quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nou zo snel??
Mag het poppetje ietsjes kleiner trouwens? Net zoiets als ik nu in m'n avatar heb?
Ge bent echt een schatteke![]()
doet idd pijn om naar te kijken zo gluiperig en lelijk en dom is die.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. En Rob zorgt idd wel voor pijn en angst
Zeg op, met wat voor soort mensen ga jij in vredesnaam om?? Nou begin ik me pas echt zorgen te maken!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje voor je bezorgdheid, maar zo erg was het ook weer niet.![]()
Scan, ben ik heel erg lastig als ik vraag of het poppetje iets scherper mag? En ook ietwat hoger en naar links?quote:
Kom, kom, zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En het ergste is dat ik 'm nog eens redelijk 'lijkend' heb gekregen ook
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:09 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg op, met wat voor soort mensen ga jij in vredesnaam om?? Nou begin ik me pas echt zorgen te maken!![]()
En zegt hallo tegen zichzelf!quote:
Scan, hij is geweldigquote:
Ik ben bang dat ik ook geen woorden als 'neuken' mag gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn tieners wel wat meer gewend hoor.
Meer dan Rob??? Erger dan Rob??? Weerzinwekkender dan Rob???quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn tieners wel wat meer gewend hoor.
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook geen woorden als 'neuken' mag gebruiken
Lekker die kruidnoten uit de tuin waar Roel heeft staan pissen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeten ze het snel opeten voordat BB er wat van zegt.![]()
Veel zitten ook in zakjes hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:18 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Lekker die kruidnoten uit de tuin waar Roel heeft staan pissen.
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico op meer minpunten
[afbeelding]
Nope, het goede doel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:21 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft het juist. Henk Westbroek zong Sinterklaas wie kent hem niet.
Hij heeft een beter lijf dan Roel of Mennoquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Aaaahhhhh Roooooooooooooooobbbbb!!
Half naakt!!!
Ik hoop.....nee ik wens dat niemand toe...zelfs Rob niequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:21 schreef Bocaj het volgende:
Rob, dat is gewoon een puistje hoor...
Ook niet. Op het singletje staat "Henk en Henk"quote:
Bij de N. Maar wel een ander plaatje dan bij aardbei ben ik bang...quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.Wat betekent het eigenlijk? Even mijn woordenboek erbij!
Nope henk Westbroek. met nog een henkquote:
sjit jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet. Op het singletje staat "Henk en Henk"
Nu alleen nog zijn hoofd eraf knippen en dan krijgt ie van mij een voldoende.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft een beter lijf dan Roel of Menno
henk en henk, niet henk westbroekquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nope henk Westbroek.
henk & henk sinterklaas wie kent hem niet 1982-12-04
Correct!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet. Op het singletje staat "Henk en Henk"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
henk en henk, niet henk westbroek
sjongejonge wil me verbeteren en gaat de fout in ... zeker een brabo he?
ja joh....... dacht ook te weten dat het henk westbroek was en had dus begin al in getypt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
henk en henk, niet henk westbroek
sjongejonge wil me verbeteren en gaat de fout in ...zeker een brabo he?
Dat hoofd vind ik ook niet zoveel mis meequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu alleen nog zijn hoofd eraf knippen en dan krijgt ie van mij een voldoende.![]()
Hup een naald erin en leegknijpenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:23 schreef Aventura het volgende:
een steenpuist.
happen?quote:
Harder flugel, vind ie vast lekkerquote:
Altijdquote:
Henk Westbroek en Henk Temmingquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nope henk Westbroek. met nog een henk
Ik vindt het tijd worden voor een verbod op het cappen van tafkar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico op meer minpunten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat hoofd vind ik ook niet zoveel mis mee
Niet mijn type, maar heel onaantrekkelijk ook weer niet.
yep en welke band begeleid ze? de rest van het goede doelquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Henk Westbroek en Henk Temming
henk Temmink waarschijnlijk die is ook uit het Goede Doelquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nope henk Westbroek. met nog een henk
Ja, ja! Wat er precies misging zal de geschiedenisboekjes niet halen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja joh....... dacht ook te weten dat het henk westbroek was en had dus begin al in getypt.
Copy/paste van nummer en verrek... klopte niet![]()
ik verlaat ff wijselijk de discussie ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, ja! Wat er precies misging zal de geschiedenisboekjes niet halen...
Maar dat het een Brabo betrof![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |