Mooi is dat inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
In ''Priya Rai'' kan ik niet op de plaatjes klikken om een vergroting te verkrijgen, zonder dat het ding mij meedeelt dat er in Leiden ''Denverbabes'', ''CuteSanDiegogirls'' en ''NewYorkhotties'' op me zitten te wachten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, een zwarte man met een KKK-muts die een blanke vrouw neemt die gedeeltelijk gekleed is in een SS uniform.
David Chapelle, werkelijk bestaand filmpje ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dit je grootste vrees of een daadwerkelijk bestaand filmpje?
Dag aanwinst!quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:51 schreef kLowJow het volgende:
fetisj in extremis.
Fajah Laurens bij Jensen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:03 schreef pberends het volgende:
Minister Peijs bij Raymann is laat.
quote:
Die was er onlangs toch ook al?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:06 schreef kLowJow het volgende:
Fajah Laurens bij Jensen.
Vind jequote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die was er onlangs toch ook al?![]()
Dom wijf maar paalbaar
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens op mijn flame gereageerd.
Buiten FOK! , buiten FOK!, (voor zover ik weetquote:
Is er leven naast Fok dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef Yildiz het volgende:
Buiten FOK! , buiten FOK!, (voor zover ik weet)
Verstand is in haar geval beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Zou Jett ooit tieten krijgen?
Die vraag kan ik me best voorstellen, met mijn 'bagger-achtig' postaantal.quote:
Je hebt inderdaad vrij veel posts.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef Yildiz het volgende:
Die vraag kan ik me best voorstellen, met mijn 'bagger-achtig' postaantal.
Maar je wilt niet weten hoe makkelijk dat gaat, klik quote aan, soms een PI, soms een smiley, invoeren, en hoppa, 3 kliken en je hebt weer n post
Maargoed, iid, er is een leven naast FOK! Al neemt FOK! bijna wel n deeltje van mn leven in
Jij zit dan ook veel thuis, dat kun je ook niet helpen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad vrij veel posts.
Ik probeer te minderen maar dat lukt niet echt![]()
Ik moet vaker naar school. Vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij zit dan ook veel thuis, dat kun je ook niet helpen..
Daar is het veel te laat voor, !quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
Goede tactiek om je post gemiddelde te drukken
Alleen Erica's zijn veelschrijvers.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb veel te weinig posts.
Als je de komende 5 maanden niet post komt het goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar is het veel te laat voor, !
De overeenkomsten tussen Stewie en Peter enerzijds en Marijnissen anderzijds zijn dan ook legio.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:49 schreef Unlike het volgende:
vind alleen comedy central soms leuk, maarja ik ben dan ook een Family Guy en SP fanaat.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De overeenkomsten tussen Stewie en Peter enerzijds en Marijnissen anderzijds zijn dan ook legio.
Als je maar uit het station blijft.quote:
Zo klinkt ze toch altijdquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef pberends het volgende:
Peijs klinkt altijd alsof ze een fles jenever op heeft.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vertrek. Het ga u allen goed.
Racist.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind dat tante es gedoe ook best irritant ja..
Ze staan fier overeind.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
http://www.chinadaily.com(...)content_493942_5.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |