En het licht is aan...quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Je bent vandaag een stuk eerder en komt waarempel nog mensen tegen ook.
![]()
Heel opmerkelijk allemaal.quote:
Ondanks mijn aversie tegen zowel bier als frituur kom ik er nog steeds. Dat is hier nogal een no-no he?quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk allemaal.Zat jij vroeger niet veel in BeF?
You don’t rule me, you’re no surprisequote:
Bij sommige personen wellicht wel.quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ondanks mijn aversie tegen zowel bier als frituur kom ik er nog steeds. Dat is hier nogal een no-no he?![]()
Mits je niet krikt is er geen enkel probleemquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ondanks mijn aversie tegen zowel bier als frituur kom ik er nog steeds. Dat is hier nogal een no-no he?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
You don’t rule me, you’re no surprise
You’re telling lies, you don’t fool me
Ben ik heel raar als ik dit niet begrijp? Seks is bij jou een no-no???quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mits je niet krikt is er geen enkel probleem
Slaap lekker sjowhan en tot morgenquote:
Verre van. Ik bedoelde postopkrikken menquote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben ik heel raar als ik dit niet begrijp? Seks is bij jou een no-no???![]()
![]()
![]()
Iemand die dat niet begrijpt is 'goed volluk'quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Verre van. Ik bedoelde postopkrikken men
Get down, make lovequote:
Dat zien minsen mit wee ik kin proatenquote:Op maandag 7 november 2005 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Iemand die dat niet begrijpt is 'goed volluk'
Slowchat is anders ook behoorlijk postopkrikkendquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat zien minsen mit wee ik kin proaten
Dat klopt misschien niet helemaal qua grammatica maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
SC is ervoor om banden te leggenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Slowchat is anders ook behoorlijk postopkrikkend![]()
Ach, is het heus?quote:
Die bint niet van de dagrekoorsquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Elke post brengt je postaantal omhoog jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Slowchat is anders ook behoorlijk postopkrikkend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |