kunnen we in elk geval wegstrepenquote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
zéi ze ja... maar volgens mij heeft ze het halve Gooi gehad
Heerlijk inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef dribbel79 het volgende:
"ik heb nooit geweten dat jij van die mooie blauwe kijkers had"
"net als in dat nummer van mij, "De geur van je haar"...ligt in de winkel, koop 'm"
De quotes van die Martin Morrero worden steeds leuker, de botte lul...
of dat die tom aan de deur kwam heuuy brokkenpilootquote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef dribbel79 het volgende:
"ik heb nooit geweten dat jij van die mooie blauwe kijkers had"
"net als in dat nummer van mij, "De geur van je haar"...ligt in de winkel, koop 'm"
De quotes van die Martin Morrero worden steeds leuker, de botte lul...
.
Ja.quote:Op maandag 19 december 2005 17:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb je die Madonna poster nog zien hangen MadGuy?
Waarom iemand doodslaan als je het geld al hebt gejat? Dan ga je toch de goden niet verzoeken lijkt mequote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die spleetoog heeft Claire vermoord. Knaken gejat haar neergeslagen en tonnetje probeert ze nog los te peuteren Evert. Dan vertrekt ze als rijke vrouw terug naar haar eigen land. Klopt precies volgens de verhaallijn. Want ze is heel de serie al bezig met rare zaken en niemand die haar verdenkt of ook maar aandacht aan haar besteed. Ze word ook als oud vuil behandeld. Precies hetzelfde met die hond ook niemand die haar verdacht. En wij maar denken dat die gasten van het casino bezig zijn.![]()
Yep, dat was die bullebak uit het casino.quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ze is neergeslagen door die vent die eerder al in de tuin stond. Is dat dan die vent van het casino, want dat kan ik me niet herinneren.
Volgens mij was Tipiwan bij de Morero's toen dat gebeurde. Weet het niet meer precies, maargoed. Vond het wel een heel erg soapy laatste aflevering maar ben benieuwd naar de volgende reeks afleveringenquote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die spleetoog heeft Claire vermoord. Knaken gejat haar neergeslagen
Kijkend naar de commercieele uitslurpkracht van Talpa zal dat geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:43 schreef klossie het volgende:
of de DVD box van deze reeks afleveringen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |