quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Joost en nog iemand spelen maar weer eens een potje backgammon
[afbeelding]
hoihoi Day!\quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:30 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Waar is iedereen? Vrijwillige exits om aan papa Tafnar en Joost te ontsnappen?
Hai Dayquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:30 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Hoi Dayquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:30 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Haiquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:30 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
weet je dat je mooie ogen hebt, lekker ding?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
weet je dat je mooie ogen hebt, lekker ding?
denk dat BB nog lang niet klaar is met het nemo verhaal.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat BB nog lang niet klaar is met het nemo verhaal.
ze hebben toch ook een nieuw bord geknutseld, daar is menno van de week vet lang mee bezig geweest. Hoe ze aan die dobbelstenen komen, geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef Wup het volgende:
ik snap sowieso niet waarom ze het terug hebben gekregen
had ze dan maar wat nieuws laten knutselen
hoop dat nemo-gate een flinke sanctie gaat betekenen, voor alle bewoners...bijvoorbeeld Menno er weer in na alle beelden thuis gezien te hebben hehehequote:
Het is nog echt zo ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
weet je dat je mooie ogen hebt, lekker ding?
sorry dat is volledig langs me heen gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:44 schreef MissX het volgende:
ze hebben toch ook een nieuw bord geknutseld, daar is menno van de week vet lang mee bezig geweest. Hoe ze aan die dobbelstenen komen, geen idee
sturen die foto dan! ;pquote:
Dan kom je vast op 25 uur in een dag uit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:58 schreef Day het volgende:
Zullen we een keer timen hoe lang Nathalie voor de spiegel staat?
nou ja dit is natuurlijk vrij simpel om zelf te maken, zeker als je niet kan schrijven. Monopoly is een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry dat is volledig langs me heen gegaan
wat sloom dat ze dan hetzelfde maken
Mooi setje heeft ze aan..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:45 schreef scanman01 het volgende:
De twee Nathalie's gecombineerd (je moet toch wat doen als er niets gebeurt)
[afbeelding]
jammer van dat vrotte wijf in dat setje!quote:
oh nee niet weer hequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef frizti het volgende:
Wat een eikel die Josti. Zeuren om zijn knotsen.
What's up dan met Joost, heb ff in de streamverslagen gekeken maar staat niets over Joost...quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:06 schreef Day het volgende:
Ik geloof wel dat de bezorgdheid van Chantal over Joost oprecht is.
Wat zeg ik nu?!?!
dat gaat volgens mij over niet bestelde sigaretten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Djoj het volgende:
Lijkt wel of ze beloond worden met de boodschappen, ze zijn zelf verbaasd dat ze zoveel krijgen..
en een krat bier extra.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat volgens mij over niet bestelde sigaretten?
En dan nog met die bekakte klotestem.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Wup het volgende:
knotsen, mompel, knotsen, mompel, knotsen
zeikventje
misschien heeft iemand anders ze wel gewoon verstoptquote:
Ze is bezorgd dat hij alleen komt te staan. Rob trekt nu heel erg met Roel op (en krijgt Dido er vanzelf bij). Joost is natuurlijk niet echt welkom bij Roel, dus aansluiting bij die groep valt weg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:13 schreef Djoj het volgende:
[..]
What's up dan met Joost, heb ff in de streamverslagen gekeken maar staat niets over Joost...
Of ging het over Menno, dattie hem mist?
ja dat valt natuurlijk ook niet mee om dat te regelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:30 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat die man voor Chantal niet meer door ging, maar ze zijn er toch nog steeds mee bezig.
helemaal niet!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Wup het volgende:
knotsen, mompel, knotsen, mompel, knotsen
zeikventje
Ik las het ook al...vind het een beetje ziek als ik eerlijk ben. What's next? Een drugsverslaafde die gaat afkicken in het huis of iemand met een hoogst besmettelijke ziekte en dan eens kijken wie er allemaal besmet raken? Een abortus leek haar ook wel wat....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef woestijnroos het volgende:
Mummie van de Tonnekreek wil volgende BB met euthanasie of abortus, dat wijf is echt gestoord !
dat heb ik niet gehoord, helaas tref ik altijd Joost & lollies, echt het is elke keer raakquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef mamapan het volgende:
helemaal niet!!
Had je die naar een joint snakkende kraker gisteravond moeten horen, dat er maar een kratje bier besteld was.
Nee hoor, hij vond het prima toen Naat dat kwam vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef mamapan het volgende:
[..]
helemaal niet!!
Had je die naar een joint snakkende kraker gisteravond moeten horen, dat er maar een kratje bier besteld was.
Dat was toch een naai-actie van Joost?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef mamapan het volgende:
dat lijkt me dan wel weer kick als Joost ze gewoon aan alle kanten oren aannaait de rest van de tijd....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was toch een naai-actie van Joost?
Lieske Chantal & Ingrid klinkt helemaal niet goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:28 schreef Day het volgende:
Ze is bezorgd dat hij alleen komt te staan. Rob trekt nu heel erg met Roel op (en krijgt Dido er vanzelf bij). Joost is natuurlijk niet echt welkom bij Roel, dus aansluiting bij die groep valt weg.
Naat zoekt meer de gezelschap van Ingrid, Chantal en Lieske op. En zo staat Joost dus 'alleen'.
En Menno vindt dit een 'mooi meisje' dat te hoog gegrepen zou zijn voor hem...quote:
En het leek me nou net leuk als Rob en Roel de volgende exits zijn en dan een Joost met alleen vrouwen overblijvendquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
Lieske Chantal & Ingrid klinkt helemaal niet goed
Ingrid & Lieske gaan vast nog eens ruzie krijgen
Lieske probeert bij alle twee de groepen te vriend te houden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske Chantal & Ingrid klinkt helemaal niet goed
Ingrid & Lieske gaan vast nog eens ruzie krijgen
Ik vind Ingrid een erg mooie vrouw. Ze ziet er alleen wat oud uit voor haar leeftijd en ze is compleet geschift. Maar dan vind ik het nog steeds een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:43 schreef Lkw het volgende:
En Menno vindt dit een 'mooi meisje' dat te hoog gegrepen zou zijn voor hem...
Dat gaan ze niet doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik zou het een leuke stunt vinden als BB vanavond roddelsessies laat zien ipv een film.
ze hebben alleen gezegd filmavond, niet wat voor filmsquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik zou het een leuke stunt vinden als BB vanavond roddelsessies laat zien ipv een film.
Ik vind der ook een mooie vrouw hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid een erg mooie vrouw. Ze ziet er alleen wat oud uit voor haar leeftijd en ze is compleet geschift. Maar dan vind ik het nog steeds een mooie vrouw.
Okee. Dan verschillen wij 100% van mening over haar uiterlijk, ik vind haar zelfs nét niet foeilelijk (maar dat scheelt niet veel). Wat betreft die geschiftheid zijn we het wel eensquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid een erg mooie vrouw. Ze ziet er alleen wat oud uit voor haar leeftijd en ze is compleet geschift. Maar dan vind ik het nog steeds een mooie vrouw.
ze kan haar mond geen seconde stil houden als er geen duim inzit, ik kan er alleen met verbazing naar kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Als ze niet zo raar met haar mond aan het trekken is, zoals hier, ziet ze er gewoon goed uit vind ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Menno vindt dit een 'mooi meisje' dat te hoog gegrepen zou zijn voor hem...
quote:
Lijkt mij wel een beetje gevaarlijk, dan durven ze helemaal niets meer te zeggen en zakt de boel in.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik kauw ook regelmatig op mijn onderlip, maar bekijk mezelf dan nooit in de spiegel. Sinds ik het Ingrid zie doen denk ik er ook over om ermee op te houden: ziet er niet uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:47 schreef Muerte het volgende:
Als ze niet zo raar met haar mond aan het trekken is, zoals hier, ziet ze er gewoon goed uit vind ik
Op het eerste opzicht is het wel een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
voor de stamppot?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:48 schreef Day het volgende:
Rob gebruikt elke dag gewoon 1 pak boter bij het koken.![]()
Haar humor kan ik wel waarderen (op het kaalscheren na dan), ze is gewoon niet zon tja, meisjesmeisje. Gezien de humor dan. Kwa uiterlijk isset natuurlijk wel een meisjemeisje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op het eerste opzicht is het wel een mooie vrouw.
Maar zodar die mond opengaat is dat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Zelden zo'n lomp mens gezien. (tafel van 1: weet niet tot hoever die gaat)
En dan ook nog die duim de hele dag in d'r waffel. Vreemd gedrag. Raar gevoel voor humor.
Uiterlijk is ok, maar totaal plaatje![]()
Ik kreeg vorige week ook een paar x de indruk dat haar genegenheid ook meer voortkwam uit nominatie/exit angst en niet dat ze echt verkikkerd op Roel was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:46 schreef regenworm het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Dido langzaam aan roel aan het los laten is.
Ach, op iedereen is wel iets aan te merken, zeker als je zoals in dit geval 24 uur per dag door een vergrootglas wordt bekeken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op het eerste opzicht is het wel een mooie vrouw.
Maar zodar die mond opengaat is dat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Zelden zo'n lomp mens gezien. (tafel van 1: weet niet tot hoever die gaat)
En dan ook nog die duim de hele dag in d'r waffel. Vreemd gedrag. Raar gevoel voor humor.
Uiterlijk is ok, maar totaal plaatje![]()
Ik blijf zeggen dat dit duo irl NOOIt op elkaar gevallen zou zijn. Ik geef ze precies een maand buiten het huis en dat is dan nog ruim genomen. Ze hebben niks, maar dan ook echt niks met elkaar gemeen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week ook een paar x de indruk dat haar genegenheid ook meer voortkwam uit nominatie/exit angst en niet dat ze echt verkikkerd op Roel was.
Dido is gewoon een beetje aandachtsgeil en dan m.n. van de mannen![]()
De nominatiegeilheid begint langzaam weg te gaan bij dido.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week ook een paar x de indruk dat haar genegenheid ook meer voortkwam uit nominatie/exit angst en niet dat ze echt verkikkerd op Roel was.
Dido is gewoon een beetje aandachtsgeil en dan m.n. van de mannen![]()
Ik vind een maand nogal aan de veilige kantquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Day het volgende:
Ik blijf zeggen dat dit duo irl NOOIt op elkaar gevallen zou zijn. Ik geef ze precies een maand buiten het huis en dat is dan nog ruim genomen. Ze hebben niks, maar dan ook echt niks met elkaar gemeen.
Grappig dat mensen zo'n verschillende smaak kunnen hebben... Ik vind haar standaard wat betreft blond koppie en zonnebankhuid (wat ik niet per definitie lelijk vind trouwens). Ik vind haar qua lichaam ook standaard, met als negatieve uitschieter die neptieten. En qua gezicht - wat mijn belangrijkste norm is denk ik - vind ik haar domweg lelijk, ook als ze geen rare bekken trekt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]eindelijk iemand met verstand van schoonheid die het met me eens is
Kom je hier gezellig langsquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Afspraak vanavond gaat niet door helaas. Dus Corpse Bride kijken wordt het volgende weekend.
Nou ja, dan slinger ik de huisbios wel aan.
dronken voeren, dan gaat hij vanzelf wel weer iets fout doen, iemand een duw geven of een zender op een hoofd slaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:54 schreef regenworm het volgende:
De nominatiegeilheid begint langzaam weg te gaan bij dido.
Had dit wel verwacht maar ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Op welke manier krijgt roel de schop?
Over smaak valt eigenlijk helemaal niet te twistenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:55 schreef Lkw het volgende:
Grappig dat mensen zo'n verschillende smaak kunnen hebben... Ik vind haar standaard wat betreft blond koppie en zonnebankhuid (wat ik niet per definitie lelijk vind trouwens). Ik vind haar qua lichaam ook standaard, met als negatieve uitschieter die neptieten. En qua gezicht - wat mijn belangrijkste norm is denk ik - vind ik haar domweg lelijk, ook als ze geen rare bekken trekt.
Okee, als ze niet zo'n gemeen en geschift karakter zou hebben, zou ik misschien nog wat guitigs in haar gezicht kunnen zien, maar nu niet.
Maar ja, laat maar. Opvallend alleen, die verschillende opvattingen over wat 'schoonheid' is![]()
Beetje laat voor nu. Als ik dan bij jou ben kan ik zowat recht door naar bedquote:
De kans dat het vanavond tussen dido en roel voorbij is lijkt mij groot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:55 schreef Wup het volgende:
[..]
dronken voeren, dan gaat hij vanzelf wel weer iets fout doen, iemand een duw geven of een zender op een hoofd slaan
en dan is Dido er helemaal klaar mee;)
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Ze heeft een oude kop, voor iemand van 25. Dikke wallen en te veel zonnebank(rimpels)quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over smaak valt eigenlijk helemaal niet te twistenik zie dat guitige en ondeugende juist wel en ze kan best mooi stralen.
Ik vind haar borsten trouwens wel erg mooi, de meeste 'nep borsten' zien er ook zo uit en bij haar valt dat volgens mij reuze mee.
ze is ook al 28quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Ze heeft een oude kop, voor iemand van 25. Dikke wallen en te veel zonnebank(rimpels)![]()
Ik zie wel wat jij bedoelt bij Ingrid. Zou ook zeker geen nee zeggen tegen haar figuur.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over smaak valt eigenlijk helemaal niet te twistenik zie dat guitige en ondeugende juist wel en ze kan best mooi stralen.
Ik vind haar borsten trouwens wel erg mooi, de meeste 'nep borsten' zien er ook zo uit en bij haar valt dat volgens mij reuze mee.
ja op site stond 27 maar toen ze jarig was vertelde ze an iedereen dat ze 28 werd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow 27 zie ik staan![]()
Maar dan nog.
Ik vind haar ronde vormen erg mooi. Maar ik vind Dido ook erg mooi en die is super slank, totaal ander figuur, maar het belangrijkst is toch dat het bij diegene past.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:03 schreef MissX het volgende:
[..]
ja op site stond 27 maar toen ze jarig was vertelde ze an iedereen dat ze 28 werd.
maar der huid is wel beetje oud, maar toch vind ik haar werl mooi
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidoniaquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind haar ronde vormen erg mooi. Maar ik vind Dido ook erg mooi en die is super slank, totaal ander figuur, maar het belangrijkst is toch dat het bij diegene past.
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:
Lekker vet eten met die Rob gooit weer een flinke scheut olijfolie erbij
Ze wil het graag goed doen en verder verveelt zich heel erg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het ronduit irritant hoe Lieske die sigaretten zit te draaien.
Elke keer als ik inschakel zit ze het weer te doen whaha, en dan met een manier alsof ze een teerbreekbaar poppetje behandeld, zo precies
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidonia
Dat was ik!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidonia
Ook halve wegen het bakken het wordt mij allemaal veel te vet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heerlijkdoe ik ook altijd
Oja, hoi aan iedereen
Idd, daar heb ik ook al aan gedachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
ja leuk Menno & zijn slachtofferrol:(quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:16 schreef TRiXeS het volgende:
Idd, daar heb ik ook al aan gedachtWat ook wel leuk zou zijn is dat ze een "film" laten zien van hoe erg Menno is afgezeken, getreiterd is en hoe moeilijk hij het had
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
zo en nu de mayo
Zo bedoel ik dat niet. Ik bedoel dat ze dan inzien hoe ze hem getreiterd hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ja leuk Menno & zijn slachtofferrol:(
Ach dat weet je niet, misschien moeten ze wel gekleed gaan in de sfeer van de film en dat kan nog wel leuke plaatjes opleveren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef MissX het volgende:
zal wel super saai worden als ze een film krijgen.
De mensen die van voetbal houden kunnen dan wel rustig naar het Nederlands elftal kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef MissX het volgende:
het eten is ook altijd al zo saaiquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef MissX het volgende:
Heeft weinig zin, lijkt mij. Hij is er toch al uit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:16 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd, daar heb ik ook al aan gedachtWat ook wel leuk zou zijn is dat ze een "film" laten zien van hoe erg Menno is afgezeken, getreiterd is en hoe moeilijk hij het had
dat is toch al klaar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
De mensen die van voetbal houden kunnen dan wel rustig naar het Nederlands elftal kijken
als het nergens omgaat vind ik het nederlands elftal echt niets aan. Dus ik denk dat ik maar idols ga kijken danquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die van voetbal houden kunnen dan wel rustig naar het Nederlands elftal kijken
Of een romantische komedie ook erg leukquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:28 schreef ChantalC het volgende:
Mogen ze de film zelf uitzoeken? Zo meteen krijgen ze een slaapverwekkende film te zien, Ben Hur ofzo... (gecensureerde versie)![]()
i second that !quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk krijgen de bewoners tegen half 9 de film. Dat komt dan mooi uit met de voetbal vanavond op tv
Die was verleden week zaterdag nog te zien op BBC1 als nachtfilm.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Laat ze maar lekker The Shining kijken
Dat is idd wel een megagoede filmquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Omdat het anders niet te vreten is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:33 schreef Day het volgende:
Wat is dat toch met die mayonaise en ketchup bij ELKE maaltijd?
Die ga ik straks kijken (dankzij jou).quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou het retegrappig vinden als ze een film als 'Joep Meloen" voorgeschoteld krijgen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:36 schreef BONG4002 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook als het een boeiende film is en de regie het Plasmascherm in beeld houd meegenieten van de film, maar zal wel niet vanwege Copyrights etc
Krijg je geen spijt van, is echt een megaspannende filmquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:35 schreef Day het volgende:
[..]
Die ga ik straks kijken (dankzij jou).
Ik ben er altijd nog dagen mee bezig, maar ik kan nu niet weigeren, want hij is ziek.
laat ze maar lekker gone with the wind kijken..is leuk voor Roel en zijn mannenregelsquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd wel een megagoede film
Maargoed denk dat ze een vrij nieuwe film krijgen, zal wel zo'n actie gebeuren zijn ala 007/Mission:Impossible denk ik
Oh geloof me, ik heb 'm al tig keer gezien (mijn vriend is een JN-fan) en elke keer weer heb ik er spijt van. Vind het een steengoeie film hoor, maar mijn hart kan er niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van, is echt een megaspannende film
Roer maar een klein scheutje sherry of port door de soep, heb je er geen last meer van.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze maar lekker gone with the wind kijken..is leuk voor Roel en zijn mannenregels![]()
of zo'n kleffe rtl4 woensdagavondfilm hehehe pf wat een hele marathon ervan en dan een opdracht eraan koppelen zo van als Roel 48 uur die zeikfilms blijft kijken dan krijgen jullie een feestje, redt hij het niet dan is hij zijn 10000 euro kwijt![]()
Hummie kan me altijd bellen als ze herrie in het huis wil!
Ik ga nu ff soppen, want kep de kids net soep te eten gegeten en het lijkt hier verdomme wel een slachtveld. Kinderen ruiken instinctief dat pa een katerT heeft en zwak is en ze wachten dus ook op het juiste moment om de genadeslag te geven ....1,5 jaar en 3,5 jkaar zijn ze dus ze komen er wettelijk gezien nog mooi mee weg
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of een romantische komedie ook erg leuk
ja, zuipen ze strax ook nog al me bier op!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Roer maar een klein scheutje sherry of port door de soep, heb je er geen last meer van.![]()
Zo zingen kunnen alleen engelse supporters.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
prachtig toch, dat god save the queen?
Geef ze maar tekenfilms, het zijn toch net kleine kinderen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Keiharde porno, kijken wie er blijven zitten.
![]()
idd! tis trouwens natuurlijk wel een wedstrijd tussen twee aartsvijandenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:51 schreef frizti het volgende:
[..]
Zo zingen kunnen alleen engelse supporters.
Heeft weinig zin, nu Menno eruit is durven ze denk ik gewoon te ontkennen dat ze er kwaad mee wilden ...zo debiel zijn ze wel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
Misschien krijgen ze wel een compilatie van het Menno bashen...
Liverpool - Glasgow Rangers, ik geloof 3 jaar terug. Beide supportersgroepen zongen "You never walk alone", en ik had het voorrecht daartussen te zitten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd! tis trouwens natuurlijk wel een wedstrijd tussen twee aartsvijanden![]()
da's idd kicken, heb ook al wat wedstrijdjes in engeland mogen zien. Schotland is trouwens ook wel kickquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liverpool - Glasgow Rangers, ik geloof 3 jaar terug. Beide supportersgroepen zongen "You never walk alone", en ik had het voorrecht daartussen te zitten.
Mwa. Ben bij Rangers - Celtic geweest en das wel heel erg Old Firm enzo maarja...het deed me gewoon minder. Zowieso vind ik Ibrox lelijk en haat ik die fanatieke rasisctische supporters van beide kanten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's idd kicken, heb ook al wat wedstrijdjes in engeland mogen zien. Schotland is trouwens ook wel kick
Nou vertel jij s over je bezochte voetbalwedstrijden!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Tis un bietje saai zeg mar.....
tis geen engeland idd maargoed die hebben het uitgevondenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa. Ben bij Rangers - Celtic geweest en das wel heel erg Old Firm enzo maarja...het deed me gewoon minder. Zowieso vind ik Ibrox lelijk en haat ik die fanatieke rasisctische supporters van beide kanten.
Ik ben ooit eens naar de beruchte wedstijd Uno Animo - Audacia geweest....quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou vertel jij s over je bezochte voetbalwedstrijden!
ze is na de slag bij beverwijk niet meer geweest, ze wor nog gezochtquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik was 13, zat in de brugklas en het klasgenootje waar ik toen het meest mee omging was fan van Sparta en ging naar elke wedstrijd. Ben een keer meegegaan en was helemaal onder de indruk van Danny Blind. Vooral zijn benen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Flink lopen rellen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens naar de beruchte wedstijd Uno Animo - Audacia geweest....![]()
Was ergens begin jaren '90 en mijn vriendje voetbalde bij Uno Animo![]()
O dan heb je wel t Kasteel van binnen gezien, ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was 13, zat in de brugklas en het klasgenootje waar ik toen het meest mee omging was fan van Sparta en ging naar elke wedstrijd. Ben een keer meegegaan en was helemaal onder de indruk van Danny Blind. Vooral zijn benen!
Nou dat was het.![]()
Voornamelijk zitten roddelen met de andere voetbalvrouwenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Flink lopen rellen?
Division 2 voetbal in Engeland, dát is voetbal.
Een prima opstel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was 13, zat in de brugklas en het klasgenootje waar ik toen het meest mee omging was fan van Sparta en ging naar elke wedstrijd. Ben een keer meegegaan en was helemaal onder de indruk van Danny Blind. Vooral zijn benen!
Nou dat was het.![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik buiten een kinder-ijshockey-film nog nooit zoiets gezien heb.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voornamelijk zitten roddelen met de andere voetbalvrouwen![]()
Geef me dan liever IJshockey, dat kan ik dan weer wél heel goed kijken.![]()
Ik heb Rangers - Ajax gezien. Ibrox ging uit zijn plaat toen Ajaxsupporters You'll never walk alone zongen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liverpool - Glasgow Rangers, ik geloof 3 jaar terug. Beide supportersgroepen zongen "You never walk alone", en ik had het voorrecht daartussen te zitten.
Wat had in godsnaam anders verwacht??quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
En alles is weer helemaal pais en vree in huize weltevree
Een meisje heeft zo haar dromen nodig....quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Wat had in godsnaaqm anders verwacht??![]()
of naar wereldbeker schaatsen op Ned2quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar ik laat me niet meer uit over voetbal voorkeuren. Ook politieke voorkeuren zijn uit den boze. Voorkeuren voor bewoners moet ik nog aan werkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nou dat was het.![]()
Dream on, babe!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een meisje heeft zo haar dromen nodig....![]()
Menno.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar ik laat me niet meer uit over voetbal voorkeuren. Ook politieke voorkeuren zijn uit den boze. Voorkeuren voor bewoners moet ik nog aan werken
Precies. En weet je nog hoe hoog die stond hierquote:
Zeker de hele avond naar een beker zitten staren!!?? Jij spoort echt niet!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
of naar wereldbeker schaatsen op Ned2
Ik heb helemaal geen voetbalvoorkeur. Geef er niks om.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar ik laat me niet meer uit over voetbal voorkeuren. Ook politieke voorkeuren zijn uit den boze. Voorkeuren voor bewoners moet ik nog aan werken
Ik heb zoveel wedstrijden gezien/gewerkt, maar de gene die me altijd bij blijven was S.Moskou-Feijenoord en de return!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Let's face it. Voorkeuren mag niet!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na de volgende nominatieronde zal het wel oorlog worden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
En alles is weer helemaal pais en vree in huize weltevree
Maar meestal zit er helaas een voetballer aan vast!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen voetbalvoorkeur. Geef er niks om.
Voetballersbenen is weer een andere kwestie............![]()
En nu ligt hij te dromen -onder zijn Mennodekbedje- over een berg poen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
Precies. En weet je nog hoe hoog die stond hier
Je had er al kunnen zijn lummel!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Aaaaaah... die verkrachting van Nothing else matters is weer op de radio. Even naar de afstandsbediening.
vroeger altijd hier in utrecht, net als veel FC Supporters. tegenwoordig niet meer maar denk wel dat dat weer gaat gebeuren. Waren wel net zoveel rellen bij ijshockey als bij voetbal toen ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik buiten een kinder-ijshockey-film nog nooit zoiets gezien heb.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:18 schreef demins het volgende:
[..]
Maar meestal zit er helaas een voetballer aan vast!![]()
nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat hierboven 4 helden staan in de avatars, maar wel op een heel verschillend gebied
En "Zusje" van Regenworm tel je niet mee?? Nou puh, flauw hoor. Is nie eerlijk. Gemeen. Ik speel niet meer met jou!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat hierboven 4 helden staan in de avatars, maar wel op een heel verschillend gebied
groovy baby?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef versabommie het volgende:
1 = groovy baby!
Als het Kim van Kooten was geweest (zusje) welquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
En "Zusje" van Regenworm tel je niet mee?? Nou puh, flauw hoor. Is nie eerlijk. Gemeen. Ik speel niet meer met jou!![]()
Bijna.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef versabommie het volgende:
hoop toch wel overigens dat engeland nog ff snel 2 punten drukt...
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !quote:
Je hoeft 't niet uit te leggen, hoor. Maar 't is wel aardig van je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Kim van Kooten was geweest (zusje) wel
austin powers....is groovy, baby!quote:
Tja.... jij wist ook niet wat MILF was, dus misschien wist je ook niet dat Kim van Kooten in zusje speelt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Je hoeft 't niet uit te leggen, hoor. Maar 't is wel aardig van je.![]()
dag schat, veel plezierquote:
En wie is verzonnen dan? Okee, Jack Torrance is verzonnen, maar voor mij is het gewoon Jack Nicholsonquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
austin powers....is groovy, baby!
Leuke cap, zo met Rikkert op de achtergrond toekijkendquote:
Prachtig ditquote:
Hier moet ik echt even diep over nadenken...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.... jij wist ook niet wat MILF was, dus misschien wist je ook niet dat Kim van Kooten in zusje speelt.![]()
Gelukkig dat je die laatste zin er even bij zettequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef demins het volgende:
[..]
Hier moet ik echt even diep over nadenken...
Begrijp ik het zo goed:
als iemand iets niet lijkt te weten, moet je hem/haar verder altijd alles uitleggen. Ongeacht het feit of er enige relatie tussen de onderwerpen bestaat.
Zeg ik het zo goed?
Dit was een grapje
![]()
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je die laatste zin er even bij zette
Ik maakte ook maar een grapje, maar die kwam dus duidelijk niet over. Maakt niet uit.
Zometeen voetbal kijken![]()
3 - 1 ... Italie krijgt aan de klotenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!
OK voetbal. Wordt er hier wel eens gepooled eik?
Bij deze 3-2 !quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!
OK voetbal. Wordt er hier wel eens gepooled eik?
2 - 2quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
3 - 1 ... Italie krijgt aan de kloten
Ja, jij geeft de winnaar 2 punten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:54 schreef demins het volgende:
APK, heb jij nog een leuke prijs voor de winnaar?
Punten in het Servival Game denk ik aan...
Volgens mij sta ik niet in de survival game, maar als iemand me erin wil pleurenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, jij geeft de winnaar 2 punten.![]()
1-1 by the way.
Mag je zelf doen als je stemt!! Bijvoorbeeld op mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik niet in de survival game, maar als iemand me erin wil pleuren![]()
Euh, dan gaan de punten naar de persoon met wie jij dus écht helemaal niets hebt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:59 schreef demins het volgende:
Kan niet APK, ik zou zelf kunnen winnen!!
We mogen op onszelf stemmen!! Pass the word!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, dan gaan de punten naar de persoon met wie jij dus écht helemaal niets hebt?
Voor één keertje!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef demins het volgende:
We mogen op onszelf stemmen!! Pass the word!![]()
Das niet fairquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef demins het volgende:
[..]
We mogen op onszelf stemmen!! Pass the word!![]()
Stem maar op mij dan, ik heb mezelf er ook maar ingegooid (tegen beter weten in)quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
En alleen ik, he!!! Niemand anders!![]()
2-3quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:13 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Jij hebt een zeldzaam talent...je lijkt wel een fotograferende lucky lukequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:14 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hé ik zag net een voorstukje daarvanquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Mijn gestoorde vriendin komt zo bij IdolsVoor wie het ook kijkt, ze zingt "Toveren" van Herman van Veen
(ik ben zoveel mogelijk uit beeld gebleven als ze werd geinterviewd dus ik hoop zelf niet in beeld te komen)
Maar voor alle zekerheid, beschrijf jezelf even.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Mijn gestoorde vriendin komt zo bij IdolsVoor wie het ook kijkt, ze zingt "Toveren" van Herman van Veen
(ik ben zoveel mogelijk uit beeld gebleven als ze werd geinterviewd dus ik hoop zelf niet in beeld te komen)
Dat kun je toch zelf ook zien......kleurloos typje in domina outfit met blauwe naam boven haar hoofdquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor alle zekerheid, beschrijf jezelf even.![]()
Stijl rood haarquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef demins het volgende:
Maar voor alle zekerheid, beschrijf jezelf even.![]()
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rustquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef demins het volgende:
Poolen voor Nederland-Italie wel in SC Topic.
Blijf niet heen en weer rennen!
Nou, nou, zo'n kunst is het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt een zeldzaam talent...je lijkt wel een fotograferende lucky luke![]()
Ik denk dat het 1-0 wordtquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Anitra 2-3
Isabeau 1-0
Poolen kan tot het eerste fluitsignaal
nee, nog nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Is het al bekend wat voor film ze krijgen?
Beetje sjaggie, Henk??quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rust![]()
![]()
Ik schreef ook al in het andere topic dat ik gewoon een pleuris hekel heb aan voetbal en overal moet maar voetbal bij betrokken worden, dus daar wordt ik een beetje doodziek van.quote:
Nou, ik ook hoor, liggend op de bank met mn laptoppie op schoot, Idols op tv, pepernoten erbij, mn lieffies om me heen en mijn avond kan niet meer stuk...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben zich wel heel gezellig geïnstalleerd voor de film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |