quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
over ijsmeis.zip
Ja hij heeft hier geprobeert zichzelf live van kant te maken, met 150 pillen oid...quote:
zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
over ijsmeis.zip
pfff als je niet weet wat je doet doe dan maar beter nixquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja hij heeft hier geprobeert zichzelf live van kant te maken, met 150 pillen oid...![]()
alleen toen onder andere nickquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het was ooit een poging ja
later niet meer
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja hij heeft hier geprobeert zichzelf live van kant te maken, met 150 pillen oid...![]()
het is hem een aantal maanden geleden namelijk wel gelukt.. helaasquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef Classics het volgende:
[..]
pfff als je niet weet wat je doet doe dan maar beter nix
straks leef je verder met allerlei ellende erbij![]()
Je mag er ook niet over praten als je denkt dat ie wel heeft bestaan?quote:Op zondag 13 november 2005 13:19 schreef Jeff89 het volgende:
Over het wel of niet bestaan van de Holocaust...
Op het moment dat er discussie over bestaat word er liever niet over gepraat bij mijn weten..quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je mag er ook niet over praten als je denkt dat ie wel heeft bestaan?
ja, dat schijnt spam te zijn..quote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Bedoel je http://www.eyestreamtv.nl?
dan had je een normale fotoboek-account moeten activeren ipv zo'n aandachtsboek.quote:Op zondag 13 november 2005 13:36 schreef tonks het volgende:
Blijf voortaan trouwens eens uit mijn fotoboek lelijke mongool.
Je hebt er gewoon helemaal niks mee te makenquote:Op zondag 13 november 2005 13:42 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
dan had je een normale fotoboek-account moeten activeren ipv zo'n aandachtsboek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |