Nouja; toen hadden we nog een mooie layout, een handige search en een retesnel forumquote:
Jij nieuweling!quote:
Dat maakt het hele gebeuren er niet minder erg opquote:
De tijd dat je in topics woorden kon zoeken. En dat op username.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja; toen hadden we nog een mooie layout, een handige search en een retesnel forum
wie wil die nou weer zien danquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
De naaktfoto's van Yvonne. De user die ze nú nog durft te posten krijgt een permban en als het even kan vast een steen door de ruit, of iets.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
Ik weet er wel één klik. Dat was nog eens een mislukking, hé? Gelukkig kunnen we er nu allemaal om lachen. Och nee, dat kunnen we niet. Maar ik wel.![]()
Typ de naam in van de zipfile met Google en taadaaa... :pquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
De naaktfoto's van Yvonne. De user die ze nú nog durft te posten krijgt een permban en als het even kan vast een steen door de ruit, of iets.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie wil die nou weer zien dansararaats haar bever is nog smakelijker
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.quote:
Yvonne.zip ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Typ de naam in van de zipfile met Google en taadaaa... :p
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
krijg je eens een verkapt compliment achtig iets, ben je weer niet blij
NIks illegaals aan mn onderschrift hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.
er moet iets gedaan worden aan dat onderschrift van jou![]()
(ik ben pissig, snap je dat niet?)
pùh !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NIks illegaals aan mn onderschrift hoor
Leuk verhaal. Maar hoe was dat paard nou?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.
ah, we zijn weer ontopicquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
pùh !!![]()
ik wil niet dat er over mij gepraat word in de negatieve zin.
Ha ha ha, zie je me rollen over de grond van het lachen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Leuk verhaal. Maar hoe was dat paard nou?
Moet ik nog gaan searchen ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ha ha ha, zie je me rollen over de grond van het lachen?
Lees 1 topic over dierenseks waar ik wat in heb gezet en weet wat waarheid is.
Heb jij het gedaan met een paard?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.
Je kan me ook gewoon op mijn woord geloven hoor ipv een domme koe uit te hangen die sensatieverhalen als zoete koek slikt...quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Moet ik nog gaan searchen ook.![]()
alien gabber toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:30 schreef Tom-my het volgende:
dat ene alien breezah chickie, overigens bedoel ik er niets mee, ik haal alleen de topic titel aan! (voor ik wat klapjes krijg)
poging?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:15 schreef Oblivion het volgende:
De zelfmoordpoging van Gboy27... Toch?
...quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
de zelfmoord van [willekeurige user]
Waarom gaan dit soort dingen toch altijd langs mij heen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon op mijn woord geloven hoor ipv een domme koe uit te hangen die sensatieverhalen als zoete koek slikt...
Serieus, het kon me eerst vrij weinig schelen allemaal, maar toen ik er in irl mee te maken kreeg was het grapje er wel af wat mij betrefd...
Nu heb ik dat gelukkig gewoon goed uit kunnen leggen dat het om een stom geintje ging, maar toch...
Verbitterd om de discussie in FB?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
Ik weet er wel één klik. Dat was nog eens een mislukking, hé? Gelukkig kunnen we er nu allemaal om lachen. Och nee, dat kunnen we niet. Maar ik wel.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
over ijsmeis.zip
Ja hij heeft hier geprobeert zichzelf live van kant te maken, met 150 pillen oid...quote:
zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
over ijsmeis.zip
pfff als je niet weet wat je doet doe dan maar beter nixquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja hij heeft hier geprobeert zichzelf live van kant te maken, met 150 pillen oid...![]()
alleen toen onder andere nickquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het was ooit een poging ja
later niet meer
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja hij heeft hier geprobeert zichzelf live van kant te maken, met 150 pillen oid...![]()
het is hem een aantal maanden geleden namelijk wel gelukt.. helaasquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef Classics het volgende:
[..]
pfff als je niet weet wat je doet doe dan maar beter nix
straks leef je verder met allerlei ellende erbij![]()
Je mag er ook niet over praten als je denkt dat ie wel heeft bestaan?quote:Op zondag 13 november 2005 13:19 schreef Jeff89 het volgende:
Over het wel of niet bestaan van de Holocaust...
Op het moment dat er discussie over bestaat word er liever niet over gepraat bij mijn weten..quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je mag er ook niet over praten als je denkt dat ie wel heeft bestaan?
ja, dat schijnt spam te zijn..quote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Bedoel je http://www.eyestreamtv.nl?
dan had je een normale fotoboek-account moeten activeren ipv zo'n aandachtsboek.quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef tonks het volgende:
Blijf voortaan trouwens eens uit mijn fotoboek lelijke mongool.
Je hebt er gewoon helemaal niks mee te makenquote:Op zondag 13 november 2005 13:42 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
dan had je een normale fotoboek-account moeten activeren ipv zo'n aandachtsboek.
Ik klik op fotoboek om foto's van betreffende user te kunnen bekijken. Echter ipv foto's heeft iemand aandacht nodig. Ik ben eerlijk, dus ik vertel dat ook tegen jou, je moet 't maar zien slikken.quote:Op zondag 13 november 2005 13:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon helemaal niks mee te maken. maak toch zelf wel uit wat ik er plaats ofniet.
je usericoonavatargebruikersplaatje is stuk.quote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
Ik klik op fotoboek om foto's van betreffende user te kunnen bekijken. Echter ipv foto's heeft iemand aandacht nodig. Ik ben eerlijk, dus ik vertel dat ook tegen jou, je moet 't maar zien slikken.
hmmz, geen last van want ik zit in text_layout. Ik zal wel 'ns keer ernaar kijken. En nu ontopic, gaarne.quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je usericoonavatargebruikersplaatje is stuk.
Alter egoquote:Op zondag 13 november 2005 14:39 schreef -Angel- het volgende:
Het alter ego van Lord_Vetinari.
Wile_E_Coyote op non-actief gezet Hahaquote:Op zondag 13 november 2005 14:57 schreef Boekelmans het volgende:
Alter ego
bedoel je niet z'n orginele mod-account Wile_E_Coyote?
Je mag wel over de holocaust praten, maar je mag er niet over praten of er zes miljoen dan wel 5,5 miljoen Joden zijn omgekomen en of en hoe je dat zou moeten onderzoeken.quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je mag er ook niet over praten als je denkt dat ie wel heeft bestaan?
vink ook wel terrecht...quote:Op zondag 13 november 2005 15:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
Je mag wel over de holocaust praten, maar je mag er niet over praten of er zes miljoen dan wel 5,5 miljoen Joden zijn omgekomen en of en hoe je dat zou moeten onderzoeken.
Dat topic leverde de destijds op een achterbakse wijze door Ryan3 aangesmeerde ban van Lucida, Sjun en Aaaah op.
Haha, kijk ze nou hypocriet zijnquote:Op zondag 13 november 2005 15:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wile_E_Coyote op non-actief gezet Haha.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
Haha, kijk ze nou hypocriet zijn
Mbt aanstelling modje C&H
zoooooooo oud ?quote:Op zondag 13 november 2005 20:48 schreef Jonathon het volgende:
[respectmode=off] geboortedatum van Yvonne [/respectmode]
Sorry!!!!
Zei ik dat?
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef tonks het volgende:
Yvonne is 38
toen ze zwanger was van brechtje jaquote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef tonks het volgende:
Yvonne is 38
zullen we het daar niet over hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 21:10 schreef sararaats het volgende:
over het feit dat ik naakt ben gegaan
Daar willen we niet meer aan denkenquote:Op zondag 13 november 2005 21:10 schreef sararaats het volgende:
Ik heb je linkje weggehalad hoorquote:Op zondag 13 november 2005 21:10 schreef sararaats het volgende:
eager beaver zullen we maar zeggenquote:Op zondag 13 november 2005 21:10 schreef sararaats het volgende:
ik heb ze (nog) niet gezien trouwens hoorquote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
eager beaver zullen we maar zeggen
ik heb het gezienquote:Op zondag 13 november 2005 22:03 schreef Classics het volgende:
[..]
ik heb ze (nog) niet gezien trouwens hoor
dat disturbing enzow is alleen wat ik ervan gelezen heb op FOK@![]()
Duss, niet de moeite waard.quote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb het gezien![]()
en sommige fokkers schijnen de foto's nog te hebben
Bij jou dus ook alquote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef tonks het volgende:
Blijf voortaan trouwens eens uit mijn fotoboek lelijke mongool.
Ik wil groetjes van jou!!quote:
Stja, ze hadden wel beide hun goede kanten. Hitler heeft samen met zn goede vriend Porsche voor de kever gezorgd, Mao heeft aan CHina een goede spoorweginfrastructuur nagelaten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Tarak het volgende:
Dat Mao wel mag als post icon maar Hitler niet. En de bijbehorende discussie hoeveel mensen iemand gedood mag hebben om zijn/haar afbeelding niet meer als post icon te laten fungeren.
Het blijkt dat iets genaamd 'Forum Tools' een beetje gevoelig ligt:quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
Je weet wel de gebeurtenissen die het liefst iedereen dood zwijgt. We praten er niet meer over. En als iedereen dat doet, wel dan is het net alsof er niets gebeurd is.
Maar waarom zouden we ze vergeten? Post ze daarom hier.![]()
Die was wel leukquote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ryan en Stali en de myserieuze vermissing?
VAst al ergens in dit topic genoemd, maar speciaal nog een keer voor jou:quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja; toen hadden we nog een mooie layout,
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef SunChaser het volgende:
Is Lotte al genoemd?
Ik was hier redelijk nieuwsgierig naar geworden maar googlecache werkt niet mee..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
hier danquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was hier redelijk nieuwsgierig naar geworden maar googlecache werkt niet mee..
gelukkig weet je dat ik oprecht ben en niet geloof in onrecht. je bent mijn steruser met dikke stip.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze is Hindoeistisch en je wilt haar anaal neuken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
je bent mijn steruser met dikke stip.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze is Hindoeistisch en je wilt haar anaal neuken?
Kunnen je zien hoe graag dat ze er nog over praten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was hier redelijk nieuwsgierig naar geworden maar googlecache werkt niet mee..
En zelfs met "quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef -Angel- het volgende:
We praten niet graag meer over de Stand & Dagcijfers lijsten ([Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86). Was ooit een initiatief van de kansloze op dit forum, wie kan het meest posten. Dus wat gingen mensen doen, de gehele dag berichten posten. De inhoud van de dergelijke berichten bestond vaak uit slechts "".
Nu zijn deze figuren gestopt met de telling, haha, kunnen ze niet meten hoeveel nutteloze berichten ze hebben gepost in de GC slow chat. Hun wereld zal instorten, maar ja het is gewoon tijd voor STFU.
S - T - F - U
Valt wel mee hoor. In een uurtje kan je makkelijk 300 posts halen. Heb ik weleens gedaan om een ander forum. Maar omdat nou dagen/weken/maanden/jaren vol te houdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En zelfs met "" vind ik het nog knap op topscores van meer dan 300 per dag te halen.
maar zal dat ook lukken als je de snelheid van fok ( ook wel te omschrijven als demente-bejaarde-met-rollator snelheid) meerekent?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. In een uurtje kan je makkelijk 300 posts halen. Heb ik weleens gedaan om een ander forum. Maar omdat nou dagen/weken/maanden/jaren vol te houden![]()
Als je het 's ochtends vroeg doet, of rond 10:00 of iets dergelijks valt de snelheid reuze mee hoor. Alleen tijdens de spits moet je het niet gaan proberenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef immortalsean het volgende:
[..]
maar zal dat ook lukken als je de snelheid van fok ( ook wel te omschrijven als demente-bejaarde-met-rollator snelheid) meerekent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |