Ja hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:59 schreef Fwnk het volgende:
Alles goed Dribbel?
Wat ook in mij opkwamquote:
Ik heb gestemdquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee man, daar gaan mn mod aspiratiesiedereen heer al gestemd bij het onderdeel crew: beste mogelijke kandidaat moderator: Alexxxxx?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe het niet gauw hoor maar misschien zegt dit genoegze kan barsten sorry maar hier heb ik dus geen flikker aan
Ik zie het niet goed, maar is zeker niet belangrijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe het niet gauw hoor maar misschien zegt dit genoegze kan barsten sorry maar hier heb ik dus geen flikker aan
Jaquote:
ff uitleg,ik ben niet zo snel van begripquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben je dankbaarquote:
weet je wat neem bij nader inzien toch maar cola meequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even wat drinken halen voor mij en een maat
roggebroodquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar
ook vor jou geld: pak EuroShopper toast kun je af komen halen bij mij thuis
Geld voor iedereen die ip me stemd: gratis pak toast, rol beschuit of pakje roggebrood
Voor mij een pilskequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben even wat drinken halen voor mij en een maat
Dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
weet je wat neem bij nader inzien toch maar cola mee
quote:
heee jij woont in fryslânquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar
ook vor jou geld: pak EuroShopper toast kun je af komen halen bij mij thuis
Geld voor iedereen die ip me stemd: gratis pak toast, rol beschuit of pakje roggebrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |