Juist welquote:
Lekker saai zegquote:
Mooi zoquote:
Aha oke danquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn leven?
Gewoon, maat van me heeft overgewerkt, is nu pas klaar, redelijk gaar, werkt hier vlakbij en er zit een eetcafe tussenin
you do the math
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 18:37 schreef classpc het volgende:
Goedenavond
Heeft iedereen al gegeten?
wat heeft MutZ gezegd danquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat kan me niks verotten D.rose, je weet wat MutZ heeft gezegt, damn ik hoop toch echt dat er een keer actie wordt ondernomen
frituurpan.exe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:41 schreef D.Rose het volgende:
*zo maar ff de frituurpan gaat opstarten
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
pffffff ik zal het nog wel even opzoeken!
waar gaat ze dan voor waarschuwen, want nu weet ik nog niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach laat ook maarik hoop dat MutZ straks met een serieuse waarschuwing komt
heb geen zin om tig tal topic's na te checken
Van die kwartet zooi, ik zou zeggen, ga alle topic's maar naquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar gaat ze dan voor waarschuwen, want nu weet ik nog niet waar je het over hebt
MutZ die iets zegt over kwartetten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van die kwartet zooi, ik zou zeggen, ga alle topic's maar na
Nee meerdere mods, waaronder dude en buzzerquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
MutZ die iets zegt over kwartetten?
MutZ is de kwartet-koningin
Dank je Tha_Tquote:
En ik maar ik heb er, tot nu toe, niks voor de schermen over gezegdquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee meerdere mods, waaronder dude en buzzer![]()
Damn, ik ben altijd tegen kwartetten geweest, en net nu ik me er bij heb neergelegd dat je er weinig tegen kunt doen en uitgaat van 'if you can't beat them, join them' is het weer afgeschaftquote:
Jij behoort er toch ook bij? -> meerderequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En ik maar ik heb er, tot nu toe, niks voor de schermen over gezegd
ik weet van niets, ik was er niet bijquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee meerdere mods, waaronder dude en buzzer![]()
Nou zeg, dat is ook niet fijn, jij kickt veel te snel af, das nie gezond heurquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Damn, ik ben altijd tegen kwartetten geweest, en net nu ik me er bij heb neergelegd dat je er weinig tegen kunt doen en uitgaat van 'if you can't beat them, join them' is het weer afgeschaft
anyway, ik zal me beheersen
Oja die wil ik wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet van niets, ik was er niet bij?
Ik las over dat meerdere heen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij behoort er toch ook bij? -> meerdere
Tja de een zeurtgt er voor wat over de ander erachter.
ik pas me gewoon gemakkelijk aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is ook niet fijn, jij kickt veel te snel af, das nie gezond heur![]()
Ja vanmorgen was ik anders maar dit ging me nu wel heel erg ver sorry...ben inmiddels alweer afgekoeltquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
Als je maar fun hebt, he speedy, of ben je nu weer rustig
vanmorgen deed je anders.![]()
dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja die wil ik wel.![]()
ook eentje voor jou.
Je moet wel alles lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik las over dat meerdere heen.
Sorry
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Damn, ik ben altijd tegen kwartetten geweest, en net nu ik me er bij heb neergelegd dat je er weinig tegen kunt doen en uitgaat van 'if you can't beat them, join them' is het weer afgeschaft
anyway, ik zal me beheersen
Nog steedsquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenavond mensen
nog maar eens melden dat ik mijn computertje aan het installeren ben
Dan wordt maar snel weer heet, je doet een beetje kinderachtig nu .quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja vanmorgen was ik anders maar dit ging me nu wel heel erg ver sorry...ben inmiddels alweer afgekoelt
wilskracht he, niet iedereen heeft datquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, waarom kan ik dat niet.
Irl voldoende maar op fok! aanpassen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wilskracht he, niet iedereen heeft dat
kom op man. Get in the carnaval-moodquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet?
zit ik gewoon een potje te liegen hier, schandalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |