Lijkt mij wel een beetje gevaarlijk, dan durven ze helemaal niets meer te zeggen en zakt de boel in.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik zou het een leuke stunt vinden als BB vanavond roddelsessies laat zien ipv een film.
Ik kauw ook regelmatig op mijn onderlip, maar bekijk mezelf dan nooit in de spiegel. Sinds ik het Ingrid zie doen denk ik er ook over om ermee op te houden: ziet er niet uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:47 schreef Muerte het volgende:
Als ze niet zo raar met haar mond aan het trekken is, zoals hier, ziet ze er gewoon goed uit vind ik
Op het eerste opzicht is het wel een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid een erg mooie vrouw. Ze ziet er alleen wat oud uit voor haar leeftijd en ze is compleet geschift. Maar dan vind ik het nog steeds een mooie vrouw.
voor de stamppot?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:48 schreef Day het volgende:
Rob gebruikt elke dag gewoon 1 pak boter bij het koken.![]()
Haar humor kan ik wel waarderen (op het kaalscheren na dan), ze is gewoon niet zon tja, meisjesmeisje. Gezien de humor dan. Kwa uiterlijk isset natuurlijk wel een meisjemeisje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op het eerste opzicht is het wel een mooie vrouw.
Maar zodar die mond opengaat is dat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Zelden zo'n lomp mens gezien. (tafel van 1: weet niet tot hoever die gaat)
En dan ook nog die duim de hele dag in d'r waffel. Vreemd gedrag. Raar gevoel voor humor.
Uiterlijk is ok, maar totaal plaatje![]()
Ik kreeg vorige week ook een paar x de indruk dat haar genegenheid ook meer voortkwam uit nominatie/exit angst en niet dat ze echt verkikkerd op Roel was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:46 schreef regenworm het volgende:
Krijg een beetje het idee dat Dido langzaam aan roel aan het los laten is.
Ach, op iedereen is wel iets aan te merken, zeker als je zoals in dit geval 24 uur per dag door een vergrootglas wordt bekeken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op het eerste opzicht is het wel een mooie vrouw.
Maar zodar die mond opengaat is dat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Zelden zo'n lomp mens gezien. (tafel van 1: weet niet tot hoever die gaat)
En dan ook nog die duim de hele dag in d'r waffel. Vreemd gedrag. Raar gevoel voor humor.
Uiterlijk is ok, maar totaal plaatje![]()
Ik blijf zeggen dat dit duo irl NOOIt op elkaar gevallen zou zijn. Ik geef ze precies een maand buiten het huis en dat is dan nog ruim genomen. Ze hebben niks, maar dan ook echt niks met elkaar gemeen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week ook een paar x de indruk dat haar genegenheid ook meer voortkwam uit nominatie/exit angst en niet dat ze echt verkikkerd op Roel was.
Dido is gewoon een beetje aandachtsgeil en dan m.n. van de mannen![]()
De nominatiegeilheid begint langzaam weg te gaan bij dido.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week ook een paar x de indruk dat haar genegenheid ook meer voortkwam uit nominatie/exit angst en niet dat ze echt verkikkerd op Roel was.
Dido is gewoon een beetje aandachtsgeil en dan m.n. van de mannen![]()
Ik vind een maand nogal aan de veilige kantquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Day het volgende:
Ik blijf zeggen dat dit duo irl NOOIt op elkaar gevallen zou zijn. Ik geef ze precies een maand buiten het huis en dat is dan nog ruim genomen. Ze hebben niks, maar dan ook echt niks met elkaar gemeen.
Grappig dat mensen zo'n verschillende smaak kunnen hebben... Ik vind haar standaard wat betreft blond koppie en zonnebankhuid (wat ik niet per definitie lelijk vind trouwens). Ik vind haar qua lichaam ook standaard, met als negatieve uitschieter die neptieten. En qua gezicht - wat mijn belangrijkste norm is denk ik - vind ik haar domweg lelijk, ook als ze geen rare bekken trekt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]eindelijk iemand met verstand van schoonheid die het met me eens is
Kom je hier gezellig langsquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Afspraak vanavond gaat niet door helaas. Dus Corpse Bride kijken wordt het volgende weekend.
Nou ja, dan slinger ik de huisbios wel aan.
dronken voeren, dan gaat hij vanzelf wel weer iets fout doen, iemand een duw geven of een zender op een hoofd slaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:54 schreef regenworm het volgende:
De nominatiegeilheid begint langzaam weg te gaan bij dido.
Had dit wel verwacht maar ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Op welke manier krijgt roel de schop?
Over smaak valt eigenlijk helemaal niet te twistenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:55 schreef Lkw het volgende:
Grappig dat mensen zo'n verschillende smaak kunnen hebben... Ik vind haar standaard wat betreft blond koppie en zonnebankhuid (wat ik niet per definitie lelijk vind trouwens). Ik vind haar qua lichaam ook standaard, met als negatieve uitschieter die neptieten. En qua gezicht - wat mijn belangrijkste norm is denk ik - vind ik haar domweg lelijk, ook als ze geen rare bekken trekt.
Okee, als ze niet zo'n gemeen en geschift karakter zou hebben, zou ik misschien nog wat guitigs in haar gezicht kunnen zien, maar nu niet.
Maar ja, laat maar. Opvallend alleen, die verschillende opvattingen over wat 'schoonheid' is![]()
Beetje laat voor nu. Als ik dan bij jou ben kan ik zowat recht door naar bedquote:
De kans dat het vanavond tussen dido en roel voorbij is lijkt mij groot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:55 schreef Wup het volgende:
[..]
dronken voeren, dan gaat hij vanzelf wel weer iets fout doen, iemand een duw geven of een zender op een hoofd slaan
en dan is Dido er helemaal klaar mee;)
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Ze heeft een oude kop, voor iemand van 25. Dikke wallen en te veel zonnebank(rimpels)quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over smaak valt eigenlijk helemaal niet te twistenik zie dat guitige en ondeugende juist wel en ze kan best mooi stralen.
Ik vind haar borsten trouwens wel erg mooi, de meeste 'nep borsten' zien er ook zo uit en bij haar valt dat volgens mij reuze mee.
ze is ook al 28quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind haar geen mooi gezicht hebben. Ze heeft een oude kop, voor iemand van 25. Dikke wallen en te veel zonnebank(rimpels)![]()
Ik zie wel wat jij bedoelt bij Ingrid. Zou ook zeker geen nee zeggen tegen haar figuur.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over smaak valt eigenlijk helemaal niet te twistenik zie dat guitige en ondeugende juist wel en ze kan best mooi stralen.
Ik vind haar borsten trouwens wel erg mooi, de meeste 'nep borsten' zien er ook zo uit en bij haar valt dat volgens mij reuze mee.
ja op site stond 27 maar toen ze jarig was vertelde ze an iedereen dat ze 28 werd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow 27 zie ik staan![]()
Maar dan nog.
Ik vind haar ronde vormen erg mooi. Maar ik vind Dido ook erg mooi en die is super slank, totaal ander figuur, maar het belangrijkst is toch dat het bij diegene past.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:03 schreef MissX het volgende:
[..]
ja op site stond 27 maar toen ze jarig was vertelde ze an iedereen dat ze 28 werd.
maar der huid is wel beetje oud, maar toch vind ik haar werl mooi
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidoniaquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind haar ronde vormen erg mooi. Maar ik vind Dido ook erg mooi en die is super slank, totaal ander figuur, maar het belangrijkst is toch dat het bij diegene past.
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:
Lekker vet eten met die Rob gooit weer een flinke scheut olijfolie erbij
Ze wil het graag goed doen en verder verveelt zich heel erg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het ronduit irritant hoe Lieske die sigaretten zit te draaien.
Elke keer als ik inschakel zit ze het weer te doen whaha, en dan met een manier alsof ze een teerbreekbaar poppetje behandeld, zo precies
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidonia
Dat was ik!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dido vind ik echt 3x niets, iemand schreef het toen al met die salsa avond. Maar ze is net zo een tante Sidonia
Ook halve wegen het bakken het wordt mij allemaal veel te vet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heerlijkdoe ik ook altijd
Oja, hoi aan iedereen
Idd, daar heb ik ook al aan gedachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik zou het een leuke stunt vinden als BB vanavond roddelsessies laat zien ipv een film.
ja leuk Menno & zijn slachtofferrol:(quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:16 schreef TRiXeS het volgende:
Idd, daar heb ik ook al aan gedachtWat ook wel leuk zou zijn is dat ze een "film" laten zien van hoe erg Menno is afgezeken, getreiterd is en hoe moeilijk hij het had
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
zo en nu de mayo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |