wij zijn er toch nog?quote:
oke, tot laterquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge Buzzer![]()
Pffffff ik moet nu weer wegthis kwart over
tot vanmiddag
hey Niekequote:Op dinsdag 8 november 2005 06:41 schreef leonieke het volgende:
Ik ga naar het werk
Na de herfstvakantie is het toch altijd iets moeilijker![]()
/kwaliteitspost
en ook het tijdstip van typenquote:
moggehquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
"rellen lijken iets af te zwakken"
goed teken
ja, is verleidelijk om nou weer je kop in het zand te steken en rustig door te gaan slapenquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moggeh
vooral dat "lijken" doet het hem he![]()
ik hoorde vanochtend dat er weer 800 auto's afgefikt zijn, dus echt lekker gaat het daar nog niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
"rellen lijken iets af te zwakken"
goed teken
KWARTET!quote:Op dinsdag 8 november 2005 05:54 schreef buzzer het volgende:
Oke Dames en Heren, even voor alle duidelijkheid, en namens alle Mods:
ik had het al eerder onder de aandacht gebracht, maar nog maar even een keer dan, dit topic is een slowchat, en geen filliaal van het stats-topic. incidenteel een keer over postaantallen praten is natuurlijk nooit een probleem, maar inmiddels worden topic weer aardig gevuld met chatten over 0postaantallen, en dat is niet de bedoeling. Chatten over postaantallen doe je in het stats tpic, chatten over alle andere zaken doe je hier.
Ook het verzoek om het aantal kwartetten weer behoorlijk in te dammen, na een afname zien we ook dat weer toenemen. voor kwartetten geldt het zelfde: een keer incidenteel zal niemand zich druk maken, maar het gebeurt nu gewoon te vaak. Dus denk er gewoon even om met z'n allen...
dank u voor de aandacht..
nou ja, van ieder kwartet waren er VEEL van 3 kaarten, en de laatste waren er altijd maar heel weinig van. Kon je zien op die ruilsite: iedereen was naar dezelfde kaarten op zoekquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Teveel dubbele?
Beetje jammer dan jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, van ieder kwartet waren er VEEL van 3 kaarten, en de laatste waren er altijd maar heel weinig van. Kon je zien op die ruilsite: iedereen was naar dezelfde kaarten op zoekStelletje flessentrekkers
zou jou moeten aansprekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, van ieder kwartet waren er VEEL van 3 kaarten, en de laatste waren er altijd maar heel weinig van. Kon je zien op die ruilsite: iedereen was naar dezelfde kaarten op zoekStelletje flessentrekkers
Geef buzzer maar weer de schuldquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik was met iets bezig waar ik het van buzzer niet meer over mag hebben
ach, dude is gewoon gaan janken bij buzzerquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik was met iets bezig waar ik het van buzzer niet meer over mag hebben
Hoeveel dozen? 2 ,3 ? 12 ??quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, dude is gewoon gaan janken bij buzzer
Maar goed, laten we erover ophouden
Ik ga lekker dozen schuiven![]()
Laterrrr
Nou flink wat, 17 ouwe PC's klaarzetten voor de meeneem, en dan nog een zootje ouwe meuk in de sloopcontainer mikkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel dozen? 2 ,3 ? 12 ??
O je bent natuurlijk al gelijk gaan werken
Uhm, zijn ze redelijk, dan mag je mij ook eentje sturenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou flink wat, 17 ouwe PC's klaarzetten voor de meeneem, en dan nog een zootje ouwe meuk in de sloopcontainer mikken
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
ALtijd anderen de schuld geven, dat is wel zo makkelijk
Scholen, waardeloosquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vermoed van niet, onderwijsinstellingen hebben geen snelle meuk
Zet je dit ook in Muziekquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan luistert naar Oasis - (What's The Story) Morning Glory
Leuk cdtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |