quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:22 schreef AmyLee het volgende:middag alles goed? met mij niet heb de zoveelste toets verpest deze week
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allebei onzin
Boejje als je kan opvallenDaar is toch niet iets slecht aan of zo?
En mijn![]()
![]()
Pimp Jackass Motherfucker van een 500 GB schijf
![]()
![]()
is nu ongeveer half vol, en nog net zo snel als toen hij leeg was
Koop je toch een nieuwe 256 gig hdquote:
denk je dat ik geld over heb ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe 256 gig hd
Ja tuurlijk wat denk jij danquote:
Avondquote:
ik weet wel dat ik geen geld over hebquote:
quote:
Ik heb geld zatquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik geen geld over heb
doe mij maar een 250 GB harddiskquote:
Kost je wel 100 euro meerquote:
dus zó kom jij aan zoveel geldquote:
Sssssssst zeg nou niksquote:
qugevalletjequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef MutZ het volgende:
hoi fles, speedy, indah en qugevalletje
Alles goed MutZquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef MutZ het volgende:
hoi fles, speedy, indah en qugevalletje
Je bent 100% terug gepaktquote:
neequote:
maar toch ben je wel liefquote:
Dan is die pc erg snel ervoor, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen heavy games en zware beeldbewerking. Huis/tuin/keukengebruik dus.
quote:
quote:
Rugquote:
Wat was lekker?quote:
quote:
Middagquote:
Hoezo blontquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:56 schreef qu63 het volgende:
ga ik naar beneden, vergeet ik eten mee te nemen
ik ben niet blondquote:
Ik heb een vrije dagquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:57 schreef leonieke het volgende:
Wow, wat is het hier druk!
Jullie hebben ook allemaal een vrije dag ofzo?
Ik zat al erg te twijfelen aan D en Tquote:
nmiet eensquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:57 schreef leonieke het volgende:
Tis blond hoor moppiequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zat al erg te twijfelen aan D en T
*nu compleet in de war isquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis blond hoor moppie![]()
Ik deed het alleen maar om aan te geven dat het een grapje is.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan bij blond houden.![]()
* qu63 geeft broodje aan AmyLeequote:
Alleen jammer dat je daar kapsones van krijgtquote:
Voer ik op andere dagen dan wel wat uit??quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:57 schreef leonieke het volgende:
Kijk, nu is jij nog liever dan liefquote:
wel:quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga me twee bapau eten,![]()
En ik wil hier geen commentaar op![]()
lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga me twee bapau eten,![]()
En ik wil hier geen commentaar op![]()
dan was het met een z geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:09 schreef dolle_hond het volgende:
kapsones:
plekken waar je mag kappen
jammiequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke, een hapje aan hondje geeft .
Ik weet dan nog niet wat het isquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry moest met o op het einde zijn.
Nu alquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Amylee
Sint komt aan in het prachtige Sneek
speciaal daarvoor: www.google.bequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet dan nog niet wat het is![]()
Helleuw trouwens
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet dan nog niet wat het is![]()
Helleuw trouwens
Ja hier ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Nu alWij doen hier vandaag eerst nog aan St. Martinus
Oequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Please doe nou nietquote:
2e naar binnenwerktquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Please doe nou niet![]()
Damn krijg gelijk een enorme trek![]()
die had je toch al weggegeven?quote:
Je vindt het niet fijn , dat ik je graag aan mijn tong voel?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan er niet meer tegen...
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb eentje van de kinderen afgenomen![]()
Ze zijn nog niet thuis,quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
geef eens gauw terug of je bent niet meer lief
Euhhhhm, ehhhhhrrr, eehhhh....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Je vindt het niet fijn , dat ik je graag aan mijn tong voel?
Gnagnagna.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Euhhhhm, ehhhhhrrr, eehhhh....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet thuis,merken er niets van hoor, krijgen ipv 2 nu elk 1
Wij ook. Opa en oma gaan met de kinderen op padquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik zoiets zou kunnen ? Bij mijn schatjes?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dit vind ik gemeen
dit moet niet kunnen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dit vind ik gemeen
dit moet niet kunnen
Das waar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet gemeen. Moeders denken al veel te weinig aan zichzelf....
Zo komt het er wel uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik zoiets zou kunnen ? Bij mijn schatjes?![]()
En wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Helemaal niet gemeen. Moeders denken al veel te weinig aan zichzelf....
Gezellig tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een drukte hier..
Ik draai niets terug, die komen echt niets tekort.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo komt het er wel uiten nu zit je snel weer terug te draaien, hmmz zal je schatjes het wel even na vragen
Als ze niet weten dat het er isquote:
cpatainhentai.nl?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef classpc het volgende:
Mijn site is nog steeds down...
Moppie zegt net dat ik lief ben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Je bent gemeen en je weet het
Hij is volgens mij maar half up. De helft van de pagina's en de helft van de plaatjes doet het. De andere helft doet het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
cpatainhentai.nl?
die is hier gewoon up hoor
Vergissen is menselijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef classpc het volgende:
Ik ben er weer.
Op school gekomen bleek dat ik al om 10 uur had moeten beginnen... nouja, niks aan te doen.
liefquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moppie zegt net dat ik lief ben.wat is het nou...
Je bent een lieverdquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moppie zegt net dat ik lief ben.wat is het nou...
Zo gaat het hier ook,quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze niet weten dat het er is. Ze zorgen zelf ook wel dat ze aan hun trekken komen (ah, mam... mag ik je laatste stukje van die stroopwafel??? Please???? Dan ben je de allerliefste mama
).
ik mis alleen maar de plaatjes aan de bovenkant van je site, en dat komt omdat je je forum verwijderd hebt geloof ik..quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij is volgens mij maar half up. De helft van de pagina's en de helft van de plaatjes doet het. De andere helft doet het niet.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Je bent een lieverdEen lekkere lieverd zelfs
Afwachten dan maarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:50 schreef Bengeltje het volgende:nou stop maar, ik zal je niet meer plagen met buismans..
vingers gekruist houd achter de rug
ze hebben vast een backup teruggezet, of er is een hacker bezig geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:52 schreef classpc het volgende:
Vreemd, sommige bestanden zijn weg
suc6 dan maarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, klaar met dozen schuiven
Nou ff intelligent doen
gaat dat nog lukken om 3 uur op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, klaar met dozen schuiven
Nou ff intelligent doen
Ik ben bezig de bestanden weer te uploaden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze hebben vast een backup teruggezet, of er is een hacker bezig geweest![]()
Goed voor je levenquote:
Jaquote:
Dan doe je toch wat nuttigsquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben wel gewoon online maar ik heb het te druk met randzaken
Daarvoor is FOK! er ookquote:
Iets nuttigs aan het doen, zeg ik tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier ook klote weer en erg donker ookmoet hier gewoon de licht aan gooien
Nietus!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iets nuttigs aan het doen, zeg ik toch
Ik kan er ook weinig aan doenquote:
WELUS! dus niet zeurenquote:
Hoe eerder het donker is, hoe eerder je met je lampion de straat op kanquote:
schandalig inderdaad, is zeker ook ieder jaar op dezelfde datum?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe eerder het donker is, hoe eerder je met je lampion de straat op kan.
Rond 5 uur komt de eerste visite al. Visite, continue de deurbel en ook nog iets eetbaars op tafel zien te krijgen... Wie verzint het in vredesnaam om om 11 november jarig te zijn
![]()
Ook nog iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schandalig inderdaad, is zeker ook ieder jaar op dezelfde datum?
misschien komt het ooit nog.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook nog idd. Heb dan tenminste het fatsoen om het te verplaatsen, maar nee
, de 11de van de 11de moet het zijn... Zou toch denken dat ik er na zo'n 14 jaar wel een keer aan gewend zou zijn, maar het blijft me irriteren
.
Dank U, zal de felicitatie's doorspelen naar mijn wederhelftquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:
nog gefeliciteerd Es!
*smak* *smak* *smak*
Inderdaad zeg. Dé 11e van de 11equote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook nog idd. Heb dan tenminste het fatsoen om het te verplaatsen, maar nee
, de 11de van de 11de moet het zijn... Zou toch denken dat ik er na zo'n 14 jaar wel een keer aan gewend zou zijn, maar het blijft me irriteren
.
Ik kan wel mopperen, maar de volgende jarige is door mijn toedoen geboren op 5 decemberquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien komt het ooit nog.
maar wel gefeliciteerd hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan wel mopperen, maar de volgende jarige is door mijn toedoen geboren op 5 december. Jarig is hij overigens op 28 november, hebben we meteen maar ingevoerd
.
haha.. dat is helemaal goed gemiktquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan wel mopperen, maar de volgende jarige is door mijn toedoen geboren op 5 december. Jarig is hij overigens op 28 november, hebben we meteen maar ingevoerd
.
Met het feit dat hij op 5 december geboren werdquote:
Daar is geen mikken aan te pas gekomenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. dat is helemaal goed gemikt![]()
![]()
hehe.. ik lees het net ja..quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar is geen mikken aan te pas gekomen.
Niet 'nog' hoor, het is nog steeds de elfdequote:
is dit een melding dat je thuis bent?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja gooi jij de licht eens aan speedy, en vergeet niet de raam en het deur dicht te doen, anders komen het muggen je straks helemaal lek prikken. En dan zit je de hele weekend onder het bulten
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet 'nog' hoor, het is nog steeds de elfde. Pat is 37 geworden vandaag
, mijn vader zou gezegd hebben: "Weinig varkentjes die zo oud worden"
.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet 'nog' hoor, het is nog steeds de elfde. Pat is 37 geworden vandaag
, mijn vader zou gezegd hebben: "Weinig varkentjes die zo oud worden"
.
Ik heb het licht aan aan gegooitquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja gooi jij de licht eens aan speedy, en vergeet niet de raam en het deur dicht te doen, anders komen het muggen je straks helemaal lek prikken. En dan zit je de hele weekend onder het bulten
Tot straksquote:
Gelukkig maarquote:
ik heb trouwens lijpe blauwe lempkesquote:
Ik weet nu al dak t zwaar ga krijgen: als ik slaag: op kamers: huur, eten en alles, ziekenfonds, collegegeld a 1500euro per jaar, boekengeld en dat moet ik betalen van 400 per maand, mn vader heeft een kutbaan, mn moeder werkt niet dus kunnen ook niet veel bijdragen, tuurlijk ga ik er bij werken maar ben toch bang dat ik meot gaan lenen bij de ibgquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan kun je zien wat het echte leven inhoud Amy![]()
Daarom hou ik ook zo verdomd weinig over geld over![]()
zie eerder dit topic, ik zoek ff voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat zijn de specs dan?
This dat ik geen geld meer heb
quote:
Ziet er goed uit... Prijs?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ze hebben bij de MediaMarkt een leuke computer:
Pentium 4 3.06 Ghz
1024 MB DDR geheugen
250 GB Sata harddisk
ATI moederbord
256 MB videokaart
16x/48x DVD rewriter
onboard geluidskaart
card-readers input
netwerkkaart
toetsenbord
muis
WinXP SP2
M'soft Works 8.0
dit dus Speedy. ik ga ff rebooten om mijn schijf van 250 gig op te delen.![]()
Damnquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik weet nu al dak t zwaar ga krijgen: als ik slaag: op kamers: huur, eten en alles, ziekenfonds, collegegeld a 1500euro per jaar, boekengeld en dat moet ik betalen van 400 per maand, mn vader heeft een kutbaan, mn moeder werkt niet dus kunnen ook niet veel bijdragen, tuurlijk ga ik er bij werken maar ben toch bang dat ik meot gaan lenen bij de ibg![]()
Damn lekker pc voor weinig geld! godver, zou bijna een lening willen afsluiten maar daar begin ik niet meer aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ze hebben bij de MediaMarkt een leuke computer:
Pentium 4 3.06 Ghz
1024 MB DDR geheugen
250 GB Sata harddisk
ATI moederbord
256 MB videokaart
16x/48x DVD rewriter
onboard geluidskaart
card-readers input
netwerkkaart
toetsenbord
muis
WinXP SP2
M'soft Works 8.0
dit dus Speedy. ik ga ff rebooten om mijn schijf van 250 gig op te delen.![]()
ja, ik moest even wat salaris ´verplaatsen´quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Damn lekker pc voor weinig geld! godver, zou bijna een lening willen afsluiten maar daar begin ik niet meer aan
Zo'n pc kan ik nou erg goed gebruiken, dan kan ik deze pc ombouwen naar serverquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik moest even wat salaris ´verplaatsen´maar ik ga maar eens kijken wat ik ermee kan..
wat is de huidige koers van de euri?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
700 euri bij de Mediamarkt.
zit ze in je fotoboek danquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Doei doei Amy![]()
Sommige users doen er ook alles aan om met Marianna in contact te komenis het niet via FOK!Forum dan is het Fotoboek wel
![]()
Check maarquote:
Een hele avond.quote:
Zeg hou je effe in wil jequote:
bijna 700 euroquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat is de huidige koers van de euri?
en daarna neukenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik heb zometeen een bierdate hier een meter of 300 vandaan![]()
Wat niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:28 schreef Tha_T het volgende:
Dit is niet goed voor mijn posts
300 meter bierquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik heb zometeen een bierdate hier een meter of 300 vandaan![]()
Mijn leven?quote:
of je houdt gewoon je gemak, baggerverslaafdequote:Op vrijdag 11 november 2005 18:33 schreef D.Rose het volgende:
tja, jullie moeten wel posten he, zo kan ik er ook niets aan doen
ik heb een naam hoog te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of je houdt gewoon je gemak, baggerverslaafde
Juist welquote:
Lekker saai zegquote:
Mooi zoquote:
Aha oke danquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn leven?
Gewoon, maat van me heeft overgewerkt, is nu pas klaar, redelijk gaar, werkt hier vlakbij en er zit een eetcafe tussenin
you do the math
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 18:37 schreef classpc het volgende:
Goedenavond
Heeft iedereen al gegeten?
wat heeft MutZ gezegd danquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat kan me niks verotten D.rose, je weet wat MutZ heeft gezegt, damn ik hoop toch echt dat er een keer actie wordt ondernomen
frituurpan.exe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:41 schreef D.Rose het volgende:
*zo maar ff de frituurpan gaat opstarten
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
pffffff ik zal het nog wel even opzoeken!
waar gaat ze dan voor waarschuwen, want nu weet ik nog niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach laat ook maarik hoop dat MutZ straks met een serieuse waarschuwing komt
heb geen zin om tig tal topic's na te checken
Van die kwartet zooi, ik zou zeggen, ga alle topic's maar naquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar gaat ze dan voor waarschuwen, want nu weet ik nog niet waar je het over hebt
MutZ die iets zegt over kwartetten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van die kwartet zooi, ik zou zeggen, ga alle topic's maar na
Nee meerdere mods, waaronder dude en buzzerquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
MutZ die iets zegt over kwartetten?
MutZ is de kwartet-koningin
Dank je Tha_Tquote:
En ik maar ik heb er, tot nu toe, niks voor de schermen over gezegdquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee meerdere mods, waaronder dude en buzzer![]()
Damn, ik ben altijd tegen kwartetten geweest, en net nu ik me er bij heb neergelegd dat je er weinig tegen kunt doen en uitgaat van 'if you can't beat them, join them' is het weer afgeschaftquote:
Jij behoort er toch ook bij? -> meerderequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En ik maar ik heb er, tot nu toe, niks voor de schermen over gezegd
ik weet van niets, ik was er niet bijquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee meerdere mods, waaronder dude en buzzer![]()
Nou zeg, dat is ook niet fijn, jij kickt veel te snel af, das nie gezond heurquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Damn, ik ben altijd tegen kwartetten geweest, en net nu ik me er bij heb neergelegd dat je er weinig tegen kunt doen en uitgaat van 'if you can't beat them, join them' is het weer afgeschaft
anyway, ik zal me beheersen
Oja die wil ik wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet van niets, ik was er niet bij?
Ik las over dat meerdere heen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij behoort er toch ook bij? -> meerdere
Tja de een zeurtgt er voor wat over de ander erachter.
ik pas me gewoon gemakkelijk aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is ook niet fijn, jij kickt veel te snel af, das nie gezond heur![]()
Ja vanmorgen was ik anders maar dit ging me nu wel heel erg ver sorry...ben inmiddels alweer afgekoeltquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
Als je maar fun hebt, he speedy, of ben je nu weer rustig
vanmorgen deed je anders.![]()
dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja die wil ik wel.![]()
ook eentje voor jou.
Je moet wel alles lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik las over dat meerdere heen.
Sorry
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Damn, ik ben altijd tegen kwartetten geweest, en net nu ik me er bij heb neergelegd dat je er weinig tegen kunt doen en uitgaat van 'if you can't beat them, join them' is het weer afgeschaft
anyway, ik zal me beheersen
Nog steedsquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenavond mensen
nog maar eens melden dat ik mijn computertje aan het installeren ben
Dan wordt maar snel weer heet, je doet een beetje kinderachtig nu .quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja vanmorgen was ik anders maar dit ging me nu wel heel erg ver sorry...ben inmiddels alweer afgekoelt
wilskracht he, niet iedereen heeft datquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, waarom kan ik dat niet.
Irl voldoende maar op fok! aanpassen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wilskracht he, niet iedereen heeft dat
kom op man. Get in the carnaval-moodquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet?
zit ik gewoon een potje te liegen hier, schandalig
Dat is mij bekend.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit een kei in geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |