Ja hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:59 schreef Fwnk het volgende:
Alles goed Dribbel?
Wat ook in mij opkwamquote:
Ik heb gestemdquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee man, daar gaan mn mod aspiratiesiedereen heer al gestemd bij het onderdeel crew: beste mogelijke kandidaat moderator: Alexxxxx?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe het niet gauw hoor maar misschien zegt dit genoegze kan barsten sorry maar hier heb ik dus geen flikker aan
Ik zie het niet goed, maar is zeker niet belangrijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe het niet gauw hoor maar misschien zegt dit genoegze kan barsten sorry maar hier heb ik dus geen flikker aan
Jaquote:
ff uitleg,ik ben niet zo snel van begripquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben je dankbaarquote:
weet je wat neem bij nader inzien toch maar cola meequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even wat drinken halen voor mij en een maat
roggebroodquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar
ook vor jou geld: pak EuroShopper toast kun je af komen halen bij mij thuis
Geld voor iedereen die ip me stemd: gratis pak toast, rol beschuit of pakje roggebrood
Voor mij een pilskequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even wat drinken halen voor mij en een maat
Dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
weet je wat neem bij nader inzien toch maar cola mee
quote:
heee jij woont in fryslânquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar
ook vor jou geld: pak EuroShopper toast kun je af komen halen bij mij thuis
Geld voor iedereen die ip me stemd: gratis pak toast, rol beschuit of pakje roggebrood
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even alle CD's van 3 Doors Down aan het backuppen
Herfstbokjequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ (hier op weg naar het verkleedpartijtje van z'n 11 jarige buurmeisje)
[afbeelding]
Ja verdomme, nu kan ik die date met Imberr wel vergetenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:
Dribbel_ (hier op weg naar het verkleedpartijtje van z'n 11 jarige buurmeisje)
[afbeelding]
Grolsch danquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Ik heb H-J of Grolsch
mag wel hoorquote:
Damn, k ben echt fan van jequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
mag wel hoor, backup je ook gelijk good charlotte, simple plan en blink 182
![]()
good charlotte is kutquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
mag wel hoor, backup je ook gelijk good charlotte, simple plan en blink 182
![]()
Of brandquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Klonk het volgende:
echte kerels drinken Palm
* Klonk checkt het kratje in de koelkast
Die kwam ik hier pas ook tegen, waren vast in de bonus of zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Klonk het volgende:
echte kerels drinken Palm
* Klonk checkt het kratje in de koelkast
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Alexxxxx&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja verdomme, nu kan ik die date met Imberr wel vergeten![]()
1 kratje trek k welquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daar heb ik maar 1 kratje voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |