nou ja, van ieder kwartet waren er VEEL van 3 kaarten, en de laatste waren er altijd maar heel weinig van. Kon je zien op die ruilsite: iedereen was naar dezelfde kaarten op zoekquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Teveel dubbele?
Beetje jammer dan jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, van ieder kwartet waren er VEEL van 3 kaarten, en de laatste waren er altijd maar heel weinig van. Kon je zien op die ruilsite: iedereen was naar dezelfde kaarten op zoekStelletje flessentrekkers
zou jou moeten aansprekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, van ieder kwartet waren er VEEL van 3 kaarten, en de laatste waren er altijd maar heel weinig van. Kon je zien op die ruilsite: iedereen was naar dezelfde kaarten op zoekStelletje flessentrekkers
Geef buzzer maar weer de schuldquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik was met iets bezig waar ik het van buzzer niet meer over mag hebben
ach, dude is gewoon gaan janken bij buzzerquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik was met iets bezig waar ik het van buzzer niet meer over mag hebben
Hoeveel dozen? 2 ,3 ? 12 ??quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, dude is gewoon gaan janken bij buzzer
Maar goed, laten we erover ophouden
Ik ga lekker dozen schuiven![]()
Laterrrr
Nou flink wat, 17 ouwe PC's klaarzetten voor de meeneem, en dan nog een zootje ouwe meuk in de sloopcontainer mikkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel dozen? 2 ,3 ? 12 ??
O je bent natuurlijk al gelijk gaan werken
Uhm, zijn ze redelijk, dan mag je mij ook eentje sturenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou flink wat, 17 ouwe PC's klaarzetten voor de meeneem, en dan nog een zootje ouwe meuk in de sloopcontainer mikken
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
ALtijd anderen de schuld geven, dat is wel zo makkelijk
Scholen, waardeloosquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vermoed van niet, onderwijsinstellingen hebben geen snelle meuk
Zet je dit ook in Muziekquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan luistert naar Oasis - (What's The Story) Morning Glory
Leuk cdtje
Zo vroeg gaan stofzuigen is ook niet alles hequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo vroeg gaan stofzuigen is ook niet alles he![]()
het is een makkelijke naamquote:
Het zijn niet eens alleen mods die er over vallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is een makkelijke naam
Fles, er zijn er veel meer die er over vallen, dus in dit geval zit je er naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |