Ik snap wat je bedoelt. Die AMD-taferelen zeg maar... posten om het posten...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Elke post brengt je postaantal omhoog ja![]()
En toch is postopkrikken wat anders![]()
Daj zint meer van de kwaliteitspostquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die bint niet van de dagrekoors
Morgen staat hier een diepgaande replyquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, is het heus?
Ik geloof niet zo in internetbanden![]()
Precies!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Die hij-die-niet-genoemd-mag-wordenAMD-taferelen zeg maar... posten om het posten...
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Morgen staat hier een diepgaande reply
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Morgen staat hier een diepgaande reply
O werkelijk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst foto's van Duderinnetje gezien. Kun je nagaan hoeveel ik nog moet leren op fok.
Het viel me erg mee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O werkelijk?![]()
Sorry![]()
Hechtte je erg aan je zicht?
Je mag wel eens wat liever zijn voor jezelf!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ze kunnen heel wat hè, die geleidehonden![]()
Ze richten ze tegenwoordig erg goed af.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ze kunnen heel wat hè, die geleidehonden![]()
Joh, niet te serieus nemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je mag wel eens wat liever zijn voor jezelf!![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze richten ze tegenwoordig erg goed af.
Maar het waren dus die foto's van jou en Sunchaser bij FokRadio.
En kennelijk een goede investering.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Die![]()
Nou ja, het was een investering in m ijn modschap hè?![]()
Offers brengen wij allen in dit leven. Groot ende klein.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En kennelijk een goede investering.
ach gossjie, nou heb ik weer medelijden, nou wees toch maar lief dan voor jezelf... (ik moet wel zulke dingen zeggen he, ik ben immers goedheiligvrouw)quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het meende djenneke!!!
![]()
Een middelmaatje investering of een middelmaatje resultaat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Offers brengen wij allen in dit leven. Groot ende klein.
Die van mij was een middelmaatje zeg maar.
Ik las natuurlijk weer hoedgeiligquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie, nou heb ik weer medelijden, nou wees toch maar lief dan voor jezelf... (ik moet wel zulke dingen zeggen he, ik ben immers goedheiligvrouw)
Hoe je een handje vol maar noemen wiltquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een middelmaatje investering of een middelmaatje resultaat?
Een puike investering.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe je een handje vol maar noemen wilt![]()
you dirty girl!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las natuurlijk weer hoedgeilig![]()
Ja maar onthoud: resultaten uit het verleden et cetera.quote:
Naughty girl.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las natuurlijk weer hoedgeilig![]()
Sunchaser heeft niks bij mijn tepel te zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar onthoud: resultaten uit het verleden et cetera.
Bij wijze van disclaimer, mocht je overwegen je tepel ter beroering aan te bieden aan Sunchaser.
Ja dat dacht ik ook. Totdat je een diepte-interview krijgtquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sunchaser heeft niks bij mijn tepel te zoeken.![]()
Wat hij dus wel héél letterlijk nam.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Totdat je een diepte-interview krijgt![]()
wij zijn er toch nog?quote:
oke, tot laterquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge Buzzer![]()
Pffffff ik moet nu weer wegthis kwart over
tot vanmiddag
hey Niekequote:Op dinsdag 8 november 2005 06:41 schreef leonieke het volgende:
Ik ga naar het werk
Na de herfstvakantie is het toch altijd iets moeilijker![]()
/kwaliteitspost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |