Nouja; toen hadden we nog een mooie layout, een handige search en een retesnel forumquote:
Jij nieuweling!quote:
Dat maakt het hele gebeuren er niet minder erg opquote:
De tijd dat je in topics woorden kon zoeken. En dat op username.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja; toen hadden we nog een mooie layout, een handige search en een retesnel forum
wie wil die nou weer zien danquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
De naaktfoto's van Yvonne. De user die ze nú nog durft te posten krijgt een permban en als het even kan vast een steen door de ruit, of iets.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
Ik weet er wel één klik. Dat was nog eens een mislukking, hé? Gelukkig kunnen we er nu allemaal om lachen. Och nee, dat kunnen we niet. Maar ik wel.![]()
Typ de naam in van de zipfile met Google en taadaaa... :pquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef BrauN het volgende:
De naaktfoto's van Yvonne. De user die ze nú nog durft te posten krijgt een permban en als het even kan vast een steen door de ruit, of iets.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie wil die nou weer zien dansararaats haar bever is nog smakelijker
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.quote:
Yvonne.zip ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Typ de naam in van de zipfile met Google en taadaaa... :p
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
krijg je eens een verkapt compliment achtig iets, ben je weer niet blij
NIks illegaals aan mn onderschrift hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.
er moet iets gedaan worden aan dat onderschrift van jou![]()
(ik ben pissig, snap je dat niet?)
pùh !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NIks illegaals aan mn onderschrift hoor
Leuk verhaal. Maar hoe was dat paard nou?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.
ah, we zijn weer ontopicquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
pùh !!![]()
ik wil niet dat er over mij gepraat word in de negatieve zin.
Ha ha ha, zie je me rollen over de grond van het lachen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:06 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Leuk verhaal. Maar hoe was dat paard nou?
Moet ik nog gaan searchen ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Ha ha ha, zie je me rollen over de grond van het lachen?
Lees 1 topic over dierenseks waar ik wat in heb gezet en weet wat waarheid is.
Heb jij het gedaan met een paard?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Die is nog niet vergeten hoor, alleen blijft het irritand dat mensen het ook nog echt geloven en wat nog erger is dat ik ermee te maken heb gehad irl, leuk hoor mensen die het niet kunnen hebben dat ze hun zin niet krijgen als ze gillen en dan maar een berg leugens de wereld in schoppen, nog leuker dat er ontzettende domme koeien zijn die dat dan ook gewoon gelijk voor waar aannemen.
Je kan me ook gewoon op mijn woord geloven hoor ipv een domme koe uit te hangen die sensatieverhalen als zoete koek slikt...quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Moet ik nog gaan searchen ook.![]()
alien gabber toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:30 schreef Tom-my het volgende:
dat ene alien breezah chickie, overigens bedoel ik er niets mee, ik haal alleen de topic titel aan! (voor ik wat klapjes krijg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |