quote:Waar het om draait? Vier vrouwen die naast elkaar wonen in een sjieke buurt in het Gooi. En daar heb je natuurlijk enorm met status, geld en andere poeha van doen. Allevier hebben ze hun persoonlijke issues, wat ze, ondanks de kouwe, afstandelijke kak, toch heel menselijk maakt. Drama en intrige en een goed gevulde sterrencast staan garant voor een boel kijkplezier. Zo wordt de Amsterdamse Cheryl gespeeld door Linda de Mol, de artistieke en ietwat mystieke Anouk wordt neergezet door Susan Visser, de moederlijke maar naieve Willemijn is een rol van Annet Malherbe en de koude, kille Claire wordt vertolkt door Tjitske Reidinga. Daarnaast komen we onder meer Victor Reinier, Beau van Erven Dorens en Daniel Boissevain tegen.
ik blijf toch ook maar kijken, maar het is echt opvallend hoor, hoe slecht dat accent van haar is, het ene moment is het er en het andere moment praat ze perfect ABN (of perfect Goois, wat je wil...) En als ze Amsterdams "praat" lijkt het er echt niet op...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb niet echt last van dat accent van Linda. Komt waarschijnlijk ook omdat ik het Amsterdamse accent niet vaak hoor.![]()
Maar het valt mij niet echt op.
Ik ben daar waarschijnlijk te "boers" voor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:18 schreef Samson het volgende:
[..]
ik blijf toch ook maar kijken, maar het is echt opvallend hoor, hoe slecht dat accent van haar is, het ene moment is het er en het andere moment praat ze perfect ABN (of perfect Goois, wat je wil...) En als ze Amsterdams "praat" lijkt het er echt niet op...
Dat hoor je mij niet zeggen hoor. Ik ben alleen in Adam geboren, heb er gewoond, en werk er nu alweer jarenlang dus ik hoor nogal snel of iets Amsterdams is of niet...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben daar waarschijnlijk te "boers" voor.![]()
Ik zeg het zelf hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 15:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen hoor. Ik ben alleen in Adam geboren, heb er gewoond, en werk er nu alweer jarenlang dus ik hoor nogal snel of iets Amsterdams is of niet...
stel oe nie an ewoutquote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef Dos37 het volgende:
die sieb is dood. wat zielig zeg.
Ah, had ik toch gelijk. mmm, ik had t leuker gevonden als ze die vrouw van die reclame in de serie hadden gedaan. Ik zou dr wel willen bellen (compleet offtopic dit, maar toch)quote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef ImPrEzA het volgende:
Mán wat een irritant wijf is die bediende/oppas zeg..
Samson je bedoelt zeker Essent?De detective (Han Oldigs) speelde ook in Unit 13 en (ik geloof) Russen. Vond het wel een leuke aflevering, maar het sprong nogal van de hak op de tak had ik het idee.
Edit: okee, wel UPC, ik wist niet dat Han Oldigs ook in een reclame speelt
jewahquote:
Hihi.. eensquote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef Dada het volgende:
Moest toch echt wel effe lachen toen Willemijn haar man wilde verrassen en hij zich half dood schrikt en zegt "we hebben bezoek"![]()
Ja, ik dus eerst ook. Maar in deze aflevering zou ze op Engelbert (de hondquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er met de au pair dan? Ik vind haar zo zielig...
hier misschienn?quote:Op maandag 14 november 2005 08:45 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb hem gemist! (Fout gegaan met opnemen) Wanneer is de herhaling? (Kan het niet vinden op tvgids.nl) Zeg me niet dat er geen hh is
quote:
steeds dezelfde scenequote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]!
Jeeeej, kan ik de gemiste afleveringen ook kijken.
Ligt het nou aan mij of komt die rukkende vent in de douche in bijna ieder aflevering terug??![]()
Ja, waarom dan?quote:
Was wel goed die scene.quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, waarom dan?
We weten nu wel dat ze het niet doen, en dat hij met zichzelf aan de slag gaat onder de douche.![]()
En die Anouk dan, wanneer de werkster met die verkeerde pindakaas thuis komt.
I HATE STUKJES NOOT.
Dit keer werd ie eindelijk betrapt. Ze vonden het zeker leuk 'de spanning op te bouwen'..quote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]!
Jeeeej, kan ik de gemiste afleveringen ook kijken.
Ligt het nou aan mij of komt die rukkende vent in de douche in bijna ieder aflevering terug??![]()
Toen Willemijn naar beneden liep met die koffie in d'r handen dacht ze vast: "Maar ik had er toch al melk ingedaan? "quote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dit keer werd ie eindelijk betrapt. Ze vonden het zeker leuk 'de spanning op te bouwen'..
We hebben toevallig beide potten thuis.quote:Op maandag 14 november 2005 10:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, waarom dan?
We weten nu wel dat ze het niet doen, en dat hij met zichzelf aan de slag gaat onder de douche.![]()
En die Anouk dan, wanneer de werkster met die verkeerde pindakaas thuis komt.
I HATE STUKJES NOOT.
I don't get it?quote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef MadGuy het volgende:
[..]
We hebben toevallig beide potten thuis.
Was wel een mooi nachtlampje die "fairy godmother".quote:Op maandag 14 november 2005 11:04 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, als die Thai oppast op Engelbert, ze ketst eerst die hond de deur uit om vervolgens een verkleedpartijtje te houden met de "Fairy Godmother" op de kaptafel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |