Wat goed van je! Dat was me helemaal niet opgevallen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Die rondneukende dame is natuurlijk kleptomane, denken jullie niet (er werd zoveel aandacht gevestigd op dat lingeriesetje in de winkel, en later had ze het aan.)
Ja, ze liep daar te opvallend naartoe (dan is er dus iets mee). Vervolgens gebeurde er niets, maar later zag je dat ze de BH droeg (bloes was zover opengeknoopt dat je het randje heel duidelijk zag. In elk geval een teken dat wij dat kennelijk moesten zien vanwege een komende verhaallijn.quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit pakje dus Duderinnetje?
[afbeelding]
dat was me niet eens opgevallen! Ik dacht dat ze door die paspop op het idee kwam om vrouwenlichamen te gaan kleien..quote:Op maandag 14 november 2005 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Die rondneukende dame is natuurlijk kleptomane, denken jullie niet (er werd zoveel aandacht gevestigd op dat lingeriesetje in de winkel, en later had ze het aan.)
O dat had ook nog gekund. Maar het werd later echt heel opvallend in beeld gebracht dat ze die BH droeg (bloes hing heel gekunsteld open aan de bovenkant). Vond ik zo vreemd...quote:Op maandag 14 november 2005 12:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
dat was me niet eens opgevallen! Ik dacht dat ze door die paspop op het idee kwam om vrouwenlichamen te gaan kleien..
Dat dacht ik ook ja, dat ze van het rondneuken maar overstapte naar het rondlikken.. Die afgebroken gipslul stond daar natuurlijk ook symbool voorquote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht trouwens bij het betasten van die pop en het uitnodigen van vrouwen in haar artelier het begin was van haar bisexuele carriere(ze ging niet meer met mannen rondneuken toch...
en zonder seks kan ze toch niet)
Ik lees net op de talpasite dat het maar 8 afleverignen zijn voor dit seizoen.
Ik denk het dat ook meer is.quote:Op maandag 14 november 2005 12:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
dat was me niet eens opgevallen! Ik dacht dat ze door die paspop op het idee kwam om vrouwenlichamen te gaan kleien..
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op maandag 14 november 2005 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
En de Private detective is volgens mij de afperser van wijlen-de-zwembad-duiker.
Jaquote:
Hippie-ouders die de vrije liefde aanhangen maar er na verloop van tijd achter komen dat dat ook niet heeft opgeleverd wat ze ervan verwachtten.quote:
Heet t 2e kind van Isa Hoes en Antonie Kamerling ook nie zo?quote:
Engelbert Humperdink is da bombquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:38 schreef MadGuy het volgende:
Net zoiets als je hond Engelbert noemen...
hm die vond ik niet bijzonder grappigquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:31 schreef MadGuy het volgende:
Je vergeet de tafelscene met Willemijn en haar zogenaamde verkering.Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk...
Zo heet de dochter van Antonie Kamerling en Isa Hoes ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |