Geniaal stukje tv al zeg ik het zelf. Ligt er natuurlijk aan wie de gast is, maar ik lig bijna altijd dubbel. Natuurlijk is het een klein beetje ingestudeerd, maar het blijft geniaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind dat tante es gedoe ook best irritant ja..
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
Unlike is de vriendin van Floripas?
Geen idee. Ik ken unlike nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom vraag je dat?
Van zijn typetjes vind ik eigenlijk alleen Edsel leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniaal stukje tv al zeg ik het zelf. Ligt er natuurlijk aan wie de gast is, maar ik lig bijna altijd dubbel. Natuurlijk is het een klein beetje ingestudeerd, maar het blijft geniaal.
Waar is Sigme eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:02 schreef Unlike het volgende:
Floripas is kwijt?
Tante Es zit niet bij de Kruiskade.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Van zijn typetjes vind ik eigenlijk alleen Edsel leuk.
Spanje toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef MrX1982 het volgende:
Sigme is toch op vakantie?
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:09 schreef kLowJow het volgende:
Spanje toch?
Idd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:40 schreef George-Butters het volgende:
de laatste tijd komen er veel vreemde snuiters hier hun snoet tonen.
Wie is unlike?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
Unlike is de vriendin van Floripas?
Ik zal d'r wel ff een smakkerd geven als ze terug is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie is unlike?
Ik ga een weekje weg, op onerzoek naar Bourgondie.
Dat je 't weet.
Wie kust sigme even voor mij?
Dat is praktisch onmogelijk, aangezien meisjes die internetfora bezoeken bijna nooit "mooi" zijn. Wel toonbaar, maar nooit mooi.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hey Floripas, ben jij het die op deze foto staat? Klik
Zeker een mooie meid die op deze foto staat. Het kan natuurlijk wel, zoals je zelf aangeeft, en bovendien lijkt ze op die foto die ze eerder plaatste die genomen was toen ze chagerijnig was aangehouden door minder vriendelijke grenswachten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is praktisch onmogelijk, aangezien meisjes die internetfora bezoeken bijna nooit "mooi" zijn. Wel toonbaar, maar nooit mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |