Ik weet niet waarom, maar bij Rob zijn hoofd krijg ik nou niet echt zoiets van: "Dat lijkt me een leuke vent." Maar dat kan ook komen doordat ik hem gewoon een eikel vindt om hoe hij soms doet in hetquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat hoofd vind ik ook niet zoveel mis mee
Niet mijn type, maar heel onaantrekkelijk ook weer niet.
Gelukkig wel, wat zou Nederland toch een saai land zijn zonder onsquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, ja! Wat er precies misging zal de geschiedenisboekjes niet halen...
Maar dat het een Brabo betrof![]()
![]()
Een verbod vind ik tever gaan! Maar er ondubbelzinnig op afgerekend worden in het Servival Game, daar ben ik voor!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vindt het tijd worden voor een verbod op het cappen van tafkar.
Rob ziet er goed uit hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:26 schreef milagro het volgende:
Weet niet wat voor'n woordenboek jij hebt, maar in de mijne staan nog altijd geen plaatjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:23 schreef demins het volgende:
[..]
Bij de N. Maar wel een ander plaatje dan bij aardbei ben ik bang...![]()
Lieverd, als je nog wil stemmen, je mag me altijd om raad vragen!
Aardbei houdt van de Rob-benadering
LOL!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
[ nou ja dat been even buiten beschouwing gelaten]
berouw na de zonde!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet wat voor'n woordenboek jij hebt, maar in de mijne staan nog altijd geen plaatjes.![]()
Maar ik ga toch niet meer stemmen, daar ken ik de users niet goed genoeg voor.
Dat is nu net het probleem wat ik met die vent heb. Hij kijkt regelmatig eng uit z'n ogen. Vind hem een griezel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Rob ziet er goed uit hoor
die man is 44
hij kijkt soms wat eng uit zijn ogen maar verder heeft hij weinig te klagen
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem wat ik met die vent heb. Hij kijkt regelmatig eng uit z'n ogen. Vind hem een griezel.
Qua lichaam op zich kunnen veel mannen echter wel een voorbeeld aan hem nemen, Niets mis mee.
Duimzuigende dames dan? (ik wilde eerst 'duim' weglaten, maar dat gaat te verquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vindt het tijd worden voor een verbod op het cappen van tafkar.
zal zo de kettingzaag ff in m'n been zetten, trekt schijnbaar de chicks aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Qua lichaam op zich kunnen veel mannen echter wel een voorbeeld aan hem nemen, Niets mis mee.
Die opmerking gaat echt veel te verquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo de kettingzaag ff in m'n been zetten, trekt schijnbaar de chicks aan![]()
Neeeeeequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:35 schreef frizti het volgende:
Was het gelukt met je IE snaptnix?
Doet je het wel effe in bad ofzo geeft zo'n zootje op de keukenvloerquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo de kettingzaag ff in m'n been zetten, trekt schijnbaar de chicks aan![]()
Mwa! Chicks moet kunnen, vind ik!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die opmerking gaat echt veel te ver
Sorry, ik wilde je niet overstuur maken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neeeeee![]()
Beginnen wel meer problemen te ontstaan op m'n laptoppie. Vrees dus dat ik de filmavond als winslow installeeravond kan gaan gebruiken.
De "dames" schatten Rob 32 toen hij het huis in kwamquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
anders maken we er mokkels van?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa! Chicks moet kunnen, vind ik!![]()
MILF is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
anders maken we er mokkels van?
Maakt niet uit hoor. Jij kan er tenslotte ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde je niet overstuur maken.![]()
Hij kan ook voor 50+ door .....quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:38 schreef Dynabite het volgende:
[..]
De "dames" schatten Rob 32 toen hij het huis in kwam![]()
[afbeelding]
voortaan een goed ingerichte image maken he, waar al je mail en settings op een andere partitie staan. Ik ben in 2 minuut 40 weer terug in goede staat ...klik daarom wel eens een virusje aan om te kijken wat die doetquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Jij kan er tenslotte ook niets aan doen.![]()
Ben alleen momenteel goed in staat om m'n laptop trough the windows te gooien![]()
Hoeven van mij niet perse alleen maar moedertjes te zijnquote:
Als er iets mis gaat, gewoon de pc een dag terug zetten met systeem herstel. Dat kan sowieso ook welhelpen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Jij kan er tenslotte ook niets aan doen.![]()
Ben alleen momenteel goed in staat om m'n laptop trough the windows te gooien![]()
Mothers I Like to Fuckquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
MILF?Wil je dat even uitleggen aan opa?
Dat lijkt voor nu inderdaad afdoende te helpenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er iets mis gaat, gewoon de pc een dag terug zetten met systeem herstel. Dat kan sowieso ook welhelpen.
Jou had ik niks gevraagd!quote:
Dit is de openbare wegquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:55 schreef Zw0rld het volgende:
Dat er zo;n wenig ruimte zit tussen openbare weg en BB huis.
Of is het een prive weg
[afbeelding]
Ja duh, aan jou heb je wat. Kwaad isal geschied inmiddels:)quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
voortaan een goed ingerichte image maken he, waar al je mail en settings op een andere partitie staan. Ik ben in 2 minuut 40 weer terug in goede staat ...klik daarom wel eens een virusje aan om te kijken wat die doet![]()
Werkt ook ja, als je tenminste systeem herstel aan hebt staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er iets mis gaat, gewoon de pc een dag terug zetten met systeem herstel. Dat kan sowieso ook welhelpen.
En ik sta er nooit bij stil dat dat ook kan, omdat ik hem eerder altijd uit had staan. Maar na aanta keer alleen nog maar the blue screen of death te zien bij het opstarten en de bijbehorende installaties heb ik hem maar weer aangezet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Werkt ook ja, als je tenminste systeem herstel aan hebt staan.
Heb ik dus niet, want ik heb altijd teweinig ruimte op mijn hd's.
Ik vind hem een aardig uitgeleefde kop hebben voor een 44-jarige.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Rob ziet er goed uit hoor
die man is 44
hij kijkt soms wat eng uit zijn ogen maar verder heeft hij weinig te klagen
Ik heb systeemherstel altijd aan staan en ook al héél vaak nodig gehadquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ik sta er nooit bij stil dat dat ook kan, omdat ik hem eerder altijd uit had staan. Maar na aanta keer alleen nog maar the blue screen of death te zien bij het opstarten en de bijbehorende installaties heb ik hem maar weer aangezet.
HOquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja duh, aan jou heb je wat. Kwaad isal geschied inmiddels:)
Het dat wel met m'n mail en alle geinstalleerde programma's gedaan.
Maar dus niet m'n settings....![]()
Ach als de nood hoog is schakel ik gewoon om naar andr besturingssysteem hoor. Heb er niet voor niets 2 draaien. Voorlopig werkt de systeemherstel even afdoende, anders op later tijdstip maar weer opnieuw installeren.
Vind ik maar een gevaarlijke optie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb systeemherstel altijd aan staan en ook al héél vaak nodig gehad
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Joost en nog iemand spelen maar weer eens een potje backgammon
[afbeelding]
Keep up the good work!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Joost en nog iemand spelen maar weer eens een potje backgammon
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |