Sinterklaas?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt hier net een hoeren stervende kankerfanfare voorbij, en wat een pokkeherrie maken ze zeg bahbahbah en ze blijven bezig
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben weer terug uit Duitsland![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Damn, dat wordt eens ff goed zuipen vanavond!![]()
quote:
En waar mag dat zijn?quote:
Sinterklaas had een cadeautje voor mij achter gelaten.:') Kutpaard van m, sta ik bijna in de stront van dat beest.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Er komt hier net een hoeren stervende kankerfanfare voorbij, en wat een pokkeherrie maken ze zeg bahbahbah en ze blijven bezig
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Sinterklaas had een cadeautje voor mij achter gelaten.:') Kutpaard van m, sta ik bijna in de stront van dat beest.![]()
Heeeeeeeeeelemaal in het noordenquote:
K woon ook in het noordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeelemaal in het noorden
Bij Assen in de buurt ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeelemaal in het noorden
En waar's da?quote:
K woon in het linker noorden, aan het gefatsoeneerde deel van NLquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:jij ook in het noorden?
FEEST!
Laat maar zeggen nog 25 km boven leeuwarden
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K woon in het linker noorden, aan het gefatsoeneerde deel van NL
Van Den Helderquote:
wat is je puntquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van Den Helder
Naar Delft
Afstand 146,9 km.
Reisduur 01:47
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van Den Helder
Naar Delft
Afstand 146,9 km.
Reisduur 01:47
![]()
Ergens midden in de weilanden bij de koeienquote:
Dat het donker is..quote:
welk weiland, want da doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ergens midden in de weilanden bij de koeien
Morgen is goedquote:
*duwt B&J in die gapende mond*quote:
kheb beneden een pot staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
*duwt B&J in die gapende mond*
Hallum?quote:Ik werk al een aantal maanden in het magazijn van een toast/beschuit/paneermeel/roggebrood-fabriek.
*Meldt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kheb beneden een pot staan.
Maar die blijft dicht tot mn vriendje er is
Bij het meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
welk weiland, want da doe ik ook altijd
Eetsmakelijkquote:
Prinsesquote:
St Jabikquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:jij ook in het noorden?
FEEST!
Laat maar zeggen nog 25 km boven leeuwarden
Wie?? Ik??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |