O ik zocht er veel te veel achterquote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij waren ze een beetje blauw en na de ontboezemingen was dat gewoon een random opmerking die naar mijn idee wel hilarisch was. Ze hebben net naar elkaar flink hun hart gelucht en dan komt Claire ineens met zo'n triviale opmerking...
Tom heeft het (nog) niet verteld.
Helaas toch echt alweer aflevering 7.. Serie is nl begonnen op 30 okt. En dan s 11 dec toch echt nr 7.quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij was het pas aflevering 5 [of evt. 6], maar zeker nog niet nr. 7..... [toch???]
Ze bedoelde volgens mij gewoon dat hij het met haar mocht doen voor geld of te wel hij betaalde haar dure leven en mag dan aan haar zijde lopen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
Ik vroeg me wel af wat Claire nu zat te bekokstoven, met die beleggingen enzo...
ging 'n beetje boven m'n pet
aha een ordinair stukje golddigging... ja dat bleek later inderdaad...quote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef happyme28 het volgende:
Ze bedoelde volgens mij gewoon dat hij het met haar mocht doen voor geld of te wel hij betaalde haar dure leven en mag dan aan haar zijde lopen.
jeetje, da's wel snel gegaan dan.....quote:Op maandag 12 december 2005 12:17 schreef Remidepemi het volgende:
Helaas toch echt alweer aflevering 7..
Vooral meeblaten met de menigtequote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef MadGuy het volgende:
(één van de weinige échte op die zender)
mja maar dat wisten ze bij de opnamen nog niet.........quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef MadGuy het volgende:
GV is zo'n succes op Talpa dus ze zouden gek zijn als ze het niet doen.
Vertel dan maar wat echte leuke successen voor Talpa waren, mèt de door jou zo geweldig gevonden kijkcijfers uiteraard.quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Vooral meeblaten met de menigte![]()
Kijkcijfers heb je zeker nog nooit bestudeerd![]()
De zondagavond gaat heel erg goed. Doordeweeks hebben ze ook niks te klagen (vergelijk het eens met cijfers van Veronica etc). Die Nederlandse series floppen alleen wat en dan is er Barend en van Dorp wat over uit is. Big Brother gaat zoals gepland goed 500k elke avond zo'n beetje.quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Vertel dan maar wat echte leuke successen voor Talpa waren, mèt de kijkcijfers uiteraard.![]()
Link naar prijsvraagquote:Ben jij een fan van Gooische vrouwen en zit je je op de bank ook te vergapen aan de liefdesperikelen tussen Cheryl en Martin Morero? Gelukkig weet je dan ook dat wat er tussen Martin en Cheryl is, Echte Liefde is. Echte Liefde is ook de naam van de single van Martin Morero die de top 100 gehaald heeft en FOK! mag hier namens CNR Entertainment 5 exemplaren van weggeven. Je moet er het volgende voor doen:
Beschrijf wat voor jou Echte Liefde is en mail dit naar weblog@fok.nl. Gebruik als onderwerp van de email de woorden "Echte Liefde", mailtjes die niet aan dit onderwerp voldoen, dingen niet mee voor de 5 singles. Je kan inzenden tot en met 16 december.
Ja, maar op de single staat ook de remix van de Chemical Brothers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef PLAE@ het volgende:
Hij is ook te downloaden (zie wat eerder in dit topic ) Das veel makkelijker![]()
![]()
goed hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
Gooise Vrouwen heeft een Gouden Beeld gewonnen [beste dramaserie]
Zo zie ik het ook ja! Als een soort persiflage.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje vreemde categorie alleen... vind 't meer comedy dan drama
Echt de laatste? Ooit? Of van dit seizoen ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef E.T. het volgende:
Vanavond de teaser voor a.s. zondag gezien.. Cheryl is idd zwanger en zondag is idd de laatste aflevering![]()
En Willemijn wil niks meer met Evert te maken hebben..
Verder heb ik niet zo goed opgelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Echt de laatste? Ooit? Of van dit seizoen ofzo?
Vind het trouwens ook meer comedy-met-serieuze-tintjes hoor. Als dit echt als puur drama bedoeld is dan is het wel slechtGeniaal en humoristisch bijvoorbeeld hoe die vent in aflevering 1 zichzelf te pletter springt in dat zwembad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]Denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
Gooise Vrouwen heeft een Gouden Beeld gewonnen [beste dramaserie]
Met een knuppel neergeslagen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:40 schreef Dementor het volgende:
Is Claire doodgeschoten?
Ik zag het even niet.
Wat een onbevredigend eindequote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Claire in hetzelfde zwembad dood als d'r man.![]()
![]()
![]()
die wordt volgend seizoen vast wel op tijd geredquote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Claire in hetzelfde zwembad dood als d'r man.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |