LA Fire Deparment, misschien moeten ze haar 's nat spuitenquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tering, die moet op direet.
Nicequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tering, die moet op direet.
Van die reet kan Afrika een heel jaar etenquote:
Vertel eens wat meer, wijlen Jumbo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt maar een brief naar de Telegraaf sturen, denk ik, na wat informatievergaring.
AJ, zogenaamd historicus, heeft weer eens van zich laten horen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, wijlen Jumbo.
AJB?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
AJ, zogenaamd historicus, heeft weer eens van zich laten horen.
Zeker hypocriet. Beetje makkelijk ook. Hoeveel meisjes verdwijnen er niet in de VS? Maar nee, nu het in het buitenland gebeurt moet heel Amerika op zijn kop staan.quote:
Even aangepast.quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:22 schreef Lyrebird het volgende:
Foutje van Fok.
Een mooi plaatje dan. Het past wel niet in deze draad, maar ik vond 'm wel leuk:
[afbeelding]
het lijkt wel Frankrijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeker hypocriet. Beetje makkelijk ook. Hoeveel meisjes verdwijnen er niet in de VS? Maar nee, nu het in het buitenland gebeurt moet heel Amerika op zijn kop staan.
DWHN, het zwarte schaap en Dolf Jansen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:30 schreef pberends het volgende:
Zo, vanavond weer Dit Was Het Nieuws.
Waar gaat het om?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:31 schreef Monidique het volgende:
Nee, Plame-Gate.
Valerie Plame was niet undercover en o, iedereen dacht dat Saddam uranium kocht in Niger. Zoiets.quote:
Elke keer als men Frankrijk aan kan pakken, moet dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:33 schreef Monidique het volgende:
Beetje grappig dat zo'n terror-alert-parodie gemaakt moet worden over Frankrijk, dat toch zeker niet gezien kan worden als naïef als het terrorisme betreft.
*ril*quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
''Pim-potentie''....wat een verschrikkelijke uitdrukking.
Kasthomo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:40 schreef Johan_de_With het volgende:
''Pim-potentie''....wat een verschrikkelijke uitdrukking.
Ooit meegemaakt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hey wat kijk je naar fiets? Waarom jij fiets mee wilt nemen?
ey,quote:
Jij hebt geen 'Pim-potentie'.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al drie jaar out.
Extremistenquote:Radicale imam hekelt rellen
De Haagse, als radicaal bekend staande imam Fawwaz, heeft het geweld in Frankrijk scherp veroordeeld. Hij deed dat in zijn vrijdagpreek in de Soennahmoskee, in de Schilderswijk.
Fawwaz hing zijn preek op aan het verhaal over de ondrukking van de Israëlieten door de Egyptenaren, dat zowel in de Bijbel als in de Koran voorkomt. Hij stelde het wangedrag van de Franse moslimjeugd tegenover het beheerste optreden van Mozes, zelfs toen de Egyptenaren kinderen van de Israëlieten begonnen te doden: „Mozes zei alleen maar: wees geduldig en zoek uw hulp bij God.”
Fawwaz vindt eventueel racistisch gedrag van de Franse politie geen rechtvaardiging voor brandstichtingen. „Stel dat de Franse politie inderdaad racistisch is geweest, geeft dat dan het recht om kwaad met kwaad te vergelden?” Hij vervolgde: „Als er zulke rellen zouden uitbreken in de landen van herkomst dan rijden er tanks over de hoofden van de mensen. We moeten de Franse regering prijzen, omdat die geen geweld heeft gebruikt.”
Fawwaz gebruikte een zware term uit de Koran. Hij noemde de brandstichtingen ’verspreiden van verderf in het land’. De imam moet er niet aan denken dat het geweld de Nederlandse grens overschrijdt. Hij veroordeelt het geweld niet alleen vanuit principieel, godsdienstig oogpunt maar ook op logische gronden. „Hoe groot ons aantal in Europa ook wordt, wij moslims blijven een minderheid. Wat doen we als de anderen onze eigendommen in brand gaan steken? Onze dochters kunnen nu ’s avonds zonder angst in de tram reizen. Wat gaat er gebeuren als er een racistische stroming in beweging komt?”
Fawwaz riep zelfs het schrikbeeld op dat moslims massaal teruggestuurd zullen worden naar de landen van herkomst.
Het Franse verbod op hoofddoekjes noemde hij racistisch maar hij voegde eraan toe dat ook moslims racistisch zijn, zelfs tegen elkaar, op grond van de landen van herkomst of tribalisme.
Veel moslimjongeren zijn volgens hem wandelende tijdbommen: „Ze zijn geïntegreerd, ze spreken Frans, ze gaan naar cafés en disco’s, komen naar buiten en beginnen auto’s in brand te steken.”
De wantoestanden zijn ook, aldus Fawwaz, te wijten aan het falen van moslimorganisaties, zowel in Frankrijk als in Nederland, die meer belang hechten aan overheidssubsidies dan de echte problemen van de moslimgemeenschap.
„Waarom heeft de Franse moslimjeugd niet geluisterd naar fatwa’s, die het geweld veroordelen? Omdat de organisaties, die ze uitvaardigen, nooit eerder met hen hebben gesproken.”
Artisdam.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ey,
Apeldoorn -> Apenheul . Toeval?
quote:"The stakes in the global war on terror are too high and the national interest is too important for politicians to throw out false charges," Bush told a crowd at the Tobyhanna, Pa., Army Depot.
Ik weet allang niet meer wat jij ''leuk'' zou noemen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:20 schreef Monidique het volgende:
Is er nog iets leuks te melden?
Een Monty Python-film.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet allang niet meer wat jij ''leuk'' zou noemen.
Limewire => search => "Monty Python - The British Army"quote:
abominabelquote:
Hoe is Saw?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren Changing Lanes en Saw gezien.
Ongeloofwaardig einde, maar wel ok. vind ik danquote:
Aardig. Ik vond 'm niet zo bijzonder, veel stukken waren vrij voorspelbaar. Het moet het toch echt van het shock-effect hebben.quote:
Horror, nietwaar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig einde, maar wel ok. vind ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |