en een krat bier extra.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat volgens mij over niet bestelde sigaretten?
En dan nog met die bekakte klotestem.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Wup het volgende:
knotsen, mompel, knotsen, mompel, knotsen
zeikventje
misschien heeft iemand anders ze wel gewoon verstoptquote:
Ze is bezorgd dat hij alleen komt te staan. Rob trekt nu heel erg met Roel op (en krijgt Dido er vanzelf bij). Joost is natuurlijk niet echt welkom bij Roel, dus aansluiting bij die groep valt weg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:13 schreef Djoj het volgende:
[..]
What's up dan met Joost, heb ff in de streamverslagen gekeken maar staat niets over Joost...
Of ging het over Menno, dattie hem mist?
ja dat valt natuurlijk ook niet mee om dat te regelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:30 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat die man voor Chantal niet meer door ging, maar ze zijn er toch nog steeds mee bezig.
helemaal niet!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Wup het volgende:
knotsen, mompel, knotsen, mompel, knotsen
zeikventje
Ik las het ook al...vind het een beetje ziek als ik eerlijk ben. What's next? Een drugsverslaafde die gaat afkicken in het huis of iemand met een hoogst besmettelijke ziekte en dan eens kijken wie er allemaal besmet raken? Een abortus leek haar ook wel wat....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef woestijnroos het volgende:
Mummie van de Tonnekreek wil volgende BB met euthanasie of abortus, dat wijf is echt gestoord !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |