Duss, niet de moeite waard.quote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb het gezien![]()
en sommige fokkers schijnen de foto's nog te hebben
Bij jou dus ook alquote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef tonks het volgende:
Blijf voortaan trouwens eens uit mijn fotoboek lelijke mongool.
Ik wil groetjes van jou!!quote:
Stja, ze hadden wel beide hun goede kanten. Hitler heeft samen met zn goede vriend Porsche voor de kever gezorgd, Mao heeft aan CHina een goede spoorweginfrastructuur nagelaten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Tarak het volgende:
Dat Mao wel mag als post icon maar Hitler niet. En de bijbehorende discussie hoeveel mensen iemand gedood mag hebben om zijn/haar afbeelding niet meer als post icon te laten fungeren.
Het blijkt dat iets genaamd 'Forum Tools' een beetje gevoelig ligt:quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
Je weet wel de gebeurtenissen die het liefst iedereen dood zwijgt. We praten er niet meer over. En als iedereen dat doet, wel dan is het net alsof er niets gebeurd is.
Maar waarom zouden we ze vergeten? Post ze daarom hier.![]()
Die was wel leukquote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ryan en Stali en de myserieuze vermissing?
VAst al ergens in dit topic genoemd, maar speciaal nog een keer voor jou:quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja; toen hadden we nog een mooie layout,
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef SunChaser het volgende:
Is Lotte al genoemd?
Ik was hier redelijk nieuwsgierig naar geworden maar googlecache werkt niet mee..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
Ik weet er wel één klik. Dat was nog eens een mislukking, hé? Gelukkig kunnen we er nu allemaal om lachen. Och nee, dat kunnen we niet. Maar ik wel.![]()
hier danquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was hier redelijk nieuwsgierig naar geworden maar googlecache werkt niet mee..
gelukkig weet je dat ik oprecht ben en niet geloof in onrecht. je bent mijn steruser met dikke stip.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.
Ze is Hindoeistisch en je wilt haar anaal neuken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
je bent mijn steruser met dikke stip.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze is Hindoeistisch en je wilt haar anaal neuken?
Kunnen je zien hoe graag dat ze er nog over praten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was hier redelijk nieuwsgierig naar geworden maar googlecache werkt niet mee..
En zelfs met "quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef -Angel- het volgende:
We praten niet graag meer over de Stand & Dagcijfers lijsten ([Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86). Was ooit een initiatief van de kansloze op dit forum, wie kan het meest posten. Dus wat gingen mensen doen, de gehele dag berichten posten. De inhoud van de dergelijke berichten bestond vaak uit slechts "".
Nu zijn deze figuren gestopt met de telling, haha, kunnen ze niet meten hoeveel nutteloze berichten ze hebben gepost in de GC slow chat. Hun wereld zal instorten, maar ja het is gewoon tijd voor STFU.
S - T - F - U
Valt wel mee hoor. In een uurtje kan je makkelijk 300 posts halen. Heb ik weleens gedaan om een ander forum. Maar omdat nou dagen/weken/maanden/jaren vol te houdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En zelfs met "" vind ik het nog knap op topscores van meer dan 300 per dag te halen.
maar zal dat ook lukken als je de snelheid van fok ( ook wel te omschrijven als demente-bejaarde-met-rollator snelheid) meerekent?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. In een uurtje kan je makkelijk 300 posts halen. Heb ik weleens gedaan om een ander forum. Maar omdat nou dagen/weken/maanden/jaren vol te houden![]()
Als je het 's ochtends vroeg doet, of rond 10:00 of iets dergelijks valt de snelheid reuze mee hoor. Alleen tijdens de spits moet je het niet gaan proberenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef immortalsean het volgende:
[..]
maar zal dat ook lukken als je de snelheid van fok ( ook wel te omschrijven als demente-bejaarde-met-rollator snelheid) meerekent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |