Ben je er nu nog?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:06 schreef DaMook het volgende:
snel nog een tvptje voor ik echt wegga
nee hoor je wordt helemaal niet gedwongen, je doet het namelijk zelfquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:06 schreef remlof het volgende:
word ik nu ook gedwongen om in PUB te gaan posten?
Ja jij ook nuquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:06 schreef remlof het volgende:
word ik nu ook gedwongen om in PUB te gaan posten?
oh ja... maar alle ONZ topics zijn dicht voor mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
nee hoor je wordt helemaal niet gedwongen, je doet het namelijk zelf
Lieve mensen hier?? Weet je dat wel zekerquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja jij ook nu
Zijn lieve mensen hier![]()
Ja en de nieuw topic knop is ook stukquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
oh ja... maar alle ONZ topics zijn dicht voor mij
Waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
oh ja... maar alle ONZ topics zijn dicht voor mij
vergeleken met onzquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lieve mensen hier?? Weet je dat wel zeker
Neu ben net wakkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:34 schreef Messenga het volgende:
Ben je al uitgelaten ?
http://www.lge.com/support/software_gcsc.jspquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:05 schreef Chanandler het volgende:
Probleem met LG DVD Writer
Help mij alsjeblieft
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
nee zijn naar de meet & greet met sinterklaas
In Sneekquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
nee zijn naar de meet & greet met sinterklaas
Oquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
dat kan niet, hij is nu in arnhem!
Hij kwam aan in Sneekquote:
Op z'n paard?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
en toen ging hij overal heen enzo, je weet toch
als pedo's hier niet mogen komen blijft er nie zo gek veel meer van PUB over m.i.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:39 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ ouwe pedo ga eens weg uit PUB, kinderlokker dat je bent
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
als pedo's hier niet mogen komen blijft er nie zo gek meer van PUB over m.i.
shhhhttquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:39 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ ouwe pedo ga eens weg uit PUB, kinderlokker dat je bent
Sinterklaas was vanmiddag in Dokkum he? Niet in den helder en arnhem in sneek en al die andere pauperplaatsenquote:
Die van vanmiddag bedoel jequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe lang was die laatste ban van je ook alweer![]()
Dokkumquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
Sinterklaas was vanmiddag in Dokkum he? Niet in den helder en arnhem in sneek en al die andere pauperplaatsen![]()
![]()
heb je er al weer eentjequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van vanmiddag bedoel je
een maand
Jaquote:
linkquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van vanmiddag bedoel je
een maand
nog geen tijd doen, ga ik morgen doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
en het mailen van je tieten helpt niet ?
moet je voor die tijd wel ff tieten kwekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nog geen tijd doen, ga ik morgen doen
Vanavnod feest met veel bier en frituur, dus dat komt goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je voor die tijd wel ff tieten kweken![]()
en het bewsute topic?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
En dan onderin ergens![]()
True..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik deed niks fout![]()
hypocriete kutmods in ONZ
quote:
Kloonquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
opvallend: ik ben allen in de PUB SC te vinden als Dribbel van ONZ gebanned is
Gezellig tochquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
opvallend: ik ben allen in de PUB SC te vinden als Dribbel van ONZ gebanned is
AMDquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Alles goed menschen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, kijk maar naar mn blauwe ballen
Ze hebben me relteam topic gelocked, en net nu ik vandaag een nieuwe wilde openenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgesn mij heeft iedereen uit Dribbels rel team een note gekregen waarin het lidmaatschpa word vermeld
Hoelan zouden ze naar de user candarel hebben gezocht?
Laat alexxxx er eentje openenequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze hebben me relteam topic gelocked, en net nu ik vandaag een nieuwe wilde openen![]()
Alleen omdat die kutklonknewbie weigerde de OP te veranderenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laat alexxxx er eentje openene
I know, gelezenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alleen omdat die kutklonknewbie weigerde de OP te veranderen![]()
Waar is je marianne avatarquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo..
nee man, daar gaan mn mod aspiratiesquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laat alexxxx er eentje openene
je zegt het zelf alquote:
Weg, opgerot van internet gewoon compleet ervandoor.........quote:
Is het uit?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weg, opgerot van internet gewoon compleet ervandoor.........
Ja hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:59 schreef Fwnk het volgende:
Alles goed Dribbel?
Wat ook in mij opkwamquote:
Ik heb gestemdquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee man, daar gaan mn mod aspiratiesiedereen heer al gestemd bij het onderdeel crew: beste mogelijke kandidaat moderator: Alexxxxx?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe het niet gauw hoor maar misschien zegt dit genoegze kan barsten sorry maar hier heb ik dus geen flikker aan
Ik zie het niet goed, maar is zeker niet belangrijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe het niet gauw hoor maar misschien zegt dit genoegze kan barsten sorry maar hier heb ik dus geen flikker aan
Jaquote:
ff uitleg,ik ben niet zo snel van begripquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben je dankbaarquote:
weet je wat neem bij nader inzien toch maar cola meequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even wat drinken halen voor mij en een maat
roggebroodquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar
ook vor jou geld: pak EuroShopper toast kun je af komen halen bij mij thuis
Geld voor iedereen die ip me stemd: gratis pak toast, rol beschuit of pakje roggebrood
Voor mij een pilskequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even wat drinken halen voor mij en een maat
Dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
weet je wat neem bij nader inzien toch maar cola mee
quote:
heee jij woont in fryslânquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar
ook vor jou geld: pak EuroShopper toast kun je af komen halen bij mij thuis
Geld voor iedereen die ip me stemd: gratis pak toast, rol beschuit of pakje roggebrood
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even alle CD's van 3 Doors Down aan het backuppen
Herfstbokjequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ (hier op weg naar het verkleedpartijtje van z'n 11 jarige buurmeisje)
[afbeelding]
Ja verdomme, nu kan ik die date met Imberr wel vergetenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ (hier op weg naar het verkleedpartijtje van z'n 11 jarige buurmeisje)
[afbeelding]
Grolsch danquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Ik heb H-J of Grolsch
mag wel hoorquote:
Damn, k ben echt fan van jequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
mag wel hoor, backup je ook gelijk good charlotte, simple plan en blink 182
![]()
good charlotte is kutquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
mag wel hoor, backup je ook gelijk good charlotte, simple plan en blink 182
![]()
Of brandquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Klonk het volgende:
echte kerels drinken Palm
* Klonk checkt het kratje in de koelkast
Die kwam ik hier pas ook tegen, waren vast in de bonus of zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Klonk het volgende:
echte kerels drinken Palm
* Klonk checkt het kratje in de koelkast
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Alexxxxx&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja verdomme, nu kan ik die date met Imberr wel vergeten![]()
1 kratje trek k welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 kratje voor
ik importeer ze uit Belgiequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die kwam ik hier pas ook tegen, waren vast in de bonus of zo![]()
Dat heb ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
mag wel hoor, backup je ook gelijk good charlotte, simple plan en blink 182?
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Alexxxxx&btnG=Google+zoeken&meta=de 2e hit...
WaaR?quote:
*bekendquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:13 schreef Klonk het volgende:
Kennen jullie kut koters ZZ Top, of is dat onbekend terrein voor jullie ?
(Opa Klonk vraag)
die pauper band ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:13 schreef Klonk het volgende:
(Opa Klonk vraag)
baarden en hotrods zijn OKquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:13 schreef Klonk het volgende:
(Opa Klonk vraag)
ja, en?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:13 schreef Klonk het volgende:
(Opa Klonk vraag)
Van Den Helderquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van Den Helder
Naar Hellevoetsluis
Afstand 187,5 km.
Reisduur 02:16
Mwah k drink hier wel een biertje
Delftquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
! Jullie wonen allemaal zo ver weg
heb jij ook zon geile baard?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
wtf
Ze hebben stoere baarden
[afbeelding]
en een toffe auto
[afbeelding]
okay ze zijn wel cutequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
wtf
Ze hebben stoere baarden
[afbeelding]
en een toffe auto
[afbeelding]
ah gutquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon ff weten of jullie je klassiekers kennen![]()
Offspringquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
ah gut
met welke bands ben jij grootgeworden?![]()
alweer?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Dag menschen ik ga nu W:
quote:
Gabberpietquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef Boeman het volgende:
Alexxxxxxxxx ook niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, mocht niet van m'n vriendin, kriebelde bij het beffen![]()
* Klonk is van 1971quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
ah gut
ik welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, mocht niet van m'n vriendin, kriebelde bij het beffen![]()
neen, dus ik smokkel regelmatig naar 5 millimeterquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef Klonk het volgende:
word dat ook gemeten ?
Ik vroeg wie dat waren, pakte ze heel snel een andere afbeelding en gevolg door: Oow dat waren gewoon paar vrienden van me.. en nu is ze ook nog eens offline zonder wat tegen me te zeggenquote:
Als je goed ziet, links boven, marianna rechts boven iemand anders gevolg door een ♥ en daarna nog 2..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet goed, maar is zeker niet belangrijk
Check regel boven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ff uitleg,ik ben niet zo snel van begrip
ik vond dat baardaap grappigerquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat topic op fok, aapof herken je de spelfouten niet?
(':
Damn, dat wordt eens ff goed zuipen vanavond!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vroeg wie dat waren, pakte ze heel snel een andere afbeelding en gevolg door: Oow dat waren gewoon paar vrienden van me.. en nu is ze ook nog eens offline zonder wat tegen me te zeggennah dat zegt voor mij al meer dan genoeg toch?
![]()
Maar goed, zijn meer vrouwen dan kerken![]()
Okee, zal ik doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Damn, dat wordt eens ff goed zuipen vanavond!![]()
Wij zuipen voor Speedyquote:
Sinterklaas?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt hier net een hoeren stervende kankerfanfare voorbij, en wat een pokkeherrie maken ze zeg bahbahbah en ze blijven bezig
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben weer terug uit Duitsland![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Damn, dat wordt eens ff goed zuipen vanavond!![]()
quote:
En waar mag dat zijn?quote:
Sinterklaas had een cadeautje voor mij achter gelaten.:') Kutpaard van m, sta ik bijna in de stront van dat beest.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt hier net een hoeren stervende kankerfanfare voorbij, en wat een pokkeherrie maken ze zeg bahbahbah en ze blijven bezig
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Sinterklaas had een cadeautje voor mij achter gelaten.:') Kutpaard van m, sta ik bijna in de stront van dat beest.![]()
Heeeeeeeeeelemaal in het noordenquote:
K woon ook in het noordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeelemaal in het noorden
Bij Assen in de buurt ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeelemaal in het noorden
En waar's da?quote:
K woon in het linker noorden, aan het gefatsoeneerde deel van NLquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:jij ook in het noorden?
FEEST!
Laat maar zeggen nog 25 km boven leeuwarden
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K woon in het linker noorden, aan het gefatsoeneerde deel van NL
Van Den Helderquote:
wat is je puntquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van Den Helder
Naar Delft
Afstand 146,9 km.
Reisduur 01:47
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van Den Helder
Naar Delft
Afstand 146,9 km.
Reisduur 01:47
![]()
Ergens midden in de weilanden bij de koeienquote:
Dat het donker is..quote:
welk weiland, want da doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ergens midden in de weilanden bij de koeien
Morgen is goedquote:
*duwt B&J in die gapende mond*quote:
kheb beneden een pot staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
*duwt B&J in die gapende mond*
Hallum?quote:Ik werk al een aantal maanden in het magazijn van een toast/beschuit/paneermeel/roggebrood-fabriek.
*Meldt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kheb beneden een pot staan.
Maar die blijft dicht tot mn vriendje er is
Bij het meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
welk weiland, want da doe ik ook altijd
Eetsmakelijkquote:
Prinsesquote:
St Jabikquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:jij ook in het noorden?
FEEST!
Laat maar zeggen nog 25 km boven leeuwarden
Wie?? Ik??quote:
nee, das de buurman, heb ik ook 3 dagen gewerkt, waarvan 1 dag in de smoeltjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
grappig![]()
jullie maken toch ook die smoeltjes?
En wij ons maar afvragen waar iedereen was vandaag..quote:
Klikquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben ook stiekem beland op mijn bureau stoelgoede avond !
Woon je ook in hallum?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, das de buurman, heb ik ook 3 dagen gewerkt, waarvan 1 dag in de smoeltjes
hedde ge sinterkloas oak sjien vendoag?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben ook stiekem beland op mijn bureau stoelgoede avond !
WBquote:
ik kom er soms, getuige de foto...quote:
hoe spreek jij kut uit?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Joa gek zoe stom, whehe zag je allemaal dikke vrouwen met kleine kinderen naar sinterklaas kijken like n00bswhehe en ze stonden me hendig kut in de weg de ganst ijd :/
K vin hem tegenvallenquote:
jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom er soms, getuige de foto...
En de mooiste trekker die ik ooit op de foto heb gezet, komt uit Dokkum. Zien?
Wat voor soeppieee?quote:
Ben je zelf ook gaan kijken ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Joa gek zoe stom, whehe zag je allemaal dikke vrouwen met kleine kinderen naar sinterklaas kijken like n00bswhehe en ze stonden me hendig kut in de weg de ganst ijd :/
T was bij je in de straat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net ff ''Probleemwijken'' gekeken
Nee, Den Bosch en Eindhoven, en Leeuwarden geloof ikquote:
Die zga ik wel hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar (de niet vermoorde, maar terecht ter dood veroordeelde) Bonifacius ziet ie niet staan
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, Den Bosch en Eindhoven, en Leeuwarden geloof ik![]()
Ik heb weer een hoop nieuwe scheldwoorden geleerd
kankerkachelquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net ff ''Probleemwijken'' gekeken
ah okquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Net als kut, ja gek kijk he. D
e groente afdeling ligt dicht bij de kassa's en 5m van de kassa's vandaan kwamen zo harmonie langs
Maar onder zat sinterklaas werd me verteld.
Pizza?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
cup a soup, weet niet welke..mamma maakt het ff
en vanavond ga ik italiaans eten dacht ik
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee nee, dat was geen compliment. dat weet je zelf ook.
er moet iets gedaan worden aan dat onderschrift van jou![]()
(ik ben pissig, snap je dat niet?)
waar heb je DB en Lwrd vandaan? Vooral die laatste interesseert mequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, Den Bosch en Eindhoven, en Leeuwarden geloof ik![]()
Ik heb weer een hoop nieuwe scheldwoorden geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |