ah gutquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon ff weten of jullie je klassiekers kennen![]()
Offspringquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
ah gut
met welke bands ben jij grootgeworden?![]()
alweer?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Dag menschen ik ga nu W:
quote:
Gabberpietquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef Boeman het volgende:
Alexxxxxxxxx ook niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, mocht niet van m'n vriendin, kriebelde bij het beffen![]()
* Klonk is van 1971quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
ah gut
ik welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nee, mocht niet van m'n vriendin, kriebelde bij het beffen![]()
neen, dus ik smokkel regelmatig naar 5 millimeterquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef Klonk het volgende:
word dat ook gemeten ?
Ik vroeg wie dat waren, pakte ze heel snel een andere afbeelding en gevolg door: Oow dat waren gewoon paar vrienden van me.. en nu is ze ook nog eens offline zonder wat tegen me te zeggenquote:
Als je goed ziet, links boven, marianna rechts boven iemand anders gevolg door een ♥ en daarna nog 2..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet goed, maar is zeker niet belangrijk
Check regel boven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ff uitleg,ik ben niet zo snel van begrip
ik vond dat baardaap grappigerquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat topic op fok, aapof herken je de spelfouten niet?
(':
Damn, dat wordt eens ff goed zuipen vanavond!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vroeg wie dat waren, pakte ze heel snel een andere afbeelding en gevolg door: Oow dat waren gewoon paar vrienden van me.. en nu is ze ook nog eens offline zonder wat tegen me te zeggennah dat zegt voor mij al meer dan genoeg toch?
![]()
Maar goed, zijn meer vrouwen dan kerken![]()
Okee, zal ik doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Damn, dat wordt eens ff goed zuipen vanavond!![]()
Wij zuipen voor Speedyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |