En zelfs met "quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:03 schreef -Angel- het volgende:
We praten niet graag meer over de Stand & Dagcijfers lijsten ([Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86). Was ooit een initiatief van de kansloze op dit forum, wie kan het meest posten. Dus wat gingen mensen doen, de gehele dag berichten posten. De inhoud van de dergelijke berichten bestond vaak uit slechts "".
Nu zijn deze figuren gestopt met de telling, haha, kunnen ze niet meten hoeveel nutteloze berichten ze hebben gepost in de GC slow chat. Hun wereld zal instorten, maar ja het is gewoon tijd voor STFU.
S - T - F - U
Valt wel mee hoor. In een uurtje kan je makkelijk 300 posts halen. Heb ik weleens gedaan om een ander forum. Maar omdat nou dagen/weken/maanden/jaren vol te houdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En zelfs met "" vind ik het nog knap op topscores van meer dan 300 per dag te halen.
maar zal dat ook lukken als je de snelheid van fok ( ook wel te omschrijven als demente-bejaarde-met-rollator snelheid) meerekent?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. In een uurtje kan je makkelijk 300 posts halen. Heb ik weleens gedaan om een ander forum. Maar omdat nou dagen/weken/maanden/jaren vol te houden![]()
Als je het 's ochtends vroeg doet, of rond 10:00 of iets dergelijks valt de snelheid reuze mee hoor. Alleen tijdens de spits moet je het niet gaan proberenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef immortalsean het volgende:
[..]
maar zal dat ook lukken als je de snelheid van fok ( ook wel te omschrijven als demente-bejaarde-met-rollator snelheid) meerekent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |