Ligt wel heel erg voor de hand..quote:
Die is nu dus bij de psycholoog. Dan snap ik er nog niks van, maar goed..quote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef E.T. het volgende:
Ik verwacht nog een keer iets verassends van die au-pair.
Die kan af en toe zo verongelijkt kijken... (en ik snap de rol verder ook niet zo..)
Ja dusquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ligt wel heel erg voor de hand..
Dus verwacht ik het wel.. :p
d'r komt nog wel wat...quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is nu dus bij de psycholoog. Dan snap ik er nog niks van, maar goed..
quote:Martin in de Top 100
Martin Morero's hitnotering is een feit: deze week kwam 'Echte Liefde' binnen in de Mega Top 100 op nummer 41. Deze positie wordt bepaald door zowel de verkoop van de single in de winkel als het totaal aantal dowloads.
Daarnaast is deze week de videoclip verschenen, die nu al met enige regelmaat op Talpa te zien is. Binnenkort zal de clip ook te zien zijn op de grotere muziekzenders.
deel 7 was vandaagquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
d'r komt nog wel wat...
Bij welk deel zitten we ondertussen? hebben we nu 5 of 6 gehad ofzo?
We hebben dus volgende week nog en daarna moeten we een tijd wachten ?quote:
Mijn aantal tekens zijn op, sorryquote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Duderette. © Xenomaniac.
Jep, het was Tipiwan. En ze zeiden: "droeg ze nu een legging?"quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat tipiwan bij de psych op het laatst?
En wat zeiden de dames na die wijnsessie nou over een legging?
geweldige aflevering trouwens
Aha!quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep, het was Tipiwan. En ze zeiden: "droeg ze nu een legging?"
O ik zocht er veel te veel achterquote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij waren ze een beetje blauw en na de ontboezemingen was dat gewoon een random opmerking die naar mijn idee wel hilarisch was. Ze hebben net naar elkaar flink hun hart gelucht en dan komt Claire ineens met zo'n triviale opmerking...
Tom heeft het (nog) niet verteld.
Helaas toch echt alweer aflevering 7.. Serie is nl begonnen op 30 okt. En dan s 11 dec toch echt nr 7.quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij was het pas aflevering 5 [of evt. 6], maar zeker nog niet nr. 7..... [toch???]
Ze bedoelde volgens mij gewoon dat hij het met haar mocht doen voor geld of te wel hij betaalde haar dure leven en mag dan aan haar zijde lopen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
Ik vroeg me wel af wat Claire nu zat te bekokstoven, met die beleggingen enzo...
ging 'n beetje boven m'n pet
aha een ordinair stukje golddigging... ja dat bleek later inderdaad...quote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef happyme28 het volgende:
Ze bedoelde volgens mij gewoon dat hij het met haar mocht doen voor geld of te wel hij betaalde haar dure leven en mag dan aan haar zijde lopen.
jeetje, da's wel snel gegaan dan.....quote:Op maandag 12 december 2005 12:17 schreef Remidepemi het volgende:
Helaas toch echt alweer aflevering 7..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |