ik kon alleen de onderste regel lezen: Kortom, traag zaadquote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat stond er nou op het uitslagformulier van de sperma?
Hier is alles terug te kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 09:25 schreef klossie het volgende:
beetje k u t dat het niet meer herhaald wordt, dat was eerst wel het geval!
Bestand openen met lukt wel, maar bestand opslaan als weer nietquote:Op maandag 5 december 2005 17:42 schreef PLAE@ het volgende:
Direct linkje naar echte liefde
http://www.jacovanderstee(...)rk_-_Echte_Liefde.mp
Psst, niet verder vertellen, het wás ook nep...quote:Op maandag 5 december 2005 20:57 schreef Coastertommm het volgende:
Die pijpscene zag er echt nep uit![]()
dan moet je de link hierboven naar die site even gebruiken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bestand openen met lukt wel, maar bestand opslaan als weer niet![]()
Irritant zijn in een serie heeft niks te maken met goed acteren.quote:Op maandag 5 december 2005 12:03 schreef PLAE@ het volgende:
Willemijn is niet leuk meer. Iemand hier opperde dat het zo'n goeie actrice is....ik vind d'r nu zwaar irritant.
Nee echtquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:03 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Psst, niet verder vertellen, het wás ook nep...
Ligt wel heel erg voor de hand..quote:
Die is nu dus bij de psycholoog. Dan snap ik er nog niks van, maar goed..quote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef E.T. het volgende:
Ik verwacht nog een keer iets verassends van die au-pair.
Die kan af en toe zo verongelijkt kijken... (en ik snap de rol verder ook niet zo..)
Ja dusquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ligt wel heel erg voor de hand..
Dus verwacht ik het wel.. :p
d'r komt nog wel wat...quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is nu dus bij de psycholoog. Dan snap ik er nog niks van, maar goed..
quote:Martin in de Top 100
Martin Morero's hitnotering is een feit: deze week kwam 'Echte Liefde' binnen in de Mega Top 100 op nummer 41. Deze positie wordt bepaald door zowel de verkoop van de single in de winkel als het totaal aantal dowloads.
Daarnaast is deze week de videoclip verschenen, die nu al met enige regelmaat op Talpa te zien is. Binnenkort zal de clip ook te zien zijn op de grotere muziekzenders.
deel 7 was vandaagquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
d'r komt nog wel wat...
Bij welk deel zitten we ondertussen? hebben we nu 5 of 6 gehad ofzo?
We hebben dus volgende week nog en daarna moeten we een tijd wachten ?quote:
Mijn aantal tekens zijn op, sorryquote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Duderette. © Xenomaniac.
Jep, het was Tipiwan. En ze zeiden: "droeg ze nu een legging?"quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Was dat tipiwan bij de psych op het laatst?
En wat zeiden de dames na die wijnsessie nou over een legging?
geweldige aflevering trouwens
Aha!quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep, het was Tipiwan. En ze zeiden: "droeg ze nu een legging?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |