ze is ook al 28quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Ze heeft een oude kop, voor iemand van 25. Dikke wallen en te veel zonnebank(rimpels)![]()
Ik zie wel wat jij bedoelt bij Ingrid. Zou ook zeker geen nee zeggen tegen haar figuur.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over smaak valt eigenlijk helemaal niet te twistenik zie dat guitige en ondeugende juist wel en ze kan best mooi stralen.
Ik vind haar borsten trouwens wel erg mooi, de meeste 'nep borsten' zien er ook zo uit en bij haar valt dat volgens mij reuze mee.
ja op site stond 27 maar toen ze jarig was vertelde ze an iedereen dat ze 28 werd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow 27 zie ik staan![]()
Maar dan nog.
Ik vind haar ronde vormen erg mooi. Maar ik vind Dido ook erg mooi en die is super slank, totaal ander figuur, maar het belangrijkst is toch dat het bij diegene past.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:03 schreef MissX het volgende:
[..]
ja op site stond 27 maar toen ze jarig was vertelde ze an iedereen dat ze 28 werd.
maar der huid is wel beetje oud, maar toch vind ik haar werl mooi
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidoniaquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind haar ronde vormen erg mooi. Maar ik vind Dido ook erg mooi en die is super slank, totaal ander figuur, maar het belangrijkst is toch dat het bij diegene past.
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:
Lekker vet eten met die Rob gooit weer een flinke scheut olijfolie erbij
Ze wil het graag goed doen en verder verveelt zich heel erg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het ronduit irritant hoe Lieske die sigaretten zit te draaien.
Elke keer als ik inschakel zit ze het weer te doen whaha, en dan met een manier alsof ze een teerbreekbaar poppetje behandeld, zo precies
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidonia
Dat was ik!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidonia
Ook halve wegen het bakken het wordt mij allemaal veel te vet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heerlijkdoe ik ook altijd
Oja, hoi aan iedereen
Idd, daar heb ik ook al aan gedachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik zou het een leuke stunt vinden als BB vanavond roddelsessies laat zien ipv een film.
ja leuk Menno & zijn slachtofferrol:(quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:16 schreef TRiXeS het volgende:
Idd, daar heb ik ook al aan gedachtWat ook wel leuk zou zijn is dat ze een "film" laten zien van hoe erg Menno is afgezeken, getreiterd is en hoe moeilijk hij het had
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
zo en nu de mayo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |