Dus je komt? of niet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:57 schreef Sjengdanny het volgende:
Lijkt me best leuk, maar weet niet of broertje Maikuuul ook mee wilt, want ik heb OV en hij niet![]()
wat houdt je dan tegen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb OV dus ik wel mogelijk !
Twijfel
hoeveel limbo's limburgers komen er dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:25 schreef Eix het volgende:
TLK, als je komt kunnen we samen met Snopp treinen.![]()
Ik en Snopp tot nu toe volgens mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoeveel limbo's limburgers komen er dan?![]()
Kom op, je kunt vast wel met reductie met snop meerijden ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Maar gek Lollerdam, das me hendig ver weg
maar als snopp en eix en vielleicht tlk ook kunnen, waarom U dan nie?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil eventueel ook wel via Den Haag reizen, dat je dan 40% korting hebtquote:
kunnen we wel maastricht lullenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ich kèn auch waal Mêstreechs heur.quote:Op zondag 13 november 2005 00:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kunnen we wel maastricht lullen
ja, dat is behoorlijk andersquote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ich kèn auch waal Mêstreechs heur.Bie de Appie vlakbie t Vriethof lèts een half oer mit dat kassa mèèdje sjtoan wauwele omdat zo'n Belgische madam neit kos pinne, en dus môs goan pinnen boete.
Hoewel Maastrichts wel een iets anders dialect is dan het Zittisj...![]()
![]()
Ja, toen dat kassa miepje lekker begon te kletsen vond ik het eerst ff een vaag dialect, maar kon het wel verstaan en terug antwoorden.quote:
ik kan ook andere dialecten verstaan uit limburgquote:Op zondag 13 november 2005 11:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, toen dat kassa miepje lekker begon te kletsen vond ik het eerst ff een vaag dialect, maar kon het wel verstaan en terug antwoorden.![]()
![]()
![]()
PUB SlowChat 439 | Goeiemiddag!quote:Op zondag 13 november 2005 14:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoi
Best planquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Boeman het volgende:
Waar spreken we trouwens af op het CS? Bij de FRS bijv.?
Ik zal met een groot spandoek in de aankomst hal staanquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef Boeman het volgende:
Waar spreken we trouwens af op het CS? Bij de FRS bijv.?
daar bij die kaartautomaten etc? of bedoel je gewoon in de gang/hal met winkels etcquote:Op zondag 13 november 2005 14:36 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik zal met een groot spandoek in de aankomst hal staan?
Gewoon in het middenquote:Op zondag 13 november 2005 14:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar bij die kaartautomaten etc? of bedoel je gewoon in de gang/hal met winkels etc
Dude, ik wil eigenlijk wel een foto van jouquote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij de swirls
Hmm die zal wel dicht zijn in de winter
quote:Op zondag 13 november 2005 15:06 schreef Talena het volgende:
[..]
Dude, ik wil eigenlijk wel een foto van jou
Wie ben jij eigenlijk?
quote:Op zondag 13 november 2005 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
FOK!Userfoto's #195
Brakheid
Ik vind je wel cute hoorquote:Op zondag 13 november 2005 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben vooral gezelligheid
Uiterlijk zegt ook niet alles hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |